7

202 12 4
                                    

Dupa 11 ani lungi...

Autoarea pov.

Cand mama ei a murit,Madeline,avea 5 ani. Acum,au trecut 11 ani intregi de atunci. Se zice ca timpul vindeca orice rana dar,in acest caz e complicat. Viviane nu i-a spus inca lui Madeline ca este agent la C.I.A. deci,Madeline nu stie cu ce se ocupa matusa ei. Vivi s-a tinut de promisiune. Madeline sufera mult si nu are pe nimeni. Madeline merge la scoala unde are note bune. Este o fata draguta,zambitoare,defectul ei cel mare este ca nu are incredere in ea. Nu a avut niciodata un iubit si nu a placut niciodata un baiat. Are un stil neo-romantic iar parul ei este pana la coate,saten ochiii ei fiind caprui.

Viviane's pov.

Ma trezesc de dimineata. Stiam ca trebuie sa plec la lucru dar,trebuia sa o duc pe Maddie sau cum o alintam eu "parazitul meu extern" la scoala. Am trezit-o ca o persoana matura. Cu trompeta si cu sirena mea de politie primita de Craciun.

-Gata! Sunt 100% treaza,matusa! Ma asigura ea.

-Bine. Acum hai! Spala-te,imbraca-te,piaptana-te si la scoala cu tine! Am zis eu ferm.

-Ok...

Madeline's pov.

Am plecat si am facut exact cum mi-a zis matusa mea. Desi o iubeam neconditionat de mult,nu îi puteam intelege mentalitatea. De ce atat de serioasa si atat de protectoare?! Mai ales atat de,...CRUDA SI REA. Nu o puteam intelege. Din cate mi-a povestit mama,asa a devenit dupa ce a absolvit si a primit noua slujba. Cu ce se ocupa mai exact?! Ea mereu mi-a zis. "Madeline,nu e treaba ta!" Oricum ar fi am ales sa port o pereche de blugi albi,o camasa roz-pal peste purtand un pulover violet. In picioare mi-am luat perechea mea de botine preferate. Mi-am luat ghiozdanul si apoi am plecat. Ca de obicei nu am mancat mai nimic si prin "mai nimic" vreau sa spun nimic. Am plecat cu masina. Viviane conducea masina ei neagra in timp ce vorbea la telefon. Am ajuns repede la scoala. Am coborat usor din masina si apoi am intrat in scoala. Toti copiii erau repartizati in grupuri si grupulete. Grupul popularilor,rebelilor,atletilor,ciudatilor,etc.

Am trecut neobservata peste aproape toti. Eram la masa pupularilor. Abia asteptam sa plec de langa ei. Cum nu se putea altfel,am facut eu ceva si m-am izbit de o fata. Era bruneta,cu ochiii verzi iar langa ea a aparut deoadata un baiat cu parul saten si ochiii verzi. Era asa de frumos. Baiatul. Nu scena in care se vede clar ca nu ma uit pe unde merg.

-Imi pare rau! Am zis eu incet dar cat sa ma auda.

-Ok. Nu-i nimic. Se poate intampla oricui. Vrei sa stai la masa cu mine si cu Jack? Intreba bruneta din fata mea.

-Sigur. Mi-ar face placere.

-Ok. Hai sa mergem! A zis ea apoi l-a luat de mana pe acel Jack si impreuna m-au condus catre masa lor. Era masa popularilor. Ei nu îi conoateam pentru ca nu aveam niciodata tupeul sa ma uit la ei. Am mancat si am aflat ca pe bruneta o cheama Jenny si ca Jack este prietenul ei de la gradinita. Sunt ca fratii. Sau cel putin asa mi-a zis ea. Dupa ce am mancat am plecat spre casa. Cand sa ies din scoala un barbat necunoscut m-a prins de incheietura asa de strans ca se inrosise. Ma durea foarte tare.

-Ce vrei?! Am zis eu incercand sa par curajoasa si totodata nepasatoare insa mai aveam un pic si incepeam sa plang.

-Sa-mi spui unde locuiesti si cine este mama ta! O cheama Viviane?! A zis acel barbat care era destul de furios si rosu la fata.

-Nu! Nu o cheama asa! Oricum viata mea nu te priveste pe tine deoarece tu nu faci parte din ea! Vrei sa-ti dau asta in scris?! Am zis eu ironica dar oarecum mandra de mine.

-Ha ha ha! Radea acel barbat tot ironic. Te crezi mare si tare,nu?! Vad ca le ai cu vorbele dar cu practica???

Autoarea's pov.

Fara sa mai stea pe ganduri,barbatul in prezent,necunoscut,a scos dintr-un buzunar ascuns al sacoului sau,un pistol. L-a intreptat catre protagonista cartii,anume: Madeline,apasa pe tragaci si...

Madeline's pov.

Barbatul acela apasa deoadata pe tragaci. Asteptam cum se spune "numaratoarea inversa" insa chiar atunci din spate veni Jack. Îi apuca pistolul si i-l arunca pe geam apoi din doua miscari Jack l-a pus la pamant pe acel om crud. Ce om?! Acea creatura fara inima sau constiinta.

-J-ack... Ce cauti aici?! Cum mai gasit?! Ma urmareai!? Esti bine?! Imi pare rau! Il cunosti? Am zis eu fastacindu-ma.

-Pai,daca trebuie sa iti spun totul -ofta el- am plecat catre casa mea si apoi l-am vazut pe acel barbat venind spre tine. L-am urmarit si am vazut ca nu avea intentii prea bune,asa ca am decis sa intervin. Oricum ar fi nu este cazul sa-ti faci griji deoarece sunt bine. Si pentru informarea ta,nu nu-l cunosc.

-Ok. Am zis eu rasufland usor. Si tinandu-ma de rana provocata de acel om la incheietura.

-Hey,dar tu?!

-Dar eu ce?

-Esti bine? Ma intreba el.

-Da,Jack. Sunt bine. Am zis si am zambit usor.

-Ma bucur. Atunci,se pare ca eu mi-am incheiat misiunea. A spus Jack punandu-si mana pe cap in asa maniera precum soldatii cand saluta oe cineva mai mare in grad sau cand dau raportul,ori cand isi termina misiunea. Nu m-am putut abtibe si am inceput sa rad. El mi-a zambit si mi-a facut cu ochiul. A vrut sa plece dar l-am oprit din drum spunandu-i:

-Jack!

-Da...

-Nimic,am vrut doar sa-ti spun multumesc!

-Pentru putin! A zis el facandu-mi dun npu cu ochiul. M-am apropiat de el si l-am sarutat pe obraz,apoi am plecat. Trebuia sa ajung acasa.

Acasa

Am intrat in casa. Era pustiu. Masina nu era afara deci,matusa era din nou plecata. Am mancat un mar apoi am plecat sa-mi fac temele. Dupa ce le-am terminat am inceput sa invat. Maine aveam test la istorie. Am terminat dupa doua ore si de invatat. Mi-am adus aminte ca trebuia sa fac inca un exercitiu la fizica. Nu-mi gaseam cartea. Am banuit ca matusa mi-a luat-o iar,asa ca am intrat in camera ei neagra. Uneori am impresia ca stau cu Malefica! Am gasit cartea pe jos. Ceea ce mi-a atras atentia a fost un jurnal micut de sub carte. Pe el scria cu auriu :Viviane. N-am rezistat si l-am deschis. In el scria ca a cunoscut un barbat iar apoi era scris abia de a doua zi. Unde erau scrise doar trei cuvinte :" My stupid heart". Am bagat jurnalul sub pat,mi-am facut exercitiul la fizica in camera ei apoi am adaugat nuste versuri si o melodie si gata. Aveam un cantec scris de mine. Se numea My stupid heart. Imi iesise bine. Nu il puteam canta. Eu cantam urat. Adica asa mi-a zis matusa. Am observat ca mai era o usa in camera matusii. Nu era incuitata. Am deschis-o si mi-a picat fata. In acea camera se aflau numai arme si un tablou. In acel tablou era matusa mea,Viviane, cand a terminat clasa a 12-a. La absolvire. Langa acel tablou se afla un contract. Duoa ce l-am citit am ramas uimita. Matusa mea,Viviane,era....DIRECTOARE LA AGENTIA DE SPIONI C.I.A!?

Agent La C.I.A.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum