Na pódium som vyšla posledná. Ľudia v hale kričali, bol tam neskutočný hluk. Chalani sa na mňa usmievali a ja som si hneď pripadala istejšie. Usmiala som sa, síce kŕčovito, ale na viac som sa nezmohla.
"Dobrý večer Los Angeles! Dnes je posledný deň a koncert nášho turné po Amerike. Preto sme sa rozhodli, že s nami bude vystupovať aj moja úžasná a podotýkam, talentovaná sestrička." usmial sa Calum a ľudia zatlieskali.
"Ahojte." skríkla som do mikrofónu a usmiala sa.
Odohrali sme pár pesničiek a potom si Ash prišiel sadnúť k nám na pódium. Vedela som, že teraz prichádza čas na pieseň, ktorú mám spievať len ja a Calum. Luke s Mikeom začali hrať a my s Calom sme sa o seba opreli.
"Another day of painted walls and football on the TV
No one sees me
I fade away, lost inside a memory of
someone's lifeIt wasn't mine
I was already missing before the night I left
Just me and my shadow and all of my regrets"
o 3 hodiny neskôr
S chalanmi sme sa pozdravili a spolu odišli do šatne. Chalani sa okamžite išli osprchovať. Prezliekla som sa do vecí, v ktorých som prišla a čakala na chalanov. Konečne vyliezli, už osprchovaní a voňaví. Vyšli sme pred halu kde všetci čakali. Chalani sa okamžite vydali za dievčatami. Ja som si to namierila priamo k Shawnovi.
"Ahoj." usmiala som sa.
"Ahoj, boli ste skvelí." usmial sa na mňa aj on a pobozkal ma. Bože, toto som potrebovala.
"Budete mi chýbať." smutne som sa pozrela na chalanov.
"Za pár týždňov sa vidíme." pobozkal ma na čelo Calum.
So všetkými som sa riadne vyobímala a nie jednu slzu som vyronila. Chalani aj dievčatá pomaly nastupovali do autobusu a ja som im kývala až kým nezašli za roh.
"Vy ste boli pre auto?" spýtala som sa a pozrela na Cama.
"Áno." zasmial sa Cam a nastúpil na miesto vodiča.
Nastúpili sme do auta a ja som si položila hlavu do Shawnovho lona. Zatvorila som oči a pomaly upadala do ríše snov.
**
Zobudila som sa na to, že mi slnečné lúče svietia priamo do tváre. Vedľa mňa spokojne odfukoval Shawn a ja som sa k nemu pritúlila."Dobré ráno." usmial sa so zatvorenými očami. Pousmiala som sa a jemne ho pobozkala na líce.
"Aj tebe." posadila som sa a odišla si umyť zuby.
"Dnes mám fotenie. Pôjdeš so mnou?" spýtal sa ma Shawn hneď ako prišiel do kúpeľne.
"Samofrehme." odpovedala som s plnou pusou zubnej pasty.
**
So Shawnom sme sa presunuli na miesto kde sa malo fotenie konať. Shawna si hneď do parády zobrala nejaká pani a ja som sa išla poobzerať."Dobrý deň. Kto ste?" spýtala sa ma staršia pani.
"Som Shawnova priateľka, America. Teší ma." usmiala som sa.
"Ste krásne dievča. Aj mňa teší, som Francesca." podala mi ruku a ja som ju prijala.
"Ďakujem." nemala som ďaleko od červenania.
Shawn prišiel v červenej košeli a obyčajných čiernych džínach. Francesca ho hneď postavila za plátno, ktoré bolo tiež červené, ale malo aj čierne fľaky.
"Perfektné, tú košeľu si daj dole." povedala mu Francesca a Shawn spravil tak ako povedala.
Panebože. To. Jeho. Neskutočné. Telo. Snažila som sa nepozerať aj keď to bolo veľmi zložité. Shawn na mňa párkrát žmurkol a ja som sa vždy len usmiala.
"Bež sa prezliecť." usmiala sa naňho Fran a on odišiel.
"Niekedy by sme sa mohli strenúť. Potrebujem niekoho na jednu kolekciu od Calvina Kleina a všetky modelky sú už otrepané." povedala mi a mne spadla sánka.
"Myslíte to vážne?" opýtala som sa jej.
"Úplne." povedala a odišla za Shawnom, ktorý bol v žltom tričku.
Po skoro 4 hodinách sme úspešne skončili. Shawn sa išiel prezliecť do vecí, v ktorých prišiel a ja som naňho čakala.
"Zavolám ti." povedala Fran a odišla si zbaliť všetky potrebné veci.
Shawn prišiel a spolu sme nasadli do auta. Mala som chuť na kávu.
"Mám chuť na kávu." povedali sme so Shawnom naraz. Začali sme sa smiať a Shawn zaparkoval pri najbližšom Starbuckse.
Káva bola ako vždy skvelá. Myslela som si, že ideme domov, ale Shawn odbočil niekam inam.
"Ideme ešte niekam?" spýtala som sa a on jemne kývol.
Prišli sme na pláž. Presne na tú pláž, ktorú som milovala. Vystúpili sme z auta ja som sa hneď
rozutekala k vode. Oceán bol teplý a moje nohy vodu vďačne prijali. Shawn bol hneď za mnou.Sadli sme si do piesku a spolu sledovali západ slnka. Bolo to viac ako nádherné.
"Shawn?" pozrela som naňho. Otočil ku mne hlavu a usmial sa.
"Áno?" odpovedal mi stále s úsmevom.
"Milujem ťa." pozrela som mu do očí, v ktorých mu poskakovali malé iskričky.
"Aj ja teba." pobozkal ma na pery.
Zostali sme tam až kým sa nezotmelo a potom sa pobrali naspäť domov. Zastavili sme pred domom. Shawn si ma posadil na kolená a bozkával ma. Bozkával ma tak, ako v tú noc. Sedela som na ňom a bozky mu s radosťou oplácala. Oprela som sa mu o hruď a rýchlo dýchala.
"Ideme?" spýtal sa do ticha a ja som prikývla. Bola som ako omámená.
Vedela som, že to chcem a vedela som, že to chcem teraz. Chceli sme pozdraviť chalanov, ale zistili sme, že niesu doma. Nechali nám lístok s tým, že šli niekam von a vrátia sa asi až po polnoci. Nevadí, nech si uživajú.
Hneď ako sme prišli do izby, nalepila som sa na Shawna. Vedel to, cítil to. Usmiala som sa do bozku a on mi pomaly rozopínal nohavice.
Ani som sa nenazdala a už sme ležali len v spodnom prádle a bozkávali sa. Chcela som ísť zhasnúť tak som sa postavila a Shawnova ruka mi pristála na zadku.
"Au." zasmiala som sa.
"Ako keby sa ti to nepáčilo." pozrel na mňa.
Zhasla som a pomaly sa k nemu blížila. Všetko pokračovalo až do onoho okamihu.
Táto noc bola kúzelná, nádherná a príjemná.
"Ďakujem." zašepkal mi do ucha Shawn keď si ma priťahoval k sebe.
Zatvorila som oči a myslela na dnes. Celý dnešok bol úžasný.
"Ja ďakujem tebe, Shawn." pobozkala som ho na hruď.
________________________________
hey sweethearts! tak nová časť.užite si ju, aj keď je taká suchá a nie veľmi zaujímavá.
s príbehom nekončím, nebojte sa.
lúčim sa, ahojte :)