MAÇ!

23 6 3
                                    

DUA'sında:
Allah'ım! Gündüzün ve gecenin şerrinden sana sığınırım. Hayvanların, insanların, cinlerin ve şytanların şerrinden sana sığınırım. Sen bağışlayansın yarabbim. Bugün bilerek ve ya bilmeyerek yaptığım bütün günahlarımızı bağışla. ALLAH'ım Nefes'imi bana bağışla..(AMİN)

  Duanın bitişide fatiha suresini okuyup elleriyle yüzünü sıvazladı. Biz daha yeni gelmiş gibi yapıp konuşmaya başladık.
Berdan sesimizi duyar duymaz ayaklandı. Beni gördüğüne inanılmaz şaşırdı.
Resmen koşar adımlarla yanıma gelip bana sarıldı. Bende ona sarılmak istedim ama yapamadım. Berdan sarıldı ama kemiklerim iç içe girdi. Nasıl sıktıysa acıdan inledim. Berdan anlamış olacak ki yavaşca açtı kollarını. Yarrabi şükür.

- Benim karnım aç !
- Mutfak orada abii
Berdan yastığı kaptığı gibi Mine'ye. Mine çekilince yastık benim suratımda son buldu. Ben hep diyorum bu çocuk öküz diye ama inanan yok. Berdan hemen yanıma geldi.
"Karnın mı acıktı Berdan?"
- Evet
"Al bunu yee"

Yastığı kafasına geçirdim. İlk başta anlamadı. Daha sonra Mine elinde yastıklarla geri döndü ve hepsini Berdan'a fırlatmaya başladı. Berdan dururmu o da Mine ve bana atmaya başladı. Kaç dakikadır oynuyoruz bilmiyorum ama inanılmaz yorulmuştuk. Nihayet oyuna ara verdik. Eeee Berdan'ın karnı aç..

Biz Mine ile yemek yapmaya başladık. Berdan tv izliyordu. Ha bide sürekli bize emir veriyodu.
- Birazdan maç başlıyacak. Şu yemeği hemen hazırlayın. Maç başlamadan yiyelim.
"Başka?"
-Seni seviyom.

Seni seviyom dedi. Bana bir şeyler oluyor.

Sofrayı hazırladık. Tam sofraya oturduk kapı çaldı. Berdan kalktı kapıya baktı.
- Oooo kardeşim hoşgeldin.
- Hoşbuldum

Gelen Murat' tı. Mine'ye baktım salak salak Murat'a bakıyordu. Koluna bi cimcik attım.
- Napıyon kızım ?
"Biraz daha Murat'a bakarsan abin ikinizide mahveder."
Ben öyle deyince Mine hemen önüne döndü. Sofraya bir tane tabak daha getirdim. Güzelce yemeğimizi yedik. Çayı demledim. Meğer Murat'ı Berdan çağırmış. "Gel maçı beraber izleyelim" demiş.
Berdan ve Murat içeri geçtiler. Maç başlayalı 10 dakika olmuştu. İçeriden inanılmaz sesler geliyodu. Futbolculara küfür ediliyordu. Benim canım acayip sıkılıyordu. Mine desen sürekli Murat'a bakıyo. Çayları bardaklara doldurup yanlarına gittim. Bu arada Berdan ile Murat aynı yaştalar.  Çayları ikram ettim. Berdan direk önümden çekil dedi. Murat desen aynı. Ama yeter artık bu kadar. Siz bekleyin. Koca öküzler.

Gittim onlar maçı izlerken elektiriği attırdım. Attırmaz olaydım. Ya resmen ceza verdiler. Eğer yanlarından kalkarsam  Murat beni eve götürürmüş. Hıh. Kaş göz işaretleri ile Mine'yi yanıma çağırdım.
" Mine içeri git int kablosunu kes."
- Tamm.

Kesmez olaydık.

Arkadaşlar beğeni ve yorumlarınzı bekliyorum. Hoşçakalın...*_* , ^_^ , •_•

Sensiz OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin