Asagi indigimde Ural Ecemin telefonunu almis vermiyordu. Kuzey tekli koltuğa oturmuş telefonunla ilgileniyodu. Bende onun karsisindaki tekliye oturdum ve bende telefonumu cikartip instagramima girdim. Son fotomu 2.087 kişi beğenmiş. Uff ya niye az ki begenimm ya
Daha dun aksam paylastigin için olabilir mi acaba?
Sen sus be çok bilmiş hayriye. Neyse ben instagramda öyle gezinirken takip isteği geldi. Kim diye baktim ve Kuzeyy. Takip isteğini kabul ettim ve onun hesabina girdim takipçisi benden fazla yaa offff. Fotolarina baktim. Hmm güzel cikmis ama banane ki uyuzun teki zaten.
" Erva babanlara haber verdin mi cabe?" dedi ecem. Oha ya ben unuttum onlari. " Cabe ne ya?" dedi Ural bende " Anlamazsin sen" dedim oda " Bi söylersen sonra bakariz" dedi ural " Eceme sonra sorarsin oda söyler " diyince bir şey demedi. Oradan Kuzey basini telefonundan kaldirip " Harbi ya ne bu 'Cabe'?" dedi bizde ecemle bakistik ve ecem kafasinla benim konusmami istedi bende " Canim kardeşimin ilk heceleri salakciklar" diyince uzayli görmüş masum koylu gibi bakmaya başladılar. Bende " Ne var ya! Olamaz mi?" dedim Ural oradan korkmuş gibi yapip " Olur abla" dedi bizde gulduk.
-----------------------------------------
Babamlara haber vermiştim sinifta bi arkadasta kaldim diye babamda bugünde orda kal dedi ben her ne kadar itiraz etsemde babam kabul etmedi. Yani bugünde burdayiz yaa...
"Ecem babam beni eve kabul etmedi" dedim oda " Annemde beni kabul etmedi" dedi bende "Ee nerde kalcaz" dedim ural oradan "Ecem burada kalir ama seni bilemem" dedi bende tek kasimi kaldirmis ona bakiyodum oda " Yani ecem kalmak ister sen istemezsin ya ondan şey ettim" dedi ben bunun boyle demesine kahkaha attim ve kahkahalarimin arasından " Haha s-sen haha y-yok-...." diyemeden ural " Yok öyle bir şey! " diye tisladi.
Bende " Ne bagiriyon lan bana!" diye bende ona bagirdim oda
" yok bir şey kusura bakma erva bir an sinirlendim " dedi kuzeyde " Tamam uzatmayin Erva sende benle gelsene alışverişe cikalim" dedi bende ' ben mi' bakisi attim oda ' aynen sen ' diye bir bakis atti. Bende ayagiya kalktim ve onu takip ettim. Vee o muhteşem arabasına bindik.Arabadayken hic bir şey konusmamistik. Ve arabadan indik. Ben daha da dayanamiyacagimi anlayınca " Ya biz ne yapcaz burda?" dedim oda " Alisveriss" dedi bende " Onu anladimda evde ne eksik ki söyle ona gore yardim edeyiym diyorum" oda " Peki, ozmn şöyle anlatayim: Yemek yapicak sensin ona gore alışverişini yap" dedi ve sonra kikirdayip " Tabi yapabilirsen" diye de fisildadi.
Bende " Hah sen benim yemeklerime laf mi ediyorsun?" dedim oda hala yandan gulumsemekle meşgulken
" Ben öyle bir şey mi demişim?" dedi bende sinirden koluna yumruk geçirdim oda dengesini kontrol edemedi ve ' Bebek bez' lerinin üstüne düştü. Herkes ona saskin saskin bakarken bende gülmekten kendimi tutamadim ve yeri boyladim. Daha sonra görevliler yanima geldiler ve " Hanımefendi iyi misiniz?" dediler ben hâlen gulerken.Kuzey oradan sinirlendi ve " Lan biri tarafından şiddet görüp yere düşen benim! ama siz onun yanina gidiyorsunuz!!" diye bagirdiginda görevliler baslarini öne eğip bir şey demediler sonra kuzey tekrar konuştu " Gelinde beni kaldirin!" dedi aaa ben hala yerde yatarken guluyomusum ya. Gulmemi zar zor bitiriyodum ki Kuzey sinirle yanima gelip kolumu sımsıkı tutup beni yerden kaldirdi. Bende sinirden bagirdim.
" Ya napiyosun ya birak benii" baktim hala sürüklemeye calisiyor.
" Kuzeyy" diye tekrar tisladim. Sonra düşünür adam pozisyonunu aldi ve ben daha neyin ne olduğunu anlamadan beni bacaklarimdan tutup omzuna aldi. Ben ilk basta olayin şokundan bir şey demedim. Sonra beynim iflasini birakinca bende hemen
" Gerizekali, manyak, aptal, ukala, kas yigini,mal, tipsiz, kendini beğenmiş cirkin, yakisiklisiz..." diye devam ederken arabanın yanina gelmiştik. İyk o son kelime ne öyle yaa. Kuzey sürücü koltuğunun yanindaki koltuğun kapisini acti ve " Yeter kizim be!. İki dakika yanimda durdun ömrüm çürüdü ya!" diye bagirinca bende sustum ve bir şey demedim. Sonra o beni omzundan indirip arabaya yerleştirdi.Kuzeyde sürücü koltuğuna oturunca ben agzimi actim tam bir şey diyodum ki " Sus, Allah rizasi için sus" dedi. Sesi kisik cikmisti ve de yalvarir gibiydi. Hahaa superim ben.
Neyse yol boyunca bir şey konusmadik sanirim alışveriş yapmiycaktik. Evin önüne geldiğimizde arabadan indik. Kuzey tam zili caliyodu ki " Kuzey " dedim. Oda bana dondu ve " Ne oldu ?" dedi bende karnina yumrugumu geçirdim ve " Babanin oğlu oldu" dedim o ilk basta karnini tuttu ve tepkisiz kaldi. Hâlen de bir şey demedi.
Sonrada bana dönerek kahkaha atti herhalde jetonu yeni düştü.
" Elbiseni düzelt" dedi kahkahalarinin arasından bende elbiseme baktim ve beni omzuna aldiği için etek kismi birazcik katlanmisti bende hemen onu duzelttim ve zile basip " Pis sapik " dedim.Kapiyi açan olmadi Kuzeyde cebinden anahtarini cikardi ve kapiyi acti. Ohaa yaa....... Aman banane ev benim mi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANİ ÖMRÜMDÜN?
Teen FictionSaclarimi oksadi ve: "Seni sevmiyorum, sana asikta değilim Çünkü artik ben sen oldum.." Bu aşkı ayıran tek şey ise 'Ölüm'... ' HANİ BENİM ÖMRÜMDÜN? ' ' SİMDİ NEDEN GİTTİN? '