Het drong niet tot mij door.
" mevrouw Manal mahdoui is met spoed naar de intens of care gebracht"
Mijn moeder? De sterkste van iedereen ligt in het ziekenhuis?.
Is dit een droom? Nee helaas niet het is de harde dunya.Gehaast pakte ik me autosleutels en rende naar men auto met plankgas reed ik naar mijn lieve moeder toe.
Aangekomen bij het ziekenhuis rende meteen naar de balie.
" waar ligt Manal mahdoui" vroeg ik gehaast
" even kijken momentje"
" kamer 7 verdieping 3"
Meteen rende ik naar de lift, die dee te lang dus pakte ik de trap.
Aangekomen bij de goeie kamer liep ik naar binnen.
Iedereen zat daar me vader,tantes,ooms iedereen.
" wat kom je doen?l" vroeg mijn vader met ingehouden woede
Serieus wat kom ik doen in een ziekenhuis?
" mijn moeder opzoeken" zei ik heel rustig
" jou moeder? Door jou is jou moeder hier dus doe niet dom, je bent mijn zoon niet meer door jou ligt mijn vrouw hier opdonderden van hier!" Schreeuwde mijn vader
Kan ik hem uberhaupt nog vader noemen? Hij verafschuwt mij, door mij ligt mijn moeder in het ziekenhuis als ik gewoon op een doodnormale manier de gebeurtenissen door mij heen liet dringen was het Anders nu.
Maar toch Mektab is mektab!
" wat sta je hier nog Kowed" schreeuwde mijn vader
Ik zakte neer en huilde erop los al mijn emoties kwamen eruit alles wat ik in mij had kwam eruit. Het doet zo verschrikkelijk veel pijn
" het spijt me!" Schreeuwde ik huilend
"Maak mij dood a.u.b ik wil niet meer ik ben moe ik wil naar lina" schreeuwde ik nog harder
Iedereen stond geschokt te kijken dit hadden ze nooit verwacht. Natuurlijk verwachte ze niks van iemand die zijn verlies op een andere manier uit.
" ik smeek jullie vermoord mij. Jullie hebben niks aan mij ik smeek jullie ik haat mezelf VERMOORD ME" schreeuwde ik huilend
Mijn hart stond ik brand, ik kan niet meer ik wil niet meer deze dunya is te hard voor mij
Ya rabi verlos me van deze ellende
" PAPAA PLEASE IK WIL NIET MEER HELP ME HET SPIJT ME PAPA PLEASEEE"
" verdwijn, je bent mijn zoon niet meer" zei Khalid gebroken
Meende hij zijn woorden wel? Of werd dit hem gewoon te veel
Mounir's ogen spuwde vuur
" IK KOM ERACHTER WAAR LINA IS EN IK VERMOORDE DIEGENE PERSOONLIJK"
" IK VERMOORD HEM PERSOONLIJK, NIEMANDD KOMT AAN MIJN ZUSJE"" hallo meisje gaat alles goed?"
Geschrokken kwam lina terug in realiteit.
Heeft ze letterlijk zo veel al over der verleden verteld pijnlijk he? Maar toch lieve mensen door mijn zware heftige verleden ben ik wel de persoon wie ik tot op de dag van vandaag ben en daar ben ik aan de ene kant heel trots op.
" meisje hallo?"
" sorry ik was ff ergens andere met mijn gedachten" zei ik beschaamd en keek naar beneden
Ik durf diegene geen eens aan te kijken.
" haha durf je me wel aan te kijken meid"
Beschaamd keek ik omhoog
Mijn ogen ontmoette een jonge man rond de 21 vooral zijn ogen wauw oceaan blauw.
Huh wacht oceaan blauw? Oh nee niet hem toch? Meteen raakte ik ik paniek en hij merkte het ook.
" hey gaat het wel?" Vroeg tie bezorgd
" ja gaat goed dank je wel" zei ik rustig
Nee hij kan het niet zijn, hij heeft niet zo een stem, meteen werd ik weer rustigNa een korte gesprekje met Marouan, zo heet tie, liep ik naar huis. Meteen dwaalde mijn gedachtes weer terug naar het verleden het doet echt verschrikkelijk veel pijn vooral omdat ik mijn eer niet heb ik ben toch goedkoop nu.
Pas Waneer jullie mijn hele achtergond kennen gaan jullie weten hoe ik me van binnen voel. Maar hamdolilah ik heb een dak boven me hoofd en eten.Mounir blijft diegene die ik het meest vetrouwt zonder hem lag ik allang al dood in de grond. Ik ben Allah swt dankbaar voor zo een broer.
Meiden wees blij met een broer hij wilt het beste voor je. Geloof mij!
Hun weten hoe jongens van tegenwoordig denken en geloof mij hun denkwijze is niet bepaald netjes dus meiden luister naar je broer als hij wat zegt en natuurlijk kunnen ze vervelend zijn dat is normaal maar meestal willen ze echt het beste voor hun zusje 😘.
~ niet nagekeken ~
JE LEEST
give me love
Teen FictionLina is een 17 jarige meid die veel in haar leven heeft meegemaakt, wanneer ze eindelijk denkt een gelukkig leven te lijden valt alles tegen ,wie zijn nog vertrouwbaar in Lina's leven? en wie valt haar toch telkens lastig, leef je mee met haar verh...