M-am trezit. Azi aveam liber. Trebuia sa vina azi Madeline.
Usa se auzi deodata. De ce?! Am coborat pentru a raspunde. Dincolo de usa se afla "draga" mea sora,Sarah si fiica ei,o fata micuta cu parul lung,saten. Fetita era imbracata intr-o rochie lunga,mov-lila.
-Mami,ea este matusa mea draguta si iubitoare?!
-Da. Madeline,scumpo,ea este Viviane. Matusa ta. A zis Sarah zambindu-i.
-Buna matusa! A zis ea zambind inocent.
-Buna,mic parazit extern! Am zis eu razand malefic.
-Vivi! Tipa Sarah.
-Of...bine. Buna "panseluta" mea! Am zis razand din nou malefic.
-Scumpo,eu trebuie sa plec la Miami. E posibil sa semnam cu un nou star! A zis Sarah zambindu-i lui Madeline cald. Cat de patetic e asta!?
-Matusica,...imi e foame! Ce pot manca?
-Ah,nu stiu! Surprinde-ma! Am zis eu aprinzand televizorul.
*Peste o zi*
Madeline adormise in camera de oaspeti.
Am trezit-o si i-am facut micul dejun. Am primit un apel de la Sarah.
*convorbire telefonica*
-Alo?! VIVI?!
-Da,Sarah,ce e?
-Pai,am fost rapita de cineva la intalnirea de afaceri si-intrerupand-o-
Se auzi un zgomot de pistol. Stiam ce inseamna acest lucru. A murit. Cat de prost sa fi sa suni dupa ajutor cand esti rapit de cineva care detine o arma!? Madeline ma auzi ca am vorbit cu Sarah,deci ma intreba:
-Unde e mami?
Din fericire eu eram pregatita fizic cat si psihic pentru astfel de vesti si pentru astfel de intrebari asa ca i-am raspuns direct.
-Mic parazit,mama ta a murit impuscata!
Am fost oarecum posibil PREA directa?
-Ce?
-Mama ta a murit. Universul tau este compromis! Nu mai ai pe nimeni. Adica stii si tu! Tatal tau a murit acum doi ani,acum mama ta...SOARTA,NU? Am zis eu zambind oarecum usor.
Madeline incremenise. Era ca o statuie. Deodata lacrimile isi facura aparitia pe fata ei nelasand-o sa scape. A inceput sa planga din ce in ce mai tare si a fugit. Stai asa! A fugit?! Tu unde erai Vivi?! Of,constiinta asta! Am alergat dupa ea pana in parc unde din "fericire" a alunecat si a cazut. Am fugit la ea si i-am zis:
-Nu trebuie sa plangi! Asta nu o va aduce inapoi!
-Bine. A zis ea stergandu-si lacrimile.
-Apropo,daca vreodata mai fugi de mine jur ca te voi lasa sa te calce masina! Am zis eu ferm sperand ca am bagat frica in ea.
-B-b-b-ine. A zis intr-un final.
Am plecat acasa la mine unde i-am modificat camera dupa placul ei si apoi am plecat la mall sa-i cumparam haine. Am urcat in masina unde ea statea nemiscata si parca lipsita de viata. Imi parea rau pentru ea! Adica,e doar un copil. Si am de gand sa o protejez de acum si nu doar la figurat. Eu sunt agent la C.I.A. Si nu orice agent. Sunt directoarea. Daca oricine din agentia mea ma va vedea cu un copil,indiferent de cine e,o va omorî pe Maddie. Nu pot permite una ca asta! Asa ca,o sa o protejez si o sa am grija sa nu faca ceva care ar scoate-o in evidenta. Nu va avea voie sa cante,sa danseze,sa joace teatru,sa cante la vreun instrument...etc. O sa o protejez chiar daca va trebui sa sufere!
CITEȘTI
Agent La C.I.A.
ActionIn aceasta carte este vorba despre Viviane,directoarea agentiei C.I.A.. Ea,o fata in varsta de 21 de ani,blonda cu ochii albastri trebuie sa recrute tot felul de agenti C.I.A. pentru diferite misiuni si sa se ocupe de cazuri cu crime si de mistere,n...