Το σπίτι του ήταν αρκετά μεγάλο και όμορφο.. Ήθελα οπωσδήποτε να τα βρω με την Αγάπη αλλά και να μάθω πράγματα για τον Σάκη... Ο Σάκης με βοήθησε λέγοντας μου να πάει να της μιλήσει.. Εγώ συμφωνησα να το κάνει αυτό... Ο Σάκης μου είπε να περιμένω σπίτι του να μου πει τα νέα..
Καθώς περνούσε η ώρα τον σκεφτόμουν συνέχεια... Ήταν πολύ όμορφος και ευγενικός... Τον ερωτεύτηκα!.. Πρώτη φορά ένοιωσα έτσι όταν τον είδα... Περίμενα με ανυπομονησία να ακούσω την φωνή του...
Μόλις μπήκε μέσα όμως...
Μου είπε ότι μόλις είδε την κολλητή μου την ερωτεύτηκε! Εκείνη την στιγμή ένοιωσα χίλια μαχαίρια να με τρυπανε ταυτόχρονα... Βάζω τα κλάματα και φεύγω από το σπίτι του... Αυτός άρχισε να τρέχει πίσω μου... Σκέφτηκα ότι η Αγάπη το έχει ξανακάνει αυτό... Και στο γυμνάσιο μου άρεσε πολύ κάποιος και εκείνος αγαπούσε την κολλητή μου... Δεν το άντεχα δεύτερη φορά... Όταν η Αγάπη κατάλαβε ότι το έκανε αυτό δεύτερη φορά άρχισε να τρέχει και αυτή από πίσω μου.. Όμως ήταν πλέον πολύ αργά.... Η φιλία μας είχε τελειώσει... Και ο έρωτας μου για τον Σάκη νομίζω πως τελείωσε.... Δεν άντεχα πάντα να τρέχω πίσω από την Αγάπη και όταν το θυμωταν ότι είμαστε κολλητές να τρέχει αυτή από πίσω μου... Πήγα και έκατσα σε μία καφετέρια.. Εκεί με βρήκε ο Σάκης..