BERDAN'IN AĞZINDAN!
NEFES elimi tutmuştu. Nasıl mutlu oldum. Ameliyat haneye girmişti. Ben bir oraya bir buraya saldırıyordum. Sonunda bana sakinleştirici yaptılar. Ben güleceksem Nefes'e güleyim. Yanacaksam Nefes' yanayım o zaman, ama başkası olmaz.
Halen ameliyattalardı. Sanırım sakinleştiricinin etkisi bitmiş olacak ki tekrar ortalığı dağıtmaya başlamıştım.
Sonunda içeriden doktor çıktı. Ben hemen doktorun yakasına yapıştım;
-Nefes nasıl lannn
' Beyfendi bir durun!Doktorun elleri hep kandı. Kesin Nefes'e birşey oldu. Doktor'a yumruk attığım gibi yere. Şuan doktor'u yumrukluyordum. 6-7 tane adam doktor'u benden ayırdılar;
' Nefes"in durumu ciddi. Acil kan lazım! ( 0 RH POZİTİF)...
- Kardeşimin kan gurubu
'Hemen kardeşini buraya getir.Ben hemen kardeşimi almaya gittim. Son hız. Nihayet bir buçuk saatin sonunda eve varmıştım. Kardeşimi aldım. Yalan yalnış şeyler anlatıp yola koyulduk. Giderken Nefesin arkadaşlarını da aldık. Sonuçta arkadaşları. Bu arada ağlamamak için kendimi çok zor tutuyorum. Tabi kızlar ben anlatınca ağlamaya başladılar.
İşte hastaneye geldik. 3 saatin sonunda gelebilmuştik. Hemen arabadan inip içeri koştuk.
***
Beni normal odaya almışlardı ama Berdan yoktu. Hem beni bu hale getiriyo hemde ortalıktan kayboluyo. Ohhh ne iyi be. Pislik herif. Odaya hemşire girince Berdan'ı sordum;
" ııı şey Berdan yok mu?"
' Hastaneyi birbirine kattı. Sonra sana kan lazım oldu. Oda kan bulmaya gitti.
"Ne zamandır yok?"
'2:30'tir yok .
"Tamam"Pislih herif nolacak. Nede çok özledim Berdan'ı. Anneme babama en önemlisi Murat'a ne diyecem ben. Nasıl nerak etmiştirler beni.
Ne zamandır uyuyorum bilmiyorum ama başımda biri konuşuyordu. Gözlerimi açmadan dinlemeye başladım;
- Sana bi söyleye bilsem içimde kopan fırtınaları. Dile getirebilsem. İşte o zaman rahatlayacağım. Seni seviyorum be NEFES'im.
O bana seni seviyorum mu dedi? Kesinlikle rüya görüyorum ben. Daha Berdan konuşuyordu ki patt diye kapı açıldı. Tabiki bizim kızlar ama onlara kim haber verdi? Başıma gelip beni kontrol etmeye başladılar. Bende onlardan haberim yok gibi yeni uyanmış taklidi yaptım.
'Gözlerini açtııı..
Diye bağırdı bizim Gizem.
Berdan hemen elimi bıraktı. Elini alnıma koydu. Bende başımı yanima doğru çevirdim. Anlamış olacak ki elini çekti. Yalnız içlerinde tanımadığım bir tane kız vardı. Kapalı , çok güzel bir kızdı. Kızlar Berdan'ı dışarı çıkardılar. Ve yanıma toplaştılar.
Ben tanımadığım kızla tanıştım. Meğer Berdan'ımın kardeşiymiş. Hiç Berdan'a çekmemiş. Berdan esmer, kardeşi beyaz tenli. Kesin huylarıda tam tersidir.'Meraba ben Mine. Berdan' ın kardeşiyim.
"Memnun oldum. Bende Nefes"Mine'de benimle aynı yaştaymış. Biz resmen Mine'yle iyice kaynaştık. Tam o sırada içeri Berdan öküzü içeri girdi.
- Oooo kızlar bakıyorumda iyi anlaştınız.
Ben tam gülecektim ki aklıma Berdan'ı süründürmek geldi. O yüzden gülmedim.
"Ne zaman eve gideceğiz?"
- Sabah çıkarız.
"Sabah olmaz!"
- Niye?
" Annemler merak etmiştirler. Hem Murat..."
- Ben hallederim.Ben hallederim diyince bende hiç bir şey demedim. Yalnız Berdan'la konuşurken suratım hep asıktı. Ama sadece Berdan'la konuşurken böyleydim.
Nihayet sabah olabilmişti. Ben gece boyu uyurken Berdan benim başımı beklemişti.
Mine'nin bana getirdiği kıyafetleri giydim. Başım sarılı olduğu için bone yapmadan sadece yemeni ile başımı örttüm.
ARKADAŞLAR BEĞENİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM..
:):):)
Yeni bölüm yakında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Olmaz
Romance"Sevdasını gururuna yediremeyen Berdan'ın aşkını büyük bir şekilde itiraf etmesi. Ederse ne olur? Peki Nefes buna nasıl karşılık verir? Haydi BİSMİLLAH...