Capitolul 3

282 11 3
                                    

Stiam ce sa fac!!! Am sunat omul potrivit. Pe Kyle Thomson. El se ocupa cu gasirea a tot felul de oameni. L-am rugat sa-l gaseasca pe acest 0023 si dupa 9 ore lungi si plictisitoare l-a gasit. Il chema Edward Smith. Locuia in New York. La 4 ore de mers cu avionul de locul unde ma aflam acum. Trebuia sa ma prefac ca lucrez la firma pe care o conducea el cand nu era agent. Am urcat in avion si am plecat catre New York. Dupa 4 ore am ajuns. Kyle o rapise pe adevarata Abbey care era partenera de afaceri cu firma lui Edward. Eu acum ma dadeam drept ea. Am ajuns repede la acea firma si l-am cunoscut pe Edward. Avea parul blond si ochii albastri superbi. Era foarte frumos insa,era dusmanul meu.
-Buna ziua,domnule Smith! I-am zis foarte calma.
-Buna ziua domnisoara Abbey! Zise el zambimd. Era asa de dragut cand zambea. Oh,Doamne! M-am indragostit de dusmanul meu!!! Asta nu este posibil!! Nu,nu,nu,nu!!!!!!
-Mergem?! Zise el.
-Sigur. Am zis eu.
Am mers si ne-am plimbat prin firma. Imi arata toate locurile numai bune de vizitat insa faptul ca ma striga Abbey,ma irita la culme. Parca vroiam sa-i zic ca sunt Viviane!!! Dar nu puteam! Pe deasupra trebuia sa il omor peste 2 zile!! Cum oare as putea sa omor baiatul de care imi place?!

Agent La C.I.A.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum