Ben çok güzel bir kız değildim.Omuzlarımda biten kahverengi düz saçlarım ve kahverengi gözlerimle normal bir kız sayılırdım.Boyum o kadar uzun da değildi.İnsanlar sadece suratımın çok saf ve temiz olduğunu söylerlerdi.Bu yüzden kendimi çok önemli hissetmemiştim.Taki bu güne kadar...
***
Melissa ile okulun karşısındaki sokağa baktığımızda yeni gelen çocuğun suratı bile seçilmiyordu.Melissa hemen nasıl görmüş, tanımışti hayretler içindeydim.
Çocuk yaklaşırken içimde kıpır kıpır sanki bir şeyler hareket ediyordu.Vücudumundan ateşler çıkıyordu bundan emindim.Bu çocukta daha yanımıza yaklaşmamasına rağmen bir şeyler hissediyordum.
Üstüne gri, yarım kollu ve eskimiş bir t-shirt giymişti.T-shirtü vücudunu sımsıkı sarmıştı.Altındaki siyah kotuyla çok uyumlu görünüyordu.Çocuğun daha suratına bakmamışken bile vücudu beni etkisi altına almıştı.Çocuğun boynundan yavaşça çenesine,dolgun dudaklarına ve ardından siyah gözlerine geçtim.Kaşları bakışlarını daha sert yapıyordu.Saçları siyah ve dolgundu.
Ben yavaş çekimde çocuğu süzene kadar , o okulun kapısının önüne gelmişti bile.Sarah'ın çocuğun üstüne atlamasıyla irkildim.Sarah, tabi ki de herkesin okulunda olduğu gibi benim okulumda da olan az sayıdaki sürtüklerden biriydi.O uzun sarı saçları, mavi gözleri, ah...
''Aidan, hoşgeldinn yeni okulunaa.Okulu gezdirmemi ister misin , ha ?''
''Mmm, ben almıyim.'' Sarah'ı üstünden iterek uzaklaştırdı.Kız şaşkınlıkla etrafa bakınarak ve çaktırmamaya çalışarak gülümseyip gitti.
Aidan...Aidan'mış ismi.
Melissa ile salak salak onları seyrederken, çocuğun bana sert bir bakış atmasıyla utandım.Bir süre daha bana baktıktan sonra suratında hafif bir gülümeme belirdi.Gülümsesem mi gülümsemesem mi diye karar verirken çoktan sırıtmıştım bile.Melissa koluyla beni dürtünce elektrik çarpmışçasına irkildim.Melissa'ya sinirle bakıp önüme döndükten sonra Aidan çoktan okula girmişti.
Melissa'nın kolumdan sürüklemesiyle biz de okula girince koridordaki kalabalık daha da artmıştı.Hızlı adımlarımızla dolabımıza doğru giderken bir anda Sarah karşımda belirdi. Elini beline koyarak o bebeksi suratıyla en sert bakışını atmaya çalıştı.
Elini tam omzuma uzatmış beni ittirecekken elini elimle kavradım.ilk defa böyle bir şey yapıyordum, nereden gelmişti bu cesaret bana?Elim bir anda sanki araba ezmişçesine bir acıyla kaplandı. Aynı şeyi Sarah da hissetmiş olacak ki ikimizde birer adım geriye çekilip elimizi ovuşturduk.
Sarah'ın suratına baktığımda bana bir yaratıkmışım gibi bakıyordu.Utanarak kızlar tuvaletine doğru koşarken Aidan'ın bana baktığını gördüm...
Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutku
Teen Fiction18 yaşıma girdiğimde her şeyin değişeceğini düşünmüştüm.Bu sefer haklı çıktım.