Bölüm:1 Kan

3.4K 19 3
                                    

18 yaşıma girdiğimde her şeyin değişeceğini düşünmüştüm.Bu sefer haklı çıktım.

Evime doğru giden son sokağı da sapınca rahatlamıştım.Hızlı adımlarla yürürken ayağıma küçük bir taş parçası takılınca birden kendimi kaldırımda buldum.Tam suratımın önünde küçücük bir böcek duruyordu.Sakince tepki vermek isterken çığlık attım.Etrafa bakarak kimsenin olmadığını anlayınca rahatladım.Hemen ayağa kalkıp yere düşen eşyalarımı çantamın içine tıkıp sırtıma taktım.Saçımı düzeltip yürümeye devam ettim.

Etraf ilk defa bu kadar sessizdi.Normalde evime gidene kadar ya kafama bir top çarpmış olurdu ya da Jenna halamın evinin önünde polis arabası olurdu.Her şeyi umursamadığım gibi bunu da kafama takmadım.Bahçe kapısını açıp evin kapısının önüne geldim ve zile bastım.Annemin topuklu ayakkabı sesleri yoğunlaşınca kapı açıldı.

''Elen, hoş geldin prensesim.''

''Anne kaç kere bana böyle seslenme dedim sana.'' Küfür etmemek için kendimi zor tutuyordum.Bu saçma davranışları, babam öldüğünden beri ve yeni kocası ikimize de yeterince kötü davrandığı için artmıştı.Güya beni hala seviyordu.Cevap vermesini beklemeden,

''Aç değilim ve odama çıkıyorum'' dedim.

Uzun siyah çizmelerimi kapının yanına atıp bir solukta odama çıktım.Kapıyı arkamdan kilitledim ve kendim yatağa bıraktım.Yattığım an vücudumda bir şeylerin yanmaya başladığını her yerimin karıncalandığını hissettim.Ellerim aşırı derecede kaşınmaya başlamıştı.Ellerime bakınca yavaş yavaş mavi bir renk aldığını fark ettim.

En sor hatırladığım banyoya doğru koşarken ayağımın yerdeki kan birikintisine basıp kaydığıydı...

Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum...

TutkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin