8

175 8 0
                                    

Viviane's pov.

Am parcat masina si am intrat in casa. Am vazut ca Madeline ni era in camera ei asa ca mi-am dat seama ca era in camera mea. Am gasit-o in camera secreta. Firar! Acum trebuie sa-i explic totul. Dar pentru ca merita,o s-o sperii. Doar un pic. Cred.

-Maddie! Ce faci aici?! Am zis cu un zambet malefic pe fata.

-Aaaa...eu am...voi...adica...t-t...u cum...a-a-i a-f-..l..a..t?! A zis tremurand la culme.

-Te cunosc! Acum ca stii cred ca ti-a sunat ceasul! Am zis eu aproape razand.

-Dar n-am vrut! Te rog,iarta-ma,matusa! A zis Madeline plangand.

-Nu te pot ierta! Am zis scotand pistolul.

-Nu...te rog!

Am inceput sa rad asa de tare ca s-a speriat mai rau. I-am explicat ca a fost o gluma apoi i-am spus si de partea cu spionul. A reactionat destul de ok...ciudat. Am iesit apoi in parc cu Maddie si i-am luat o inghetata. Am vorbit despre mama ei si apoi l-am vazut. Era...Edward... Ce cauta aici?! Adica stiu ca a fost oarecum posibil,vecinul meu dar dupa 4 luni de atunci s-a mutat cu acea fata. Se uita bizar la mine si la Madeline. Am luat-o de brat si am vrut sa plec dar ea mi-a zis ca a vazut pe cineva cunoscut si ca vrea sa mai stea. Am acceptat. Cu greu,dar am acceptat.

Madeline's pov.

Matusa a acceptat sa raman in parc. Simteam ca in sfarsit ma intelege si ma asculta. L-am vazut oe Jack si am vrut sa îl salut dar cineva m-a apucat de brat dintr-o data.

-Cine esti? Si ce vrei de la mine?

-Ma numesc Edward. Esti fiica lui Viviane?!

-Care Viviane? Nu o cunosc! Am zis eu crezand ca e un agent care vrea sa ma distruga.

Ca si acum cateva ore,Jack m-a salvat. Wow! E mirobolant! I-am cerut scuze sincere ca l-am implicat in asta,din nou si i-am spus ca ar trebui sa ajung acasa.

-Haide,vino cu mine la o petrecere,te rog!

-Mmmmm...

-Te rog! A zis el facand o fata de catelus plouat. Era cu adevarat adorabil.

-B-ine. Am zis eu intr-un final.

-Ok. Mergem,domnita mea?

-Cu siguranta,domnul meu! Am zis eu prostindu-ma. Am inceput sa radem amandoi. Am plecat catre petrecere. El...era asa de dragut. Cred ca imi place de el. Dar...el sigur nu ma place. Of,viata grea si cruda! Mi-am zis.

Jack's pov.

Sincer...imi cam place de Madeline. Dar nu pot sa îi zic. Nici sa fiu cu ea. Trebuie sa-mi termin misiunea. Asta e! Chiar daca iubirea vietii mele va muri eu trebuie sa fiu puternic! Soarta si destinu'! Mi-am zis eu. Nu o duceam la nicio petrecere. O duceam spre pieire. Da,trebuie sa-mi ascult tatal. Tatal meu...Edward Smith.

Agent La C.I.A.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum