Atunci,ne-am privit în ochi,şi am plecat.Nu eram pregătită pentru primul sărut.Am plecat în casa lui Bieber deoarece eram toți bine-veniți.Era un living superb,gresia era imaculată.
Zayn P.O.V
Oare ce am făcut greșit? Nu m-am dus după ea,pentru că voiam să o las singură puțin.Observ un băiat ducându-se după ea,iar atunci reacționez.
-Ce crezi că faci?*întreb nervos*
-Cine te crezi tu să-mi spui ce să fac?
-A venit cu mine,deci....
Pleacă nervos.Atunci decid să o caut înăuntru.O văd pe un scaun căzând pe gânduri.
-Hei,ce ai pățit?
-A,nimic, poți să mă duci acasă?
-Nu!Am venit cu tine aici ca să ne distrăm...Scuze dacă am părut ciudat,dar cred că m-am îndrăgostit.
-De cine?*spun nervoasă*,atunci îmi dau seama de cine şi tac rușinată.
-Îmi acorzi un dans, madam?
-Desigur,bărbosule😂.
Se rușinează, și își șoptește crezând ca nu îl aud,,Tre' să mă bărbieresc!😡
-Nu,nu trebuie, îți stă superb!
Mă ia de mână,şi începem să dansăm până când toată lumea pleacă.Chiar când eram pe punctul de a face primul pas,vin cele două cupluri și ne întrerup.
Eu:
-Ăăăă...Zayn mă conduci acasă?
-Ă..da...haide!
Atunci,eu mă uit la ele cu o față gen ,,Vă ucid mai târziu!",şi plecăm cu mașina lui Zayn.Mă conduce în fața casei mele,şi atunci reușește în sfârșit,înainte să plec în casă,să mă sărute.Pleacă și el,fericit făcându-mi din nou cu ochiul,acasă.Plec şi eu fericită că a avut loc primul sărut.Am adormit adânc toată noaptea.Era 11:00,mesaj de la Zayn:,,Neața somnoroaso,azi îmi vei cunoaște familia.Vin să te iau la 13:15."
What??!?Familia lui?Ok,o fac și pe asta.Mai stau puțin în pat,şi mă ridic pe la 12:10.Mă spăl,mă machiez cu fond de ten,tuş,ruj roz.Mă îmbrac în pantalonii scurți roz,bluza puțin transparentă puțin verzuie cu mâneci,o geantă maro,teneşi albi,părul puțin bucle.
E 12:40,m-am grăbit prea tare.Aud soneria.Văd un băiat brunet:
-Bună!*spune zâmbind*
-Hei,dacă îl cauți pe fratele meu,nu e acasă.
-Nu,pe tine.
-Poți să pleci,nu te cunosc!
-Te-am văzut la acea petrecere,şi..
-Şi ce?Nu te cunosc,deci valea!
-Mă cheamă William.
-Şi ce,vrei un trofeu pentru asta??
-Te rog,vreau să ne întâlnim.
-Nici gând!Pleacă!
Când am vrut să închid ușa,m-a prins de mâini,dar fix atunci a intervenit Zayn:
-Nu ai auzit că e cu mine?
Îl lovește ușor la ochi,mă ia de mână,şi urcăm în mașină.
-Ești bine,te-a lovit?*spune speriat*
-E în regulă,sunt bine...dar cine era?
-Un nesuferit de la petrecerea de ieri care a pus ochii pe tine...
-De unde a aflat unde locuiesc??*spun speriată*
-Nu știu, dar nu voi permite să îți facă ceva!
Mă ia în brațe,mă sărută pe frunte, ajungem la destinație.Era o casă nespus de mare,aproape ca a lui Bieber,o pişcină mare,adâncă și curată.Ne dăm jos din mașină,intrăm în casă.Fac cunoștință cu părinții lui,care erau foarte de treabă.M-am simțit ca acasă.După,Zayn mi-a făcut semn să îl urmez.Mi-a arătat grădina,și am stat pe o bancă admirând.
-De prima oară de când te-am văzut,te-am iubit!
-Prima oară când te-am văzut, am crezut că ești superficial,dar după ce m-ai ajutat să-mi găsesc prietenele,am început să te iubesc,Te iubesc!
-Și eu!
M-am pus pe pieptul său,şi l-am sărutat scurt.Mi-a prezentata întreaga vilă şi mi-a arătat camera lui care era foarte spațioasă.A venit seara,m-a lăsat în fața casei și a plecat.A apărut de nicăieri William.
-Ce mai faci păpușă???
-De unde ai apărut nebunele? !!!
-Vreau să ieșim.
-Niciodată!Nu ai găsit altă fată înafară de mine????
-Ești mai specială,ce pot spune.Doar odată,și o să te las.
-Şterge-o de aici bou naibii!N-ai auzit că nu vrea??!*vine și Zayn de nicăieri*.Pshihopatul,ce vrea?
-Nu mă mai simt în siguranță,stai cu mine,ne uităm la ceva.
Ne ducem sus,caut un film,și mai târziu adorm cu capul pe Zayn.El pleacă,lăsând pătura pe mine.Hey!Vă anunț că voi posta un nou capitol la 4 voturi.Sper că v-a plăcut și capitolul ăsta!