Mă trezesc în brațele lui Zayn.Mă ridic ușor și îmi fac rutina.Mă îmbrac în hainele pe care le-am avut ziua anterioară.Fac şi micul dejun la amândoi băieții,dar mai întâi ca o mamă bună ce sunt,îl vizitez și pe Michael.Doarmea într-adevăr frumos,și atunci mă pun pe marginea patului.Când să pun mâna pe el să îl trezesc,mă trage în brațele lui râzând ca un bou.
-Ai înnebunit? !!!
-Din cauza ta!!!*râzând ca un nesimțit,dar frumos*
-Hai,gata lasă...
-Nu înțelegi că te iubesc?
-Iar tu trebuie să îți găsești o persoană mai potrivită.Uite,poate că eu nu te merit...plus că Zayn e vărul tău și tre' să înțelegi,te rog.Amici???
-NICIODATĂ!!!!
-Aoleo...în fine,hai să mănânci că îl trezesc și pe Zayn.
-Bine..
Intru și la Zayn.Dormea minunat...Mă pun lângă el în pat și îl privesc,încercând cumva să îl trezesc,dar nu puteam.Se trezește cu privirea fix în ochii mei.-Neața drăguțo.
-Neața!
-Ai făcut micul dejun?
Încep să râd.
-Ce e amuzant???
-Haha,pe vremuri îți spuneam,,bărbosul"...
-WTF??Frate,nu-mi mai las barbă..
-Să nu îndrăznești!E faină.
Mă sărută pe nas,și se duce la baie.Îmi clătesc ochii prin telefonul lui,și văd fanele disperate că-i trimit lui Zayn ,,Unde locuiești ❤❤??".Eu îi trimit aceleia ,,La mama-n praznic.Aici iubita lui dacă n-ai văzut pe la știri. Mai pe înțelesul tău, E LUAT!".Le-am multiplicat și am trimis și la alte disperate.Iese Zayn,ne ducem toți jos,și mâncăm. Băieți,haideți prin parc.Aprobă și plecăm(ps:m.am îmbrăcat în ce se vede în imagine).
Mai târziu:- Michael,uite ce fată drăguță acolo,poate ne mai facem și noi prieteni noi.
Îl văd cu lacrimi în ochi:-De asta ai vrut să venim aici,să-mi găsesc o iubită??Să scăpați odată de mine ca să stați în liniște? ?
-NU!Am vrut să înțelegi că NU TE IUBESC și trebuie să nu te mai gândești la mine.Adevărul e că da,la început când eu cu Zayn ne-am certat dar acum NU.
-Înțeleg.Îmi strâng lucrurile și plec din casa aia.
-Trebuie să înțelegi,te rog!
-Sa știi doar un lucru,m-am îndrăgostit de tine doar dintr-un simplu fapt.Eşti specială,delicată,colorată,ca un fluture.Nu vreau să-ți fac rău pentru că te iubesc,și plec.Adio Addison!
După o lună:
Nu s-a mai întors de atunci.Mai era o lună până la începutul clasei a 12 - a. M-am mutat cu Zayn.Nu definitiv,dar acolo era casa mea.Aaron şi-a făcut și el o prietenă și stă pe unde vrea el.Z:😂😂😂
-Ce e??
-De-abia acum am observat.
-Ce?
-Tu chiar mă iubești mult.
-Logic...
-Nebuna mea,ce-ai avut cu fanele alea,mai aveai puțin și le băteai prin telefon.
-Dar ce-ai,nu le suport pe alea...
Îl sărut și stăm amândoi gânditori...
-Nu ți-e dor de Michael?
-Nu prea..sper să se întoarcă dar cu o prietenă,altfel nu.
-Ok..mai ești și tu invitat la petreceri de astea mari?
-Da,este poimâine ziua fratelui mai mic al lui Bieber,iar după două zile a lui Taylor.Îti place în casa asta? Dacă vrei ne mutăm la una mai mare.
-Stai liniștit,aici e perfect pentru mine.
Hey!Scz că n.am postat de mult,n-am avut timp.Vă mulțumesc mult parcă pt cele 142 de vizualizări şi sper că v.a plăcut capitolul!