Viviane's pov.
Simteam ca ceva nu este bine. De ce oare am lasat-o singura in parc!? Fara a mai sta pe ganduri am plecat spre parc. Am sunat-o,insa fara rost. Avea telefonul inchis. Am mai sunat-o o data si mi-a inchis. Stai! Mi-a inchis?! Asta inseamna ca i s-a intamolat ceva. Ceva rau. Maddie imi raspunde mereu. Si atunci cand nu prea poate vorbi,imi spune. Am intrebat lumea daca a vazut-o insa nimeni nu mi-a raspuns afirmativ.
Madeline's pov.
Mi-am deschis ochii insa vedeam doar negru. Am simtit o mana rece care a facut contact cu obrazul meu. Simteam cum sangele isi facea aparitia la fel ca si lacrimile mele. Nu trebuia sa am incredere in el! Nu trebuia sa am incredere in nimeni! Cu exceptia matusii mele! Matusa! Asta e! Poate ma va salva! Totusi,sa nu ma pierd cu firea. Am auzit niste pasi. Un om inalt,imbracat in negru s-a apropiat de scaunul de care eram legata si mi-a zis:
-Matusa ta a vrut sa am omoare si aprope ca a reusit si dreot razbunare am de gand sa te omor!
-Da,m-am prins si eu! Am zis in soapta insa cred ca in asa fel incat sa ma auda deoarece mi-a tras o palma. Din geamul de sus a cazut o femeie imbracata in negru. Era matusa! A venit sa ma salveze!
Duao o luota intre cei doi,fiul lui Edward asta a scos un pistol. L-a indreptat catre mine. Mi-am inchis ochii si am asteptat numaratoarea inversa.
Viviane's pov.
L-am vazut pe acel baiat cum si-a indreptat pistolul catre Maddie. Am reusit sa il arunc pe Edward pe fereastra. Am fugit si am sarit in fata lui Maddie la fix.
Madeline's pov.
Am vazut-o pe matusa mea pe jos. Trupul ei firav si neinsufletit statea la pamant acum. Ochiii ei albastri urmau sa nu se mai deschida vreodata. Buzele ei trandafirii isi pierdeau culoarea. Lacrimile si-au facut aparitia. Le-am dat frau liber ca sa ma descarc. Jack adica el,m-a vazut s-a apropiat de mine si mi-a zis:
-Maddie,imi pare rau!
-Nu iti permit sa imi spui Maddie! Asa imi spune doar matusa!
-Stiu,sunt un prost dar...
-Dar nimic! Am zis eu intrerupandu-l.
Mi-am luat telefonul si am sunat la politie. Jack a fost arestat si matusa si Edward urmau sa fie ingropati.Peste doua zile.
M-am trezit. M-am dat jos din pat si m-am imbracat in negru. Mi-am luat o rochie neagra,o pereche de botine negre,parul mi l-am prins intr-un coc si m-am machiat cu negru. Am plecat la mormantul matusii mele unde i-am dus flori. Era un buchet de trandafiri rosii. M-am asezat pe iarba de acolo gandindu-ma la ziua de ieri. Ah,da! Ieri a fost inmormantarea. Matusa a fost condusa pe ultimul drum. Cei mai importanti oameni de la C.I.A au fost acolo. M-au incurajat insa si ei erau tristi. Si dupa toate astea,ei au plecat. Sunt acasa la ei,la familiile lor,prefacandu-se ca nimic nu s-a intamplat. Asa este mereu. Am plecat acasa dupa inca doua ore de stat pe iarba si de plans. Ajunsa acasa m-am dus pe canapeaua unde matusa obisnuia sa stea. Imi parea rau. Chiar rau. Am mers in camera ei si m-am asezat pe patul ei. M-am invelit cu patura ei gri si mi-am inchis ochii.
CITEȘTI
Agent La C.I.A.
ActionIn aceasta carte este vorba despre Viviane,directoarea agentiei C.I.A.. Ea,o fata in varsta de 21 de ani,blonda cu ochii albastri trebuie sa recrute tot felul de agenti C.I.A. pentru diferite misiuni si sa se ocupe de cazuri cu crime si de mistere,n...