Capitolul 4

241 10 0
                                    

Azi trebuia sa imi pun planul in aplicare. Ma gandeam sa il impusc,cum faceam de obicei cu victimele mele dar nu stiam cum.
Edward's pov.
Eram acasa la mine gandindu-ma la Abbey. Era asa ciudata. Adica nu era ciudata. Era frumoasa dar avea un secret. Eram sigur. Trebuia sa-l descopar. Asa ca nu am mai stat pe ganduri. Am cautat-o pe adevarata Abbey si am vazut ceva la care ma asteptam. Era total diferita de cea care pretindea ca este Abbey. Poate a aflat ca sunt agent de la F.B.I.?! Nu! Nu e posibil! Sau da?! Oare cine e ea? Am cautat-o pe net dar tot timpul dadea eroare. Cred ca era spion! Am suntat singura persoana care ma putea ajuta. Kyle Thomson. El m-a ajutat sa descopar ca ea era Directoarea agentiei C.I.A.!!!!! Trebuia s-o omor. Dar stiti voi daca un barbat\baiat nu are voie sa loveasca o fata cred ca nu are voie nici s-o omoare!! Nu stiu,presupun!! Plus ca mie nu-mi place sa omor oameni asa. La comanda! Trebuia sa o fac! Trebuie sa ma mai gandesc si cum.
Viviane's pov.
Asa deci. Azi trebuia sa-mi pun planul in aplicare. Dar cum???????? Imi placea de el! Mult!! Nu,nu aveam voie! Sunt spion iar cand am decis sa ma angajez ca spion am promis sa nu am o viata amoroasa. Era ca un juramant!! Pe care eram obligata sa-l respect! Asa ca m-am imbracat intr-o fusta mulata neagra,o bluza neagra,un sacou negru si in picioare o pereche de cizme negre de piele. Parul l-am lasat pe spate si deodata telefonul a inceput sa-mi sune. Era Sarah. Sora mea mai mare. Ea avea parul lung,rosu,cret si ochii verzi. Am zis sa-i raspund sa vad ce vrea. Ea nu prea ma suna.
*Convorbire telefonica*
-Alo,Sarah?! De ce vrei sa vorbim?!
-Vivi! Ce faci?
-Pai,momentan trebuie sa merg la firma asa ca daca asta este tot ce ai tu sa-mi zici,eu nu pot vorbi chiar acum.
-Vivi,eu am primit un nou job la Miami si vreau sa stai tu cu Madeline. Fiica mea,nepoata ta.
-Of...cand trebuie sa stau cu ea?
-Peste 4 zile. Este bine? Ma intreba ea.
-Sarah,stii tu eu mai am ceva...
-Multumesc!!! Te iubesc,pa!!
Apoi mi-a inchis. Afurisita!!!
*Sfarsitul convorbirii telefonice*
Am plecat si m-am intalnit cu Edward. Se uita insistent la mine. Stiam ca stie ceva. Cred ca "dragul" de Kyle  se joaca iar  cu ambele tabere. O sa am eu grija de el cand vin acasa! Ah,trebuie sa stau si cu Madeline!!! Insa,mai intai trebuie sa-l omor pe Edward.
-Buna,Edward sau suna mai bine domnule Smith?
-Nu,poti sa-mi zici Edward. Buna si tie domnisoara Abbey sau sa-ti zic Viviane?!
Nu stiam ce sa zic asa ca nu i-am zis nimic. I-am dat cu piciorul in burta. Prima data a cazut insa,s-a ridicat. A incercat sa ma loveasca si el cu piciorul insa l-am prins si l-am aruncat peste o masina. A venit furios spre mine m-a luat de gat in timp ce eu ramaneam fara aer. Am inceput sa tusesc. Ma durea foarte tare gatul si ma simteam paralizata. Cred ca mai erau de ajuns 3 minute si muream. I-am dat cu ambele picioare in burta,el fiind acum pe jos. Imi cautam pistolul. Nu aveam pistolul la mine. Era in jacheta de piele!! Oh,nu!!!!! El se ridica,veni spre mine si m-a sarutat. M-a sarutat!!! Ce?! Intai vrea sa ma spanzure iar apoi ma saruta?! L-am impins iar apoi am fugit. Era in continuare pe jos. Oare l-am omorat?! Sa ma intorc?! M-am intors si am vazut ca el era...

Agent La C.I.A.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum