Konečne

364 25 2
                                    

Hlavu som mala zaborenú v jeho mikine a nevidela som nič. Ruky ma pustili a potom som sa konečne pozrela kto to je. Jediné na čo som sa zmohla bol radostný výkrik a úsmev.

"Ahoj sestrička." usmial sa na mňa Calum a ja som ho ešte raz pevne objala.

Chalani ma asi počuli vykríknuť pretože sa jeden po druhom hrnuli ku dverám. Zasmiali sa keď ma videli v Calumovej náruči.

"Kde sa tu beriete?" spýtala som sa a objala každého jedného člena kapely.

"Tu sa nám končí šnúra Americkej tour. Potom ideme do Mexika. Zostaneme tu po koncerte ešte dva dni a potom odchádzame." objasnil mi Mikey.

"A kde sú dievčatá?" spýtala som sa nedočkavo.

"Všetky prídu, ale išli pozdraviť Mahoganinu mamu." odpovedal mi Ash.

Premiestnili sme sa dovnútra do obývačky a ja som sa spokojne usadila vedľa Shawna. Chalani nám začali rozprávať príhody z tour, ktoré nemali chybu. Všimla som si, že Luke už nemá jeho lip ring a Mikey tiež nemá piercing v obočí. Chalani sa menili, vyrastali a dospievali.

"Am? Tak sme rozmýšľali, keď už je to náš posledný koncert v Amerike, nemohla by si odohrať pár pesničiek s nami?" usmial sa na mňa Calum.

"Bude mi cťou." žmurkla som naňho.

Všetko sme podohadovali a rozhodli sa, že si objednáme niečo k obedu. Dievčatá stále neprichádzali a vonku stále lialo ako z krhle.

"Čo si objednáme?" spýtala som sa.

"Mám chuť na pizzu!" skríkol Mikey.

"Ja na čínu." povedal potichu Shawn.

Objednali sme aj pizzu aj čínu a spokojne sa najedli. Bola som šťastná pretože som konečne mala všetkých pokope. Dvojičky odišli hore do izby natočiť ďalšie video predsa len zajtra ho budú strihať a v utorok už bude na svete.

Shawn mi lahol na stehná a po chvíli spokojne odfukoval. Prehrabovala som mu vlasy keď si ku mne prisadol Calum. Ostatní boli v kuchyni a o niečom sa rozprávali.

"Tak čo, ako to ide?" spýtal sa ma s úsmevom.

"Perfektne." pošepkala som pretože som nechcela Shawna zobudiť.

"Ste spolu?" pozrel raz na mňa a raz na Shawna. Prikývla som.

"Myslel som si to. Videl som aká si bola šťastná a plná života keď si otvorila dvere. Čo sa tu zatiaľ stalo?" pohladkal ma po vlasoch.

"O mojej nehode vieš. Pamäť sa mi nevrátila úplne mám občas menšie výpadky, ale inak je všetko v pohode. O Thomasovi som ti volala. Ale.." začala som.

"Ale v jeden večer ako sme sa vracali z obchodu šli sme cez tmavšiu uličku pretože je to skratka a Thomas nás tam napadol. Dobodal Shawna a on bol potom v nemocnici. Všetko sa zdalo v poriadku, ale Shawn potom upadol do kómy." smutne som dokončila.

"V tom čase som nedokázala nič iné len plakať. Jedlo do mňa chalani tlačili, nevládala som. A potom sa konečne prebral a ja som mu všetko povedala." nahodila som krivý úsmev.

"Chýbala si mi." zasmial sa Calum. "Aj tieto tvoje reči." žmurkol.

"Aj ty mne." usmiala som sa naňho a hlavu si oprela o jeho rameno.

O pár hodín neskôr

Dievčatá prišli okolo druhej poobede a všetky ma vyobímali. S dievčatami sme sa presunuli ku mne do izby, ktorá teraz slúžila ako izba pre jednu z dvojíc. Najskôr tu bude spať Nina s Calom.

"Tak ako to ide?" spýtala som sa a moja otázka smerovala na všetky dievčatá.

"Perfektne." odpovedali všetky naraz. Začala som sa smiať pretože som túto reakciu absolútne nečakala.

"A ty ako so Shawnom?" spýtala sa ma Nina.

"Chodíme spolu." zasmiala som sa.

"Aaaa." rozbehla sa ku mne a skočila na mňa.

Po chvíli na nás pristáli dva vankúše. Obidve sme sa od seba odlepili a pozreli na Mahogan a Megan, ktoré sa robili, že nič nevedia. Zasmiala som sa a zobrala vankúš. Hodila som ho do Meg a tak sa začala vankúšová bitka.

O hodinu sme všetky ležali medzi chalanmi pri telke a pozerali film. Zajtra majú chalani koncert. Doobeda budeme skúšať a potom pôjdeme do haly.

"Milujem ťa." zašepkal mi do ucha Shawn.

"Aj ja teba." venovala som mu malý bozk na líce, obmotala ruky okolo jeho krku, zaborila tvár do medzery a nasala jeho vôňu. Opantala mi zmysli.

Mala som chuť spať a tak som zatvorila oči. Jediné na čo som sa sústredila bolo teplo jeho tela, jeho vôňa a jeho láska.

Stačí aby sa na mňa usmial, čo i len malý dotyk. Okamžite sa začnem usmievať. Objatia, bozky. To všetko mi dokáže vyvolať motýliky.
Nedokázala som sa od neho odtrhnúť. Jeho silné paže boli okolo mňa obmotané a ja som cítila ako mu bije srdce.

"Shawn?" spýtala som sa.

"Hmm?" odpovedal mi jednoducho.

Nič som nepovedala len sa mu prilepila na pery. Konečne. Nedokážem sa ho nabažiť. Položila som si hlavu na jeho teplú hruď a zatvorila oči.

"Am?" zatriasol so mnou niekto.

"Mhmmm." zamrmlala som. Nechcelo sa mi rozprávať.

"Zoberiem ťa do postele." zašepkal mi do ucha. Pousmiala som sa a a obmotala ruky okolo jeho krku. Shawn ma opatrne zodvihol a pozdravil ostatních.

"Čo by si povedala na to, keby sme si zopakovali včerajšiu noc?" spýtal sa ma.

Rozmýšľala som nad tým hodnú chvílu. Videla som tie iskričky v jeho očiach a ten pokrivený úsmev. Nedokázala a vlastne som ani nechcela povedať nie...

________________________________
Hey babes! New chapter is here!

Ľudiaaaa. Číta to ešte niekto?

Veľmi rada pre vás píšem, ale rada by som vedela aj váš názor na toto.

Užite si túto o trošku kratšiu časť.

Pusku posielam!

Life with Magcon Boys II.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora