Dospievala som a čakala. Bola som si istá, že sa má niečo stať. Pozrela som sa na jeho mrtvolne bledú tvár a palcom mu prešla po líci. Nič sa nedialo a ja som pomaly strácala nádej. Otvorili sa dvere a ja som zbadala tvár jednej zo sestričiek. Milo sa na mňa usmiala.
"Kľudne tu môžeš zostať." povedala mi a šla k Shawnovi. Všetko potrebné čo mala spraviť, spravila a potom odišla.
Manny, Karen a Aaliyah o všetkom vlastne ani nevedeli a ja som sa začala cítiť previnilo. Bolo od nás zlé, že sme im nedali vedieť o ich synovi.
"Matt? Prosím ťa, prečo sme nič nepovedali Shawnovým rodičom." vzdychla som do mobilu.
"O všetko vedia, ale nemohli prísť pretože ich nepustí práca. Volal som im hneď ten večer." odpovedal mi a mne spadol kameň zo srdca.
"Ďakujem, ľúbim ťa." povedala som mu.
"Aj ja teba. Zostávaš v nemocnici?" spýtal sa ma.
"Áno, dobrú noc a odkáž aj chalanom." popriala som im.
Pozorovala som Shawnovu tvár. Chytila som ho za ruku a tvár si o ňu oprela.
"Milujem ťa, Shawn." vzdychla som a zatvorila oči.
Shawn
Počul som, ako spieva. Ako sa rozpráva s Mattom. Počul som všetko. Aj to ako povedala, že ma miluje. Všetko som jej chcel oplatiť, pobozkať ju, objať ju.
Pokúšal som sa otvoriť oči. Pokúšal som sa pohnúť prstami. Všetko mi bolo vzdialené. Nič z toho som nedokázal.
Vedel som, že na to mám. Posledný krát som sa pokúsil otvoriť oči.
Videl som Americu, ktorá bola opretá o moju ruku a spala. Nemocničnú posteľ, celú izbu, ktorá bola biela. Cítil som nechutný zápach nemocnice.
Pohol som rukou a tým nechtiac prebudil Am. Otvorila oči a potom ma zbadala. Dala si ruku pred ústa a ja som videla ako sa jej do očí tlačia slzy. Bol som na tom rovnako. Nedokázal som neplakať.
Okamžite sa mi vrhla okolo krku a ja som cítil len jej slzy. Bolestne som vzdychol. Bolelo ma brucho a mne až potom došlo, že ma dobodali.
"Milujem ťa." zašepkal som jej do ucha a ani nie sekudnu potom som cítil jej pery na tých mojich.
Voňala tak ako vždy. Prekrásne. Celá bola nádherná aj s opuchnutými očami, rozstrapatenými vlasmi a nenamaľovaná.
"Aj ja teba." odpovedala mi a dala mi pusu na krk.
America
Bola som šťastím bez seba. Bála som sa, že už nikdy neuvidím jeho oči. Jeho úsmev. Nikdy nepocítim jeho pery.
Je späť.
"Milujem ťa." zašepkal mi do ucha a ja som neváhala. Pritisla som svoje pery na tie jeho.
"Aj ja teba." povedala som mu a venovala mu pusu na krk.
"Čo sa vlastne stalo?" spýtal sa a preplietol si so mnou prsty.
"Thomas ťa napadol a potom utiekol. V nemocnici si skoro týždeň. Bol si v kóme, báli sme sa, že sa už nikdy nepreberieš. Doktor tomu nedával veľké nádeje. Chýbal si mi." všetko som mu povedala.
"Aj ty mne." pousmial sa a položil ruku na moje líce.
"Milujem ťa, Am. Už veľmi dlho." povedal s očami ukotvenými v tých mojich.
"Aj ja teba, Shawn." usmiala som sa naňho a pobozkala ho.
O týždeň neskôr
Shawna dnes pušťajú z nemocnice a my sme sa s chalanmi dohodli, že si spravíme filmový večer. Cameron šiel pre Shawna do nemocnice a my sme zatiaľ všetko chystali.
"Sme domaaa!" skríkol Cam a ja som okamžite vyštartovala z kuchyne.
Hodila som sa Shawnovi okolo krku a pevne ho objala. Nebola som jediná. Všetci sa nahrnuli okolo nás a tak vzniklo známe: FAMILY HUG.
"Chýbal si nám, bro." usmial sa naňho Matt.
"Aj vy mne." Shawn ho ešte raz objal a potom sa presunul na gauč.
Pustili sme si pár filmov a pri tom jedli popcorn, cukríky, lentilky a všetky ostatné sladkosti. Opierala som sa o Shawna, ktorý mal pohľad prilepený na filme. Otočil sa na mňa a spýtavo na mňa pozrel.
"Nič, len si mi chýbal." pohladkala som ho po líci. Venoval mi pusu na tvár a úsmev. Zobral deku a obidvoch nás prikryl.
V tejto chvíli som bola šťastná. Sedela som s milovanou osobou a pozerala film. Nechýbalo mi nič.
Okolo polnoci sme sa všetci odobrali do izieb. Šla som so Shawnom, ktorý ma viedol za ruku.
"Idem ešte do sprchy." usmiala som sa naňho a zobrala si čisté nohavičky a jeho tričko.
"Čakám ťa tu." zasmial sa a začal sa hrať s mobilom.
Vošla som do sprchy, umyla si vlasy a oholila sa. Vlasy som vysušila a ešte si umyla zuby.
Z kúpeľne som vyšla, ako nový človek. Shawn ležal a ja som si myslela že spí. Pomaly som prechádzala okolo postele a prišla k skrini.
Vytiahla som si ešte jeho mikinu pretože mi bola zima. Chcela som si ju obliecť, ale dve silné ruky sa mi obmotali okolo pásu a horúce pery sa mi prilepili na krk.V prvej chvíli som zostala ako paralyzovaná, ale potom som sa uvoľnila. Otočila som sa mu čelom a v tej chvíli cítila jeho pery na mojich.
"Shawn." povedala som pomaly.
"Áno?" spýtal sa.
"Milujem ťa." usmiala som sa naňho a prilepila sa mu na pery.
"Aj ja teba." prešiel mi jazykom po spodnej pere.
A v tú noc sa to stalo....
_______________________________
Babieees! New chapter si here.Ahojte!
V prvom rade by som sa chcela ospravedlňiť, že dlho nebola časť. Škola a všetko okolo toho. Musela som sa zorientovať.
Druhá vec. Ja vás úplne milujem za tie komenty. Ako píšete, že sa vám časti páčia, že chcete ďalšiu časť.
Ďakujem!
Užite si to a pekné čítanie prajem.