Ben korkudan titrerken annem dayanamayıp bana osmanlı kadını tokatını attı,niye derseniz kendime geleyim diye.
Yahu sen bir kadınsın,bu bir,
Osmanlı kadını nazik olur, bu iki,
Hepsini geçtim,insan kızına canına kastedecekmiş gibi tokat atar mı?
"Anne nabyon sennn?"dedim tokatın etkisiyle nece konuştuğumu anlamadan.
Babam bana korkulu bakıyordu ilk defa.
Gözümü babamdan ayırım ve kocaman tahminimce sekiz tane gözü ve kırk altı tane ayağı olan çirkiin ilak örümceği gördüm.Odaklandığım yere bakan babam elindeki telefonun kılıfını çıkarıp örümceğin üzerine vurdu.Ama kaçtı!!!#
Neyse sonra böceğin balkondan atlayıp gittiğini görünce rahatlamıştım.Bende dergimi alıp yatağıma oturdum ve annemle babamı dışarı çıkarttım.On dakika sonra annemin cırıltısını duydum.'hay ebeni,noldu simdi'
Hemen annemin yanına koştum ve bende bastım çığlığı.
Evi böcük,örümcük,bit,pire ne varsa basmıştı,bir de baktım merdivenlerden mamut iniyo.$aka şaka.
Ben direk evden çıktım.Babamda hemen bi ilaçlama şirketini aradı.Demelerine eve üç gün giremiycekmişiz.Bizde mecbur bi otel bulalım dedik.Otel odasında sıkılmıştım.Asuş sanki kendi evinde benim duygularımı sezmiş gibi bana bir mesaj attı.Ay yerim onu beni onlara çağırıyoduu.
Anamgil şırfıntısına deyip AsuDeniz lere gitmek için bir taksi çağırdım.
Taksici bey abiye Golden Home evlerine dedim.Yarım buçuk saat sonra Asuşlar daydım.İçeri adımımı atar atmaz ciyak ciyak çocuk sesi beni karşıladı.Piis,çirkin,şıllık Asu beni dümene getirmişti.
"Bu ne be kızz."
"Kankaaaa yardımın lazımm,noooluur yardım et.Bu yerden bitme, unicornlara inanan,büyüyünce ağzından alev saçıp uçacağını iddia eden ,katil bebek Çaki gibi sinsi planlar kuran masum kılıklı haşerelerle başa çıkamadım."
"Bu iki yaratıkla mı?" Dedim birbiri poposuna vurmaya çalışan bücürleri gösterip.
"Aynen öylee."dedi.
Asu'yla birer bardak kahve içtikten sonra bücürcükleri alıp parka götürdük."Naber kızlar"
Ay bu o sesss.
Sesin geldiği yöne dönüp Görkem'e merhaba dedik.Dikkatimi tasmasını sıkı sıkı tuttuğu köpek çekti ,oyyş çok tatlıydı,tabi sahibi daha tatlı.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKAL KOKUSU
Random*Golden Home diye gösterişli bir villa * Caniçimiz Melis *Muhteşem kelimesinin vücut bulduğu bir adet Görkem *Can kankimiz AsuDeniz'in tatlılışlıkları ~~Bu kitapta farklılığı yaşayacaksınız.İçten ve samimi bir kitap. *Bu kitapta argo kelimeler olaca...