BERDAN'IN AĞIZINDAN •_•
Sabah evi güzel yemek kokuları ile kokuttuk. Resmen biz maç izlemeyelim diye internet kablosunu kesmişler. Ama biz onlara güzel bir ders verdik. Unutulmaz bir ders. Hala inanamıyorum Nefes'in bizim evde kalacağına.
Kahvaltı yapıp evden çıktık. Okuldan sonra çalışıyoruz. Ben şirketim var. Orada müdürüm.
Murat'ıda yanıma aldım. Sonuçta kayınçom. Akşam eve dönerken birkaç tane oyun aldık. Kızlarla oynayabileceğimiz.***
Akşam için enfes yemekler hazırlamaya koyulduk. Mine ve ben çok güzel yemekler yaparız. Hem yemek yapıyoruz hem dedikodu
"Mine Berdan'ın doğum günü ne zaman ?"
'Niye napacan? Nüfusuna mı geçirecen?'
"Sana soranda kabahat"
'Tamam tamam. 2 hafta sonra bugün'
"Güzel"Nihayet yemekleri hazırladık. Sofraya yerleştirdik. 2 dakika sonra Murat'lar geldi. Hemen sofraya geçtiler. Nasıl acıkmışlar.
Yemekleri yiyip içeri geçtiler. Ben çay koydum. Mine de bulaşıklara. Çayı bardaklara doldurup götürdüm. Murat çayını içince 'Bana müsade artık. Size iyi akşamlar.'
Murat'ı geçirdik hep beraber. Sonra içeri geçtik. 15 dakika sonra elektrikler gitti. Ben çok korkarım karanlıktan. Refleks olarak Berdan'ın kolunun altına girdim. Bu sırada Mine odasında çoktan uyumuştu. Ben Berdan'ın kolunun altına girince Berdan ilk anlamsızca öylece kalakaldı. Şimşek çarpınca Berdan'a daha sıkı sarıldım. Tabi Berdan' da karanlıktan korktuğumu anlayıp bana sarıldı.
Bi süre sessizce öylece durduk. Berdan'ın o güzel kokusu nurnuma doldu. Nasıl da sahiplenici sarılıyor. Aradan 25-30 dakika geçti ama ben çoktan uyuya kaldım Berdan'ın kollarında. Elektrikler gelince uyandım ve Berdan'a kızmaya başladım.
"Sen kimsin de beni kollarına alıyorsun?"
'Bi dur '
"Ya bi git"
Berdan'a söz söyletmeden yanından ayrıldım. Ama ben şimdi nasıl uyuyacağım? Of off.
Zorda olsa uyudum.Sabah erkenden uyandım. Rutin işlerimi halledip kahvaltı hazırlamak için koyuldum. Eee bugün pazar. İlk olarak Berdan'a bakmaya gittim. Nasıl da güzel uyuyor.
Aslında uyandırmak bi surahi suya bakarya neyse. Odadan sessizce çıktım.Patateslei soyup kızartmaya başladım. Köfteleri de. 1 saat sonra sofra hazırdı.
Mine'yi sulu öpücükler ile uyandırdım. Sıra Berdan'a geldi. Aslında Berdan'ıda öperek uyandırmak isterdim ama olmaz.
Berdan'ın başına dikildim. Ayağından tutup çekiyorum , yuvarlamaya çalışıyorum olmuyor. Bir türlü uyanmıyor. Son çare saçını çekerek uyandırdım. Yataktan bir sıçradı, gülmemek için kendimi zor tuttum. Berdan üzerime gelmeye başladı. Tam kaçarken yakaladı. Berdan yatağın üzerine oturdu. Benide yanına oturttu. Kollarının arasına aldı. Ama Berdan böyle yaparsa ben geceleri uyuyamam ki.
'Sana birşey gösterecem'
"Ne?"
'Gel'Berdan'ın arkasından takip ettim. Benim girmeye çalıştığım odanın kapısını açtı. İçeri girdik. Bide ne göreyim. Duvarda benim resmim. Hemde ağlayanlı resim. Berdan'a dönerek:
"Bu ne?"
'Senin resmin'
"Kör değilim her halde. Bunun burda ne işi var?"
'Seni ilk gördüğüm zaman'
"Eee"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Olmaz
Romance"Sevdasını gururuna yediremeyen Berdan'ın aşkını büyük bir şekilde itiraf etmesi. Ederse ne olur? Peki Nefes buna nasıl karşılık verir? Haydi BİSMİLLAH...