İlk Tanışma

60 2 0
                                    

  AsuDeniz'le o kadar çok gezmiştikti artık ayaklarım benden bağımsız nefesleniyodu.Benim bu perperişan halimi gören canım annem Nokta kadını evimizin kraliçesi oturmuş ayaklarıma krem sürüyordu.Ay kız yerim ama ben seni.Ben tam gevşemişim,rahatlamışım dışarıdan haince bir bağırtı kulaklarımıza doldu.
"Nokta teyşe!"
Ay Allah'ım bu bağıran bizim sitenin cimcimesi.Kesin gene susadı su istiycek.Annem beni bırakıp kapıyı açtı.Sebimin boyu zile yetişmediğinden ciyaklıyodu kapı kapı diye.haha.
"Efendim ponçikim.". Ponçikim mi?Bunu annem bana bile demiyodu.
"Nokta teyşe bana şu veyiymişin?Eve gitmeye üşendim de."
Bu kızın konuşmasını kıtlayasım geliyodu.Annem Pelin'e su vermek için mutfağa giderken bende kremli ayaklarımla Pelin'e bakmak için ayağa kalktım.Kesin gene toz toprak içinde kalmıştır diye portmantonun üstündeki ıslak mendil kutusunu alıp kapıya çıktım.Tam da tahmin ettiğim gibi bizim cimcime,pasaklı cimcime olmuştu.Kutudan çıkardığım mendillerle ellerini yüzünü silip suyunu içiriyordum ki bir ses endişeli endişeli Pelin diye sesleniyordu.
Bu gün herkeste bi bağırma meraklısı olmuştu.
Pelin sesin geldiği yöne dönerken "Dayı"diyivermişti.
Bende o dayıya bakmak için kafamı kaldırdım ve onu gördüm.
Bize doğru gelin adam derince bir oh çekip Pelin'i kucağına aldı.
"Dayıcım giderken bana niye demiyosun,meraktan öldüm."Ayy senin merak eden yerinden öperim been.
"Dayı,bak bu Melis abyam.Onlaydan şu almak için geydim."Pelin'in bizi böyle ani bişekilde tanıştırmasına çok şaşırdım.
Dayı Görkem di.Görkem Pelin'in dayısıydı,Pelin Görkem'in yiğeniydi.Tamam tamam sakinim ben.
"Merhaba Görkem ben."
Ayyy"Bende Melis,tanıştığıma memnun oldum."Bu jojuk benim olmalı,bu jojukla biz olmalıydık.
"Bende memnun oldum.Gitsek iyi olacak.Teşekkürler bu arada."
Onlar giderken ben sadece Görkem'e odaklanmış şaşkın şaşkın içeri giriyodum.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Mükolarım.

PORTAKAL KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin