Bola som nervózna. Vždy som bola nervózna ak sa jednalo o vystúpenie pred ľudmi. Od rána som chodila po izbe a opakovala si texty pesničiek.
"Môžeš byť kľudná. Nič to nieje." pozrel na mňa z postele ešte polonahý Shawn.
"Tebe sa to povie, koncertuješ už nejaký ten čas. Ja som stála na pódiu veľmi, veľmi dávno." zastavila som sa v pohybe a pozrela naňho.
Vyzeral skutočne roztomilo. Vlasy mal rozhádzané do všetkých strán a pozeral na mňa tými hnedými šteňacími očami.
"Čo tak pozeráš?" zasmial sa. Prešla som k posteli a lahla si k nemu.
"Nič. Len vyzeráš roztomilo." usmiala som sa a nahla sa k nemu.
"Áno? Poď sem." potiahol ma za golier trička. Skoro som spadla rovno naňho no automaticky som sa zachytila rukami.
Jeho pery narazili na tie moje a môj mozog sa rozhodol vypnúť. Jediné na čo som myslela a cítila boli jeho dokonalé pery. Odtiahol sa. Zostala som zo zatvorenými očami v blízkosti jeho tváre. Vtisol mi jemný bozk na líce.
"Milujem ťa." zašepkal do ticha. Otvorila som oči a videla jeho usmiatu tvár, všetky jeho črty, ktoré som na ňom tak milovala.
"Aj ja teba." usmiala som sa naňho najviac ako to šlo, dala mu rýchly bozk na čelo a zistila, že všetka tréma a nervozita, ktorú som predtým pociťovala zrazu zmizla.
Shawn sa konečne postavil a ja som si neodpustila ten kradmý pohľad na jeho vypracované brucho. Zo skrine si vytiahol boxerky, tričko a tepláky a odišiel do sprchy. Predtým mi však stihol poďakovať za včerajšiu noc. Celá som zružovela.
Odišla som do kuchyne a pripravila raňajky. Vedela som, že chalani spia a vedela som aj to, že keď vstanú budú hladní. O dievčatách ani nevravím.
"Dobré ráno Sweetie." usmial sa na mňa Calum, ktorý práve vyšiel z jednej z hosťovských izieb.
"Aj tebe. Kde je Nina?" spýtala som sa ho s úsmevom.
"Ešte spí, pomôžem ti?" pozrel na mňa.
"Môžeš spraviť tie francúzske toasty. Presne tak ako sme ich robili doma. Daj do nich len nutellu a ovocie." usmiala som sa naňho a pustila sa do prípravy waflí.
Trvalo nám hodnú chvíľu kým sme spravili raňajky. Odšťavila som pomaranče, na stôl dala mlieko a kakao.
"Sme dobrí!" zasmial sa Cal a tľapol si so mnou.
V ten moment prišiel Shawn a okamžite ma objal. Zasmiala som sa pretože bol ako taký macko, ktorý chce aby ste ho objímali. Pritúlil sa a vy ste si len užívali jeho prítomnosť a teplo jeho tela.
Chalani sa pomaly budili a jeden po druhom zliezali dolu schodmi. Dievčatá prišli ešte rozospaté a sadli si ku stolu.
"Perfektné raňajky." pochválila Mahogany.
"Ďakujeme." povedali sme s Calom naraz.
Pri raňajkách sme prebrali väčšinu veci, ktoré som potrebovala vedieť ohľadom koncertu. Pospratávali sme všetky veci a ja som nechala aby to chalani pekne krásne poumývali.
Mala som asi hodinu na to aby som sa osprchovala a obliekla. Zdalo sa mi to priveľa tak som sa nad nimi zľutovala a pár vecí im umyla, potom ma vyhodili z kuchyne.
Utekala som po schodoch k nám do izby a za mňou bežal Shawn. Hodnú chvíľu sme sa naháňali po dome a potom konečne skončili v izbe.
"Musím íst do sprchy, mám len 20 minút." zasmiala som sa keď ma ťahal naspäť na posteľ.
Odišla som sa osprchovať a umyť si vlasy. Strávila som v sprche len 10 minút pretože mi viac ani nezostávalo. S mokrými vlasmi a len v spodnom prádle som prišla do izby a chcela sa obliecť.
"Hmm, takýto výhľad by som chcel mať stále." zasmial sa Shawn.
"Ha, ha, ha." prevliekla som si tričko cez hlavu a obliekla si skinny. Aj tak sa v aréne prezlečiem. Phoebe, maskérka, ktorá chalanov oblieka, mi písala aby som si nič z domu nebrala. Ževraj má všetko prichystané.
"Ideme?" pozrela som sa naňho.
Postavil sa, prešiel ku mne a vtisol mi letmý bozk na pery. Chcela som viac, ale vedela som, že nieje čas.
Všetci už čakali dole a mne až vtedy napadlo, ako sa preboha odvezieme.
"Ako pôjdeme tam? Do jedného auta sa nezmestíme." pozrela som sa na Caluma a čakala na odpoveď.
"Ideme limuzínou." zasmial sa a otvoril dvere.
Všetci sme sa naskladali do limuzíny a ja som sa čudovala, že tam ešte zostalo miesto. Pred arénou už bola kopa ľudí, ktorí tam čakali. Zaparkovali sme vzadu a zadným vchodom prešli do vnútra.
"Ahojte." usmiala sa na nás Phoebe.
"Ahoj." pozdravili sme a pobrali sa za ňou.
Mňa okamžite zobrala za ruku. Dievčatá šli so mnou a chalani zostali v miestnosti, ktorá bola stenou oddelená od maskérne.
"Tu si sadni." usmiala sa na mňa Phoebe. Dievčatá si posadali na gaučík, ktorý sa v miestnosti nachádzal.
Phoebe ma namaľovala, spravila mi vlasy a potom sa rozhodovala čo si oblečiem. Zakázala mi otvoriť oči takže som celý ten čas sedela so zatvorenými očami na stoličke a čakala.
"Môžeš otvoriť, už mám oblečenie." počula som ju.
Otvorila som oči a v prvej chvíli som ani neverila, že som to ja.
Phoebe zvolila jemný makeup, mala som hnedé tiene a oči zvýraznené ceruzkou. Vlasy mi splývali na ramená a ja som sa nedokázala vynadívať. Podišla ku mne, vtisla mi do rúk čiernu suknu, biely top a rifľovú bundu a poslala ma sa prezliecť.
Po 5 minútach som za nimi prišla a videla som, že sa Phoebe už venuje Mahogany a Nine tak som odišla ešte za chalanmi. Mali sme ešte skúšať jednu pesničku, ktorú vôbec neplánovali zahrať.
Našla som ich na pódiu s gitarami a ostatních sedieť dolu vo VIP. Zakývala som im a pobrala sa ku chalanom.
"Tak čo? Ako vyzerám?" spýtala som sa s úsmevom. Calum vyzeral, že sa rozplače, Luke a Mikey sa usmievali a Ashovi klesla brada.
"Ďakujem chalani." rozosmiala som sa a každého objala.
Všetko bolo na svojom mieste, do haly prichádzali fanúšikovia a ja som už so všetkými čakala v backstagei.
Shawn ku mne prišiel a objal ma zozadu. Na krk mi vtisol bozk a potom si bradu oprel o moje rameno.
"Si nádherná." zašepkal. Otočila som sa mu čelom a konečne ho pobozkala. Jeho pery sú ako droga.
"Ďakujem." usmiala som sa naňho a ešte raz ho pobozkala.
"America, poď. Už musíme ísť." usmial sa na mňa Mike a ja som sa pobrala za ním.
________________________________
I'm back! hello sweethearts!Prepáčte, že tam dlho nebola časť, ale tá škola ma absolútne vyšťavuje a to nehovoriac o tréningoch. Každý deň minimálne 3 písomky a mne už mozog pomaly ani nepracoval.
Časť je tu! Užite si ju. Je taká pohodová. Hope you like it!
Byye💙