KARAKTERLER

15.9K 189 64
                                    

Rüya Kılıç (Nastya Shmakova)

Annesini ve babasını trafik kazası sonucunda kaybetti. Ve bu yüzden teyzesi Yeliz Keskin, eniştesi Tuncay keskin ve playboy kuzeni Deniz Keskin ile yaşamak zorunda. Doğallığı daha çok tercih eden, boğulma korkusuyla denizden nefret eden, çikolata hastası, 18 yaşında bir kızdır.

Deniz Keskin (Francisco Lachowski)

Tam bir playboy. Kendini beğenmiş ve havalı fakat göstermese de merhamet besleyen, anne babasından nefret ettiğini göstermeyen, acıma duygusu fazla olan, rüya görmekten nefret eden ve basketbol'a aşık 19 yaşında zengin aile çocuğu. :)

Yaren Özdinç (Barbara Palvin)

Rüya'nın en yakın üç arkadaşından birincisi, Rüya,Eda,Pınar ile her şeyini paylaşan, annesi bir erkek tarafından dövülerek öldürüldüğü için erkek milletinden nefret eden, 18 yaşında, İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi Yaren Özdinç.

Eda Yaman (Bahar Şahin)

Rüya'nın en yakın üç arkadaşından ikincisi, çikolataya hasta olan, deli-dolu yaşayan, süsüne önem veren, zengin aile kızı. 18 yaşında, İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi Eda Yaman.

Pınar Soykan (Ashley Benson)

Rüya'nın en yakın üç arkadaşından üçüncüsü, en çok makyaj yapmayı seven, okuldan nefret eden, yağmurun yağmasına sevinen, 18 yaşında, İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi Pınar Soykan.

Berke Demir (Grant Gustin)

Deniz'in yakın arkadaşı. Playboy ve umursamayan tiplerden. Tek gecelik kızlardan hoşlanan, aslında duygusal olan, derslerden sürekli kopya çekerek geçen, zengin, İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi Berke Demir.

Anıl Umut (Ashton İrwin)

Denizin yakın arkadaşı. Berke gibi playboydur. Hayatına sevdiği bir kız değil de yattığı birçok kız girmiştir. Zengin, siyah rengine aşık, her gün siyahla kombin yapıp tarz olan, İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi ve 19 yaşında.

Savaş Derin (Sergio Carvajal)

Denizin yakın arkadaşı. Takmayan havası ve yakışıklı görünümüyle genç kızların tarz sevgilisi zengin playboy, İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi Savaş Demir.

Ayşe Kılıç :

Rüyanın trafik kazasında ölen annesi.

Murat Kılıç :

Rüyanın trafik kazasında ölen babası.

Yeliz Keskin :

Rüyanın teyzesi Denizin annesi İzmirin sayılı zenginlerinden biri olan Keskin ailesinin hanımı.

Tuncay Keskin :

Rüyanın eniştesi Denizin babası Keskin ailesinin başı Tuncay Keskin.

Selin Ar (Alexandra Burimova)

Kitabımızda Rüyanın düşmanı Denize delicesine aşık olup herşeyi göze alan, makyajdan geçinemeyen, biraz sürtük olan, zengin ailenin 18 yaşında dört kişiden oluşan çetenin başı İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi Selin Ar.

Yağmur Düzgün (Iga Wysocka)

Çetenin başkanı selinin sağ kolu, makyaja bayılan, Zengin, İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi Yağmur Düzgün.

Gökçe Yıldız (Candice Accola)

Çetenin üyesi, geniş çevresi olan, aslında iyi kalpli fakat Selinimiz sayesinde kötü olan İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi Gökçe Yıldız.

Nazlı Şeker (Acacia Brinley Clark)

Kardeşini kaybeden bu kız çetenin diğer bir üyesidir, her gün siyah giyinen, insanlardan nefret eden, 18 yaşında, zengin aileye sahip, İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi Nazlı.

Arda Gökmen (Uğur Kurul)

Yakışıklı, fazlasıyla kafa dengi olan, Rüyanın kardeş gibi gördüğü, kızlarla takılmaya hatta kız manyağı olan İzmir Özel Doğan Koleji öğrencisi 19 yaşında Arda. :)

KUZENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin