18.Bölüm

27 2 2
                                    

   Şuan yatağım da oturmuş bu gün olan herşeyi tekrardan zihnimde hatırlayarak yaşıyorum. Görkem in beni öpüşü,sahilde bana hislerini açıklaması. Unutmak isteyeceğim en son şeylerdi bunlar. Tabi bunların yanında Çağla ya da çok üzülmüştüm. Eminim onun için hayat çok zordu.Neyse ki gidiyordu. Gökcan a America'ya dayısının yanına gideceğini söylemiş.

"Anneee ben çıkıyorum. "
"Kimle kız süslü? "
Ayy anne, acaba bir şey biliyor muydu.?yok ya nerden bilecek.
"Yok annecim yani dışarı mânâsında ben şey ettim. "Bunları söylerken kekeledim ama olsundu.Annem zeki kadındır, anlamamasına şaşırdım.
Bu gün Asuşla sinema and shopping time başlatacaktık .Asu böyle diyordu.
İlk yürümeyi planladım ama kendimi erkenden yormamak adına hemen bi taksi çevirdim.

2 saat sonra

"Asuu kıız öldüm ya ben,noluur iki dakka bak dakka diyom,konuşmaya hâlim yok,oturalım.Ha benim canım yüüffen."

"Ne kadar mızmızlandın kız sen,daha alışveriş yeni başladı, aradan iki saat geçmiş olabilir ve ben sadece bir tişört almış olabilirim ama bunun daha ayakkabısı vaar,çantası var,aha bir de çıkışta CanCan'a uğrayıp bi saç bakımı yaptıralım. "
Yuh be bu kız resmen enerji kaybetmek nedir bilmeden yaşıyo, annesi bunu kesin avm nin içinde doğurdu.
"Tabi o zamana kadar benim helvam kavrulmazsa gideriz tabi canım,CanCan'a da gideriz saç yaptırmaya Meltem Hanım'a da gideriz ölçülerimizi verip elbise yaptırmaya. "

"Meltem Hanım ne alaka be?"
"Ay ben yorgunluktan beyin hücrelerimi bile kullanamıyorum sen bana Can ın kuaförü diyosun,napiiim ben yoruldum. "
"Tamam o zaman, şu ilerdeki kafede biraz soluklanalım kahve neyin içelim. "

PORTAKAL KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin