Multimedya - Deniz
Okul formamızda, siyah dar bir etek beyaz sade bir gömlek ve siyah bir kravat vardı. Yarenle gülmeye başladık.
-Güzel kombin değil mi kızım. Ee zengin okul sonuçta.
-Aynen kıyafetler baya güzel.
-Ee kızlar ?Denizin sesini duymamla arkama baktım. Pis pis sırıtıyordu.
-Bedeninize göre seçin deneyin olursa alalım. Biz burada sizi. Bekliyoruz.
-Of ! Deniz tamam git.Deniz bizden uzaklaştı. Bizde gülerek kabine girdik. Etek tam olmuştu. Dizimin biraz üzerinde bitiyordu. Çok zayıf sayılmazdım. Kilolu da değildim. Beyaz gömleğimide içime soktum. Kravatıda bağladım. Aynaya baktığımda çok güzel bulmuştum kendimi. Kabinden Yarenle aynı anda çıktık. Formalar onda da çok güzel durmuştu. Arkaya baktığımızda Deniz ve Selin bize bakıyordu. Deniz gülüyordu. Selinde Denizin kolunun altına girmişti.
-Ee alıyormuyuz ?
-Evet.
-Hızlı olun.
-Hozlo olon.Kabine girdim. Üzerimdekileri çıkarıp kendi kıyafetlerimi giydim. Yarenle Denizlerin yanına doğru ilerledik. Kasaya parayı ödeyip çıktık. Mağazadan çıkınca kafeye gittik. Hepimiz kahve söyledik. Kahvelerimiz geldikten sonra tam içecektimki Selinin yanına oturduğum için Selin kahveyi üstüme döktü. Bacağımda çok kötü bir acı hissettim. Ama o kız gülerken ben burda ağlayamazdım. Bilerek yaptığına adım gibi emindim. Kendimi tutamadım. Ve ayağa kalkıp, Selini sarı saçlarına yapıştım.
-Bana bak kızım ben senin o etrafındaki korkuttuğun kızlara benzemem. Kaşınma yolmayayım senin o sarı saçlarını. Defol git şimdi.
Sesim yüksek çıkmıştı etraftakiler bizi izliyorlardı. Selin ağlayarak kafeden çıktı. Deniz yanıma gelip beni kucağına aldı.
-Ne yapıyorsun be bıraksana !
-Kes sesini lavobaya gidiyoruz.
-Off!Lavobaya geldiğimizde deniz beni kucağından indirdi.
-Şortunu çıkar.
-Sen delimisin ?
-Rüya uğraştırma işte.
-Git Yareni çağır. Tabiki karşında iç çamaşırlarımla durmayacağım.
-Rüya yemin ediyorum belasın sen. Hayatımda senin kadar gıcık bir kız görmedim. Kızlar benim önümde soyunmak için para öderler. Sen kızıyorsun. Pes!
-Defol Deniz !
-Ne halin varsa gör rüya.Ismim onun dilinde baya bir güzel durmuştu. Yaren yanıma geldi. Okul formalarımı mecburen giydim. Eve gittik. Yeliz teyzem ve Tuncay eniştem bizimle önemli birşey konuşacaklarını telefonda söylemişlerdi. Karşılarında dinler pozisyona geçtik.
-Dinliyoruz Baba.
Tuncay eniştem konuşmaya başladı.
-Şimdi çocuklar, biliyorsunuz biz sık sık iş için yurt dışına çıkıyoruz. İstanbul'dan büyük bir iş teklifi geldi. Fakat orada Yeliz ile 1 yıl kalmamız gerekecek. Sizin burada okulunuz olduğu için siz bizimle gelemeyeceksiniz. Zaten okulların kapanmasına 1 ay kaldı. Üç ay tatil olduğu için sizin açınızdan iyi olacaktır.
Deniz, Rüya ve Yaren tek erkek olduğun için sana emanet. Size para da yollayacağım. Herşey hazır. Bu akşam 22:35 ' e bilet alındı.
-Evet çocuklar, ani oldu ama gitmek zorundayız.Şuan şoktaydım. Ben, Deniz ve Yaren birlikte kalacaktık. "Mecbursun Rüya." dedi iç sesim. Denizde
-Tamam baba.
Dedi. Niye bu kadar normal karşılamıştı acaba. Bu düşüncelerden uzaklaştım.
Sabah kalktığımda saatin 07:15 olduğunu gördüm. Dün akşam teyzem ve eniştem İstanbul'a gitmişti. Kahvaltıyı ben hazırlayacaktım. Duş aldım. Sarı dizimin üstünde biten bir elbise giydim.
Saçlarımı saldım. Aşağıya inip kahvaltıyı hazırladım. Sırada Yaren ve Denizi uyandırmak vardı. Yarenin yanına gittim. Kalkmış oje sürüyordu. Kahvaltıya gelmesini söyleyip Denizin odasına girdim. Girdiğim gibi şoka uğramıştım. Selin Denizin kucağına oturmuş, yiyişiyordu. Deniz ve Selin bana bakıyorlardı. Deniz beni fark edince Selini yatağa itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM
ChickLitAnnesi ve babasını trafik kazası sonucu kaybeden 18 yaşındaki bu kız teyzesi Yeliz Keskin, eniştesi Tuncay Keskin ve playboy kuzeni Deniz Keskin ile yaşamı nasıl sürecek? Hikayenin sonundaki büyük sır olayları değiştirecek mi ?