Multimedya - Selin
-Ya hanfendi borcumuz ne kadarsa öderiz. Sadece 1 gün.
-Rüya hanım. Eğer bunu yaparsam ve biri duyarsa işten atılırım yasak.
-Bakın Ceyda hanım size istediğiniz kadar para veririm diyorum. Kimse öğrenmez. 1 gün için sadece.
-Kesinlikle olmaz Rüya hanım kusura bakmayın.Bu hastahane de kabul etmemişti. Sabahtan beri 6 tane hastahane dolaşmıştım fakat hepsi reddetmişti.
Dün Ardanın planını dinledikten sonra Deniz' e ve müdür'e karnımın ağrıdığını söyleyerek okuldan çıkmıştım. Haliyle Deniz' de peşimden gelmişti. Eve gittiğimde sadece uyumuştum. Allahtan bugün Cumartesiydi. Sabah erkenden çıkmıştım. Not bırakmayı ihmal etmemiştim."Yaren ve Deniz ben biraz sahilde yürüyeceğim. Dışarda atıştıracağım. Beni beklemeyin. Siz yapın kahvaltınızı çok çok öptüm.
SENI DEĞIL DENIZ!"Sonunu böyle bitirmiştim. O yanlış anlardı. Yolumun üstünde zengin paraya düşkün bir hastahane vardı. Hemen içeri girdim.
-Şey merhaba.
-Buyrun hanfendi size nasıl yardımcı olabilirim.Kadın beni süzdükten sonra gözlüğünü çıkarttı.
-Şimdi biraz ani olacak ama ben bir arkadaşıma şaka yapmak istiyorum.
-Bunun bizi ilgilendireceğini düşünmüyorum.
-Bakın, ben bir arkadaşımdan intikam alacağım..Kadına olan biten herşeyi anlattım.
-Ve size istediğiniz kadar para ödeyebilirim.
-Ama bu yasa dışı bir durum.
-Hanfendi sadece 1 gün istiyorum. Ne olabilir ki ?
-Peki. Ama size pahalıya patlayabilir.
-Mesela ?
-3400 tl.
-Peki.Teyzemler zengin olmasaydı. Ben bu işe girmezdim bile. Kadın bana şaşırmış gözlerle bakıp
-Öyleyse bir gün ve saat istiyorum sizden.
-Salı günü oyun başlayacak. Size haber vereceğim.Kadın bir kağıda numara yazıp verdi.
-Teşekkürler.
Bu iş tamamdı artık.
Hemen bir taksiye atlayıp evin adresini verdim. Ücreti ödeyip arabadan indim.
Anahtarla kapıyı açıp içeri girdim. Deniz koltuğa yayılmış cips yiyordu. Yaren kitap okuyordu.-Ben geldim !
-Nerdesin sen kızım ya.Deniz elinde telefonu, biriyle mesajlaşıyordu.
-Sahile indim.
-Bugün ne yapalım ?Deniz telefonu kapatıp koltuğa attı.
-Buldum !
-Yine ne buldun Yaren ?
-Lunapark !Uzun zaman olmuştu. Lunaparka gitmeyeli. Aslında iyi bir fikirdi. Denizin yanına oturup elindeki cips tabağını alıp yemeğe başladım. Bana soran gözlerle bakıyordu.
-Ne? Hep sen mi yiyeceksin ?
-Kabul mü? Deniiz ? Rüyaa ?Denize baktım.
-Çok çocukça.
-Hiçte bile !
-Peki gidiyoruz.
-Evet gidiyoruz.
-Süper ! Ozaman ben bizimkilere bir haber vereyim.
-Yaren sana birşey soracağım ?Deniz ne soracaktı çok merak ediyordum açıkçası.
-Sor Deniz.
-Sen bizim Savaşla aranızda birşey olmadığına emin misin ?
-Saçmalama!
-Tabii.
-Yaa Deniz !
-Birşey demedim.Ben ve Deniz gülmeye başladık. Taaki kafamıza yastık yiyene kadar..
2 saat sonra
-Deniz sen deli misin ?
-Ne o yoksa korktun mu ?
-Ne korkacağım be.
-O yüzden binmiyorsun değilmi ?
-Biniyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM
ChickLitAnnesi ve babasını trafik kazası sonucu kaybeden 18 yaşındaki bu kız teyzesi Yeliz Keskin, eniştesi Tuncay Keskin ve playboy kuzeni Deniz Keskin ile yaşamı nasıl sürecek? Hikayenin sonundaki büyük sır olayları değiştirecek mi ?