Gata!M-am săturat!Mi-am dat seama că mi-am neglijat familia mult timp,vreau să petrec mai mult timp cu ei.Mă trezesc,pe un bilețel aflu ca părinții mei sunt plecați.Mă duc la Aaron și insfârşit îl găsesc. Era în camera lui cu laptopul.
-Hei
-Hei..-Ce faci,n-am mai vorbit de mult timp...
-Da păi...te-am lăsat pentru că erai mereu ocupată cu Zayn şi cu ăla de te-ai împrietenit recent.
-Păi,o să-i las baltă un timp...mi-e dor de tine frățioare.Ba ești plecat,sau ocupat.Vreau să fie ca pe vremuri,bro &sis...
Zâmbește cald şi sare pe mine luându-mă în brațe și gâdilându-mă.El nu e genul de băiat închis,dar l-am neglijat de când cu băieții...
-Îmbracă-te!!Te duc undeva*îndreptându-se către baie*
Mă duc în camera mea,în ce să mă îmbrac.Unde are de gând să mă ducă...de siguranță,nu mă îmbrac în fustă.Îmi iau blugii rupți,tricou alb,părul în coc,ochelarii de soare, un lănțișor și fără machiaj.Intrăm în mașină.Observ că ne apropiem de o casă de discuri.Lângă,era o altă căsuță, și acolo trebuia să intrăm.
-Aby,du-te și plimbă-te pentru că trebuie să fac ceva și trebuie să aștepți puțin.-Ok
Mă uit curioasă la acea mare casă de discuri....eram prea curioasă..Am intrat într-o cameră.Când să intru...ce să vezi!Zayn cânta într-un fel de cabină,și niște oameni apăsau pe niște butoane.Eram în pragul ușii.Îl admiram și într-o clipită mi-au dat lacrimile ...îmi era foarte dor...Nu m-a observat pentru că el cânta cu ochii închiși.Cânta minunat...
A deschis ochii... şi m-a văzut.Am fugit repede la Aaron.-Hai,ai terminat?*zâmbeam ştergâdu-mi lacrimile*
-Ce s-a întâmplat??*speriat*
-Aaa...nimic..
-Bine,hai!
Ne-am îndreptat către niște baloane.Ce fel de baloane?ZBURĂTOARE....nuuuu.Aveam frică de înălțime și Aaron știa...-De azi nu o să-ți mai fie frică de înălțime!
-Te urăsc..
Intrăm,şi ajungem sus.Era frumos...... până să ajungem și mai sus..M-am pus jos înghemuită.-D...de...ce ai făcut asta?
-Hai mă,nu o să ți se întâmple nimic!
-Știai că mi-e frică!*țip ca nebuna*
Face ceva pe-acolo şi ne ducem jos liniştindu-mă.-Știu că nu e momentul,dar pe bune,de ce plângeai?
-Chiar vrei să-mi amintesc?
-Nu știu,dacă vrei...
-L-am văzut pe Zayn înregistrând o piesă.
-Oh,cânta prea frumos??*râzând ca un bou*
-NE-AM DESPĂRȚIT!
-Oh,îmi pare rău...
-Să-ți pară,dar tu ai pe cineva?
-DA!E super de treabă.
Atunci coborâm,Aaron pleacă după înghețată,și eu stau pe o bancă gânditoare..
Zayn P.O.V
Ies din casa de discuri și o văd pe frumoasa mea Addison pe o bancă.
(Zayn avea ochelari negri de soare,o glugă și nu putea fi cunoscut de nimeni)
Cred că a fost de ajuns.De-abia acum observ că am rănit-o tare...Am văzut cum mă privea cu ochii în lacrimi în timp ce cântam.Mă duc la ea.Se aşază unu' lângă mine.
-Bună!
-Hei...ne cunoaștem??
-Nu știu..poate,deci de ce ești așa gânditoare?
-A,păi,mi-am revăzut fostul iubit..
-Dar de ce v-ați despărțit...?
-Din cauza unuia care mă amenința cu moartea iubitului dacă nu mă întâlnesc cu el sau dacă nu îl sărutam.
Zayn P.O.V
Când aud asta,încremenesc..am...am făcut-o să sufere..din cauza...lui...ăla WILLIAM!!!Plec să îl omor!!Pleacă ca un fulgerul,și rămân confuză...Vine Aaron și plecăm,ajungând acasă.Mă culc.
Următoarea zi,mesaj de la Zayn:,,Neața!Vreau să ne întâlnim neapărat la 2:30 vin niște oameni să te ia😚".
Oare ce a pățit?Cred că vrea să ne împăcăm...yeyyy☺
Vă mulțumesc pentru cele 130 (parcă) de vizualizări,dar vreau şi voturi...
Sper că v-a plăcut acest capitol!