A szobában felcsendült egy zene. Ismeretlen, mégis lágy, kellemes. A dob ritmust adott, erőt, a zongora dallamot és kedvességet. A hegedű belevitte a szerelem minden szívdobbanását, összeállt egy dal. És az egész a szerelemről szólt. A legszebb érzésről, egy mozdulatról, egy pillantásról, egy érintésről, egy titokzatos és lobbanékony tűzről, ami képes a szívedig hatolni, ami felmelegíti a teljes belsőd, ami az összes csontodban benne van, ami az egész életedet helyre hozhatja, de egyetlen pillanat alatt tönkre is teheti.
A lány csak állt a szoba közepén és tört fehér tüll szoknyáján simított végig. Az egész élete a táncról szólt, a hangról, a szenvedélyről. Valami késztette, hogy elkezdjen táncolni. Lábai szinte nem is értek a földet, pörgött és forgott a levegőben. Szökkent és gyönyörű volt. Megmutatta a zenének, hogy követi bárhova, de akkor megfordult és megállt.
Tőle pár méterre egy fiú állt. Fekete, testhez simuló nadrágot és pólót viselt. Barna haja kuszán állt, arcán a nyúzottság, a félelem, a tehetetlenség látszódott. Kezét a lány felé nyújtotta. Táncra hívta. A lány habozott. Biztos, hogy helyes ez?-kérdezte magától. Hiszen a fiú annyira megbántotta, hogy alig bírt újra ebbe a terembe jönni.
A fiú tudta, hogy a lány miért gondolkozott el. Hibásnak érezte magát amiatt ilyen állapotban kellett látnia. Könnyes szemekkel, fekete karikákkal a szeme alatt. Ezért ő volt a hibás. Kétségtelen, hogy összetörte a lány szívét. Tudta, hogy sosem fogja neki megbocsájtani a tegnap este kimondott szavait, mégis itt volt, mert úgy érezte itt kellett lennie. Az egész világegyetemét a lány tette ki. A fekete, derékig érő haja. Gyönyörű, csodálatos barna szeme és az egészen apró szeplők, amelyek hegyes orrán és a szeme alatt helyezkedtek el. Ő volt a lány, akibe minden előjel nélkül képes volt beleszeretni.
Kisírt orcáját látva a fiúnak elakadt a lélegzete, mellkasára óriási mázsás súly telepedett. Képtelen volt látni, hogy a kedves Rosie, akit olyannyira szeretett, miatta sírt. Hibásnak érezte magát, hogy a féltékenysége ennyire legyűrte őt tegnap este, de félt, hogy valaha is elveszíti majd a lányt. Hiszen okos volt, szép, bárkit megkaphatott volna, de ő mellette kelt fel, mellette ébredt. Hogy lett az övé ez a lány?
Rosie keserű tekintettel figyelte az előtte álló Shane-t, aki már majdnem 3 éve volt álmai férfija. Egy lakásban éltek, egy szobán osztoztak, és együtt élték az életüket. 3 éve alkották a tökéletes párt, és a tegnapi nap a lány számára maga volt a pokol.
Egy régi ismerős jött el hozzájuk ebédre Amerikából. Shane nem volt otthon, és mire hazaért ölelés közben találta őt meg a lány régi osztálytársát. Rosie akkor már hiába hajtotta, hogy számára a másik fiú semmit nem jelent, Shane túlságosan féltékeny volt. Elküldte Rosie-t, és azt mondta, hogy gondolkoznia kell a kapcsolatukon. A lány biztos volt a szerelmében, de beleegyezett és minden előjel nélkül a gyakorlótermébe menekült, ahol minden könnycseppet némán, közönség nélkül ejtett meg, miközben a szíve megint kettétört.
Sosem volt tökéletes a kapcsolatuk ezt Rosie nagyon jól tudta, de abban is biztos volt, hogy akármi is fog történni, szeretni fogják egymást. Ezt már az első év után kijelentették egymásnak, ahogy azt is, hogy megvédik azt a szerelmet, amely közöttük jött létre. Ezek után mégsem tudta, hogy mit kellene tennie. Szerette volna visszafogadni a fiút, de nem tudta, hogy megbocsásson-e neki.
Bár, lett volna mit mondania a fiúnak...
-Egyetlen táncot, kérek, mielőtt válaszolsz-kérte a fiú csendesen.-Bármit fogsz mondani, a tánc a miénk, és ha el is hagysz, akkor szeretnélek még megkérni előtte, hogy táncolj velem.
Igen, nem tagadhatta, a tánc volt az, ami miatt megismerkedtek. Mindketten egy éjszaka bárban voltak szórakozni, amikor véletlenül egymásba botlottak. Mint a derült égből villámcsapás, úgy ismerkedtek meg. Egyetlen tánc volt, és mégis mindent megváltoztatott. Rosie legjobb barátnői azon voltak, hogy segítsenek a barátnőjüknek elfelejteni a szerelmét, aki szakított vele, és azt tervelték ki neki, hogy keresnek egy srácot, akivel egész este táncolhat. Ekkor akadt meg a tekintetük Shane-en, aki csak állt ott és iszogatott pár haverjával. A legjobb barátnők pedig intézkedni kezdtek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fall in love (novellák)
Cerita PendekItt az általam írt romantikus novellákat olvashatjátok majd! :)) Más oldalaim: https://www.wattpad.com/story/67208782-egy-gimis-szerelem-t%C3%B6rt%C3%A9nete https://www.wattpad.com/story/73730665-homokba-%C3%ADrt-szerelem További blogjaim: http:...