Spomienka

791 34 9
                                    

„Ahoj." pozdravil ma a ja som sa len usmiala. Nechcelo sa mi rozprávať už len z toho dôvodu, že ma posledné dva dni bolí v krku. Položil predomňa tanier lievancov a sám si ich pár zobral. Chalani ešte spali, keďže túto noc som bola ja u nich.

„Ďakujem." povedala som chraplavým hlasom. Snažila som sa jesť, ale nebola som veľmi hladná takže som tanier odniesla na linku.
Dala som si variť vodu na čaj.

„Si v poriadku?" spýtal sa ma a ja som záporne pokývala hlavou. Bolo mi do plaču. Posledné dva mesiace skoro stále plačem. Slzy mi stáli v očiach a ja som sa rozhodla, že ich nepustím cez okraj viečka.

„Čo sa deje? Mne to môžeš povedať." vrelo sa na mňa usmial a ja som to už nevydržala. Slzy si našli cestu von a tiekli mi po lícach.

„Mne je to všetko tak ľúto." zašepkala som a otočila sa k linke. Počula som, ako odsunul stoličku a pomaly sa blížil ku mne. Chytil ma za ramená a otočil ma tak, aby som mu pozerala do tváre.

„Nemá ti byť čo. Nemôžeš za to. To ja som bol idiot, že som nešiel s tebou a nechal ťa ísť samú. Je to moja vina a ver mi, že si to nikdy neodpustím." povedal šeptom a potom mi obmotal ruky okolo pása. Cítila som, ako mi niečo mokré dopadá na rameno a preto som mu obmotala ruky okolo krku tuhšie, ako som mala predtým.

„Musím ti niečo zahrať." zobral ma za ruku a odviedol ma do jeho izby. Posadila som sa na postel a on si sadol na stoličku hneď oproti mne. Začal hrať príjemnú melódiu, ktorá vo mne od začiatku vyvolávala veľmi veľa pocitov.

So you leave tomorrow
Just sleep the night
I promise I will, make things right
I'll make you breakfast, the way you like
Before you leave tomorrow
Just let me try

Before you leave tomorrow
Before you say goodbye
Before you leave tomorrow
Before you leave

Stay here and lay here right in my arms
It's only a moment, before you're gone
And I, am keeping you warm
Just act like you love me, so I can go on
And act like you love me, so I can go on

Just one more night
Lying in bed
Whether it's wrong or right
Just gotta make sense of it
And you'll be gone in the morning
And you'll be over this
Just one more night, so I can forget

Stay here and lay here
Right in my arms
It's only a moment, before you're gone
And I, am keeping you warm
Just act like you love me, so I can go on

Oči som mala zaliate slzami a on na tom bol rovnako.

When you go, I can't watch you leave
Just promise me you'll sneak out when I'm asleep
And when you go, and you're miles down the road
I wake up wishing everything was just a dream

Just stay here and lay here right in my arms
It's only a moment before you're gone
And I, am keeping you warm
Just act like you love me, so I can go on

And stay here and lay here right in my arms
It's only a moment, before you're gone
And I, am keeping you warm
Just act like you love me, so I can go on
And act like you love me, so I can go on
Just act like you love me, so I can go on

Nemala som slov. Nevládala som pomaly ani dýchať. Jediné čo som dokázala bolo pozerať sa mu do jeho krásnych a teraz aj uslzených očí.

„Keď už som nevedel, ako ti mám pomôcť, písal som. Pomáhalo mi to. Vždy mi to pomohlo. Dostávalo ma to z reality, v ktorej som byť nechcel." pousmial sa a utrel si slzy.

Podišla som k nemu a objala ho. Mal hlavu zaborenu v mojom bruchu a vzlykal. Potreboval to dostať von. Bolelo ma vidiet ho v takomto stave. Tak veľmi to bolelo. A vtedy, keď mal opretú hlavu a vzlykal mi do trička, ktoré salo jeho slzy, som si spomenula. Bol to taký malý záblesk.

Flashback:

„Ahoooj" pozdravil Cameron a objal ma.

„America toto je Shawn. Toho ešte nepoznáš. A mám pre teba niečo."povedal Cameron hneď potom ako ma objal.

„Ahoj som Shawn. Shawn Mendes."usmial sa a ja som myslela že sa roztopím.

„America. Teší ma."usmiala som sa tiež.

Toto bola moja prvá spomienka, ktorá sa týkala len Shawna. Konečne. Bolo to vtedy, keď som videla Shawna prvýkrát. Pousmiala som sa.

„Spomenula som si." pošepkala som a on hneď zdvihol hlavu. Mal červené oči, rozhádzané vlasy, ale stále bol roztomilý.

„Spomenula som si na to, ako sme sa zoznámili. Ako si sa na mňa sladko usmial a ja som vtedy myslela, že sa roztečiem na mieste." usmiala som sa naňho a on sa postavil zo stoličky. Pozrel sa mi do očí a potom utiekol. Najprv som nechápala. Potom som počula, ako kričí.

„Ona si spomenulaaaaa." vykrikoval a otváral dvere na každej izbe. Chalani sa potom jeden po druhom šuchtali do kuchyne. Utekala som za ním a zastavila ho.

„Stačí." usmiala som sa a konečne videla jeho pravý úsmev. Nie ten falošný. Pobozkal ma na líce a ja som pocítila príjemné mravenčenie.

Odišla som dole za chalanmi, ktorý jedli lievance. Moju porciu dojedal Matt. Všetci boli v polospánku a nebolo s nimi do reči tak som odišla do obývačky. Zastavila som sa v polovici cesty pretože som počula, ako Shawn telefonuje.

"Mami, ona si spomenula. Spomenula si na mňa." povedal a ja som vedela, že sa usmieva.

"To je úžasné zlatko. Som rada, že si konečne šťastný. Neboj sa všetko sa dá doporiadku. Ona si spomenie." povedala Shawnova mama.

„Musím už ísť. Ľúbim ťa." rozlúčil sa. Reakciu jeho maminy som už nepočula, ale viem, že mu ešte niečo vravela. Shawn položil mobil na stôl a povzdychol si.

„Keby vedela, ako veľmi ju ľúbim." a vtedy som zabudla dýchať.

______________________________

Ahojteee!!!

Takže tu máme úplne prvú časť z druhého dielu Life with Magcon Boys. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Je smutná.

Musím sa, ale ešte vyjadriť ku koncu. Znie to, ako keby America nevedela, že ona a Shawn boli spolu. Vedela, ale Shawn jej o tom nikdy veľmi nerozprával. Priame vysvetlenie bude v ďaľšej časti.

Dúfam, že sa vám aj táto kniha bude páčiť tak, ako tá predtým. Rozhodla som sa, že na koniec každej časti budem dávať otázky. Táto, ktorá je tu teraz nieje spoločná s Magcon Boys, ale veľmi ma to zaujíma.

Otázka:

Keby ste si mali vybrať medzi Calumom a Lukom, koho by ste si vybrali?

Life with Magcon Boys II.Where stories live. Discover now