Au trecut și toate zilele astea,, mărețe'' de naștere. Decid să plec undeva departe,fără nimeni...(Prin ăsta mă refer la Zayn).Îl iau pe Aaron,și plecăm la casa bunicilor.
După ce am ajuns
Mai erau bă doua zile până când urma sa înceapa clasa a 12 - a. Îmi lipesc căștile de urechi și plec pe-acolo. Plec prin câmp și mă pun sub un copac. Închid ochii și atunci îl observ pe Zayn.
-Ce naiba faci aici???
--Ok,nu înțeleg. De ce te porți așa..?
-NU mă lași sa respir,nu pot sa fac nimic!!!!
-Hei..,a..m vrut doar să te fac...
-TRISTĂ!Te rog sa pleci.
-Bine . Cauta-ma dacă vrei să vorbim.Prieteni...?
(nu i-am mai raspuns)
Şi a plecat.Nu l-am mai văzut.
Începuse cls a12a.Aceeasi colegi și profesori.
3 Sapt mai târziu...
Decid să merg să beau un suc. Nu mai aveam prietene.Disperusera.
Intru și îl văd pe Zayn cu o fata destul de frumoasa și atrăgătoare. Se distrau..într-adevăr. M-am dus la ei:-Hei.Ce faceți..?
-Hei Aby,ea este Jessica.
Am întins mâna crezând ca poate ne vom cunoaște. Aia m-a privit de jos pana sus și a întors capul silită. Mhm,îi sclipeau ochii lui Zayn în preajma ei dar nu îmi pasa...
-Bine,păi o sa plec atunci.
Zayn m-a tras încet către el:-Ești bine?
-Da!De ce n-as fi?
-Nu știu...
Și am plecat. Am uitat sa menționez că aveam un vis și ăla de a fi o jucătoare internațională de tenis. M-am dus la antrenamente. A venit către mine KENDALL JENNER.WTF.Ce caută ea acolo??-Hei,tu ești Addison?
-În carne și oase.
-Te-am văzut la televizor jucând tenis.Si da,ai un corp superb așa ca dacă vrei sa lucrezi cu mine...gandeste-te.
-DA!
-Bine.Maine ne vedem la Kylie acasă.Poftim adresa.
Incercam să mă port ca un om normal. M-am dus la Kylie acasă:
-Bună sweetie. Sunt Kylie.
-Încântată!
-Bine. Azi ne vom relaxa iar mâine vom începe. Îți vom prezenta familia noastră.
Intrăm şi o întâlnesc pe Kim,pe Khloè,Kourtney și Kris. Erau suuuuper de treabă.
Kylie către mine:-Sweetie,nu mai sta așa încordată. Ești un nou membru al familiei.
Au organizat o petrecere suuuuper și am stat până târziu.
Înainte de toate am stat și m-am gândit şi voiam să mă las de carte pt că,nu primesc comentarii sau stele da' nu-i bai. După,m-am gândit să o continui și așa. Am decis să mai pun personaje faimoase și încă câte or să fie. Și am scris capitolele spun eu repede și am mai vrut să se mai adune cititori. Cu toate astea o să încerc să nu mai fie chiar o carte numai pentru fete. Or să se mai întâmple și acțiuni.
Mulțumesc tare mult pentru cei 205 de cititori.