Multimedya - Rüya ve Deniz
Rüya'dan
Sabah kalktığımda saat 07:23 'tü. Yatağımın yanına baktığımda değneğimi gördüm. Kesin Yaren getirmişti. Yanıma baktığımda bir not gördüm.
"Rüyaşkım ben Savaşla kahvaltıya gidiyorum. Sakın yanlış anlama kafanı kırarım. Neyse beybi. Öpüldünn."
Gülümseyerek değneğimi elime aldım. Sanki ayağımı hissediyordum. Uyuşturucu olduğunu ve bu sayede kemiğin daha çabuk iyileşeceğini söylemişti hemşire.
Banyoya gidip duş aldım. Tabi biraz zor oldu ayağımda alçı vardı. Bende ayağımı suya sokmamıştım. Odaya dönerken yere düştüm. Ama acımamıştı. Kısa çaplı-Ahh !
Diye bağırmıştım. Deniz duymuş olacak ki odaya girdi. Üstümde pembe bornozum vardı. Ah ! İnanmıyorum ! Hemen elimle göğsümü kapattım. Yüzüm kesin domates gibi olmuştu. Deniz hafif gülümsedi.
-Ne bakıyorsun be ! Hiç mi düşen bir insan görmedin !
Kafasını geriye atıp kahkahayı patlattı.
-Yok gördüm de bornozlu cidden görmemişim. Ama seksi vucu... Ahh !
Kafasına değneğimi fırlatmıştım. Hadi kabul edin haklıyım.
-Hak ettin !
-Acıttın.. Ah...Küfür etmişti. Terbiyesiz !
-Pis sapık !
-Ya kızım belamısın sen?
-Belayım lan belayım !
-kendimi şuan parmak arası terlikle giyilmiş çorap gibi hissediyorum Rüya !Gülmekten karnımı tutuyordum. En sonunda durdum. Sonra dayanamayıp kafamı geriye attım ve kahkahayı patlattım. Ufaktan Denize baktığımda korkmuş gözlerle bana bakıyordu.
-Tamam durdu...Hahahhaa
Yine kahkaha atmıştım.
-Rüya sakin.
-Sakinim ben sadece komikti.
-Tamam. Bak şimdi seni kaldırıp yatağa götüreceğim. Ama sakın sapık muamelesi yapma.
-Of ! Peki.Yanıma geldi. Yine yaklaştı. Ama bu sefer gözlerime bakmıyordu. Yere bakıyordu. Kızmıştı belki de bana. Ama benim o gece ona kızdığım kadar kızmış olamazdı. Beni yatağın ucunu otutturdu.
-Giyinmende yardımcı olabilirim.
Pis pis sırıtmaya başladı.
-Defol git Deniz !
Gülerek dışarı çıktı. Ben de altıma beyaz kot şort üstüme siyah t-shırt giydim. Saçlarıma da fön çektim. Ayağıma siyah supralarımı giydim. Alçı bana engel oluyordu. Umarım bir an önce şundan kurtulurdum. Değneğimi zar zor yerden alarak aşağıya indim. Kahvaltı hazırlanmıştı. Çikolata ! Çikolata !
Hızlıca masaya oturdum. Ekmeği alıp çikolata sürmeye başladım. Ne zamandır çikolata yemiyordum. O sıra Denizin ayakkabılarını gördüm. Kafamı yavaşça kaldırdım. Tabiikide bu kahvaltıyı Deniz hazırlamamıştı.
Elini benim sandalyemin iki yanına koyarak kafasını kafama yapıştırıp eğildi.-Ben seni yemek istiyorum Rüya.
Kafamı kaldırıp Denize baktım. Dip dibeydik.
-Deniz !
-Of ! Allahım sese bak yaa.
-Ne var ?
-Amazon ormanlarındaki maymunlar gibi bağırıyorsun.
-Pislik !Sırıtarak doğruldu.
-Ee beğendin mi ?
-Pardon da neyi ?
-Hazırladığım kahvaltıyı.
-Hmm. Bende Selena Gomez ile kardeşim.
-Cidden ben hazırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM
ChickLitAnnesi ve babasını trafik kazası sonucu kaybeden 18 yaşındaki bu kız teyzesi Yeliz Keskin, eniştesi Tuncay Keskin ve playboy kuzeni Deniz Keskin ile yaşamı nasıl sürecek? Hikayenin sonundaki büyük sır olayları değiştirecek mi ?