Da. Nu voiam să mă fac tocmai model dar nu în fiecare zi vine o zi ca asta peste tine.
-Ești gata? -Kendall-
-Cred..
-O să faci un shooting la început și după vedem ce spun.
-Nu cred că o să reușesc.
-Măi,trebuie să fii o persoană încrezătoare acum. Hai la Kourtney,e casa liberă. Ele sunt toate la filmările, ,KUWTK'' -(Keeping up with the Kardashians).
-Hai!
Am ajuns acolo,nu alta dar în altă vilă ruptă din paradis. A venit un domn ochelarist și am început să facem poze o grămadă. Ei bine,din acea zi,s-a schimbat complet totul:-Fiind o familie bănoasă și cunoscută,puteam să chiulesc de la școală cu un singur autograf de la Bruce Jenner - sportiv faimos. În orice caz, acum era Caitlyn Jenner. Era suuper drăguță.
-Am început să fiu foarte celebră și în revista ,,Vogue'' .
-Aveam aproximativ 1 milion de like-uri,comm-uri,inimi pe Insta.
-Eram cunoscuta ca fiind ,,Mica Jenner ,,înfiată''.
Ce să mai...eram tare. Pe Zayn am început să-l uit și îl vedeam deseori cu fata aceea.Kendall & Kylie erau cele mai super,drăguțe,faine,de treabă fete pe care le-am cunoscut.
Eu și Kenny (Kendall)stăteam în fața pişcinei ei și a a venit la noi GIGI Hadid. Mereu cu zâmbetul pe buze,a salutat-o pe K apoi pe mine-nestiindu-mă-La școală totu' bine până când a venit bacul. Și acolo tot bine. Am reușit să obțin nota 9,52 și acum eram studentă! Până atunci nu am știut că poți să te și distrezi în timpul școlii,mda mă rog...
Altă zi,altă poveste. Într-o zi, vine Gigi la Kenny acasă unde sunt și eu,și,😱:
-Fetelor =cu un zâmbet imens pe față = ,el este Zayn,noul meu iubit.
Zâmbetul lui minunat s-a transformat în unul gen ,,Vai de capu' nostru..." la fel ca şi al meu.
-Hei,vezi ca mă duc până la bucătărie -eu către K&G. Îl trag și pe Zayn după mine.
-Cum mai e viața??
-Faină cu Gigi.Tu cum ești? A,felicitări pentru nota obținută la bacalaureat!
-Ms..ms.Sunt bine.
-Hai că plec.Vorbim mai târziu.
-pleacă făcându-mi cu ochiul ca orice fuckboy-Măi,sper că nu e așa de direct capitolul. O să mai presar chestii de astea puțin șoc pici-pe-acolo.
Vaii vizualizarile au început să crească și thx ff mult😄!