Multimedya - Savaş
Dün o salak Deniz beni öpüp gitmişti. Ve bende uykuya dalmıştım. Şuan saat 07:18 okul saat 09:10 da başlıyordu. Benim kalkıp hazırlanmam gerekiyordu. Tabii birde Yaren'i uyandırmam gerekiyordu. Yine tekme attım.-Ya bak Rüya şu tekme işini bir ara konuşmamız lazım. Bu arada dün ben neler öğrendim, neler yaşadım bir bilsen.
-Ne oldu kızım ya anlatsana.Olan biteni anlatmıştı. Demek ki bu Selinin çetesi varmış. Umrumda bile değildi o kız. Korkmuyordum da. Korkulcak bir tip değildi Selin. Sadece dalgasız denizde herkes kaptan hesabı yapıyordu. Kalktım duş alıp odadan çıktım. Fakat Yaren yoktu. Yatağın üstündeki not'u okudum.
"Aşkım dün ne ara olduysa o çocuk numaramı almış. Bana mesaj attı. Okula götürebilirmiş. Bende onunla gittim. Okulun önünde seni bekliyor olacağım öptüm."
Bende Rüyaysam bunların arasını yapardım. Formalarımı giydim. Yürürken Yaren'e mesaj atıyordum ki birine çarptım. Kim olduğunu biliyordum. Tabiiki Denizdi. Yinede kafamı kaldırdım. Saçlarıma fön çekmiştim. Deniz saçlarıma ve bana baktı.
-Dip boyan gelmiş.
-Bu benim doğal saçım.Öyle bir şaşkınlıkla baktı ki kahkaha attım. O da güldü. Sonra kolunu omzuma attı. Ters bakış attım. Ama o sadece gülüyordu. Sesimi çıkartmadım. Yalnız ben bir ara bu çocuğun sıktığı parfümü bulmam lazım. Arabaya bindik. Araba bile onun parfümünden kokuyordu.
-Bugün Seline bulaşma Rüya.
-Sen neden bu kızı bu kadar koruyorsun?
-Çünkü sevgilim anlıyormusun ?
-Ona aşık olmadığını biliyoruz.
-Bu nerden çıktı ?
-Deniz rol yapma.
-Tamam kabul onunla yatmak için çıkıyorum. Onu sevmiyorum. Ama bu seni hiç ilgilendirmez anladınmı beni ?
-Banane sizden ya.Okulun önünde Yaren beni bekliyordu. Koşarak yanına gittim. Sarıldık. Ve Deniz bozdu..
-Bittimi ?
-Of ! Sen gitsene be okuluna.
-Sen bana emanetsin unutma. Sende.Yareni göstermişti.
-Deniz bıktım senden.
-Biliyorum Rüya kaslarım var söylemene gerek yok..Bağırmıştı. Rezil oldum.
-Kes sesini Allahın cezası !
-Ha evet o geceyi unutmadım.
-Deniz bağırmasana !
-Ne bir dahamı istiyorsun ?
-Ya gerizekalı niye bağırıyorsun.
-Aa ama olmaz ki Rüya o kadar pahalı hiç olmaz. Biraz ucuza sat.Gözümden bir damla yaş düştü. Beni rezil etmişti. Nasıl yapabiliyor bunları. Daha ilk günümden tüm okul bana gülüyordu. Gözümden bir damla yaş daha düştü. Çok iğrenç birşeyle şaka yapmıştı bana. Şakada olsa canım yanmıştı. Deniz ne kadar gıcık olsada beni koruyordu. Evet saçma olacak ama bana onun yapması çok koymuştu..
Bana pişman olmuş gibi bakıyordu. Koşarak okulun içine girdim. Nereye geldiğimi bilmiyordum. Sanırım burası kütüphaneydi. Kimse yoktu içeride. Masaya ellerimi koyup yüzümü kapattım. Ağlıyordum hem de hüngür hüngür...
Ayak sesleri geliyordu. Kafamı kaldırmayacaktım. Çünkü yüzüm berbattı. Kolumda bir el hissettim. Kafamı kaldırdım. Tanımadığım bir çocuk bana bakıyordu.-Okulun önünde bende vardım. Neden ağladığını biliyorum. Sakin olmalısın.
Yanıma oturdu. Çok iyi bir çocuğa benziyordu.
-Teşekkürler
-Önemli değil. Adım Arda.
-Rüya
-Memnun oldum.
-BendeCidden çok iyi bir çocuktu. Yüzünde ukala tipi vardı. Ama bunu bana göstermeyecekti emindim.
-Bak ne diyeceğim. Kanka olalım mı ?
Güldük.
-Olur kanka.
-Anlat bakalım şimdi olan biteni. Kim sıktı acaba kankamıHerşeyi anlattım. Bir üzüldü bir sevindi. Selin konusunda bana açıklama yaptı.
-Bak kanka bu okul zengin çocukların yetiştirildiği bir okuldur. Bazıları zengin değildir. Burslu kazanırlar. Ama çok az. Neyse haliyle her okulda olduğu gibi bu okulunda popülerleri de vardır. Kızlardan her zaman Selinin çetesi yer alır. Bu okuldaki hiçbir kız ona bulaşamaz. Sürtüktür. Okulda yatmadığı erkek kalmamıştır. Yinede kendini beğenir. Popülerdir. Ayrıca çetenin içindeki kızlarda baya güçlüdür. Mesela gökçe çevresi acayip geniştir. Çok iyi bir kızdır. Ama Selin yüzünden kötü olmuştur. Yağmur, selinin sağ koludur. Zengindir. Nazlı, kardeşini kaybetti. İnsanlardan nefret eden, kavga eden, heo siyah giyinen, zengin bir aile kızıdır. Erkeklerden ise Denizin çetesi yer alır. Deniz dışardan kötü gözükür ama öyle değildir. Birçok insana bu okulda yardım ettiğine şahidim. Kızlar Denizle birlikte olmak için her yolu dener. Fakat Deniz şuana kadar sadece Selinle çıktı. Ama onu kullandığını düşünüyoruz. Gruptan Berke, playboyun önde gidenidir. Duygusaldır. Ama hiç belli etmez. Anıl, playboydur. Yattığı çok kız vardır. Ve Savaş, playboydur. Umursamaz, yakışıklı oluşuyla kızların sevgilisi olmayı başaran bir çocuktur. Yani böyle Rüyacığım, o kıza çok bulaşma tersi pistir ben bilirim. Neyse kanka ben gidiyorum. Sen de gelirsin.
-Tamam sağol kanka.Cidden bilmediğim çok şey varmış. O kızdan hala korkmuyordum. Kullanılcak bir kızla kendimi aynı keseye koyamazdım. Yeniden ayak sesleri geliyordu. Fakat, bu çok hızlıydı. Kapıya baktığımda Deniz karşımdaydı.
-Rüya.
Çok kısık sesle söylemişti. Baya kısık. Çaresiz ve yorgun gözüküyordu. Yanıma geldi.
-Rüya özür dilerim.
-.....
-Rüya yapma lütfen konuş.
-.....
-Sadece şakaydı.Artık tutamazdım.
-Deniz ! Sen anlamıyorsun !
Ayağa kalkıp sözüme devam ettim.
-Deniz ben hayatımda bazı şeylere değer veririm. Annem gibi babam gibi ilk öpücüğüm gibi ve namusum gibi. Ben bir sürtük değilim. Sen şaka da olsa benim en değerli bulduğum iki şeye dokundun. Biri benim kalbim. Biride namusum. Kalbim şakaya değilde senin bu şakayı yapmanı kaldıramadı. Tüm okula rezil ettin beni. İlk günümden rezil ettin. Seni affetmem için çabalamıyorsun bile. Seni daha fazla yormak istemiyorum.
Gidiyordum. Tam kapıdan çıkacaktım ki kolumdan tuttu. Ağlamaya başladım. Beni çekiyordu. Ben gitmiyordum. En sonunda kendimi bıraktım. O ani bırakışla Deniz beni duvarla arasına aldı. Yine kalbim atıyordu deli gibi....
-Rüya
Kulağıma fısıldama be adam. Yapma.
-Bak rüya ben bu zamana kadar hiçbir kızın gözyaşına mani olmadım. Ben birçok kızla yattım. Ama onlar bunu alışkanlık haline getirmişler. O yüzden koymadı. Ama sen.. Seni üzmek istemezdim. Rüya özür dilerim. Affet beni..
Kulağımda konuşuyordu resmen. Burnu saçlarıma değiyordu. Elini iki yanıma yaslamıştı. Benim iki elim onun omzundaydı. Gözleri kapalıydı. Gözlerim kapalıydı. Bir şart bulmalıydım. Bulmalıydım. Evet buldum ! Yarın sabah saçlarıma o fön çekecekti. Ve sabah bana kahvaltı hazırlayacaktı. İşte bu !
Burnu kulağımın arkasındaydı. Onun kulağına fısıldadım.-Bir şartla dalgalı deniz.
-Neymiş o korkulu rüya.
-Yarın sabah bana bir kahvaltı.
-Yaparım.
-Bitmedi.
-Devam et.
-Yarın sabah saçlarıma bir fön.
-Yaparım.
-Okulun önünde özür dileyip sarıl.
-Yaparım Rüya.Kulağıma öyle bir fısıldıyordu ki beni benden alıyordu. Her dediğimi yapacaktı. Elimden tutup sürükledi. Ve birçok merdivenin sonunda okulun tepesine çıktık. Deniz ıslık çaldı. Herkes tüm okul bize bakıyordu. Heyecanlanmıştım. Gülüyordu. Sesini baya bir yükselterek ;
-SENDEN ÖZÜR DİLİYORUM KORKULU RÜYAAAAM. :)
Şuan herkes alkışlıyordu. Ben mutluluktan ölürken...
Bana yaklaştı elini belime sardı. Kollarımı omuzlarına sardım.
Kulağıma eğilerek ;-Özür dilerim RÜYAM....
Affetmiştim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM
ChickLitAnnesi ve babasını trafik kazası sonucu kaybeden 18 yaşındaki bu kız teyzesi Yeliz Keskin, eniştesi Tuncay Keskin ve playboy kuzeni Deniz Keskin ile yaşamı nasıl sürecek? Hikayenin sonundaki büyük sır olayları değiştirecek mi ?