Arabaya bindigimde Erva elimi tutmuştu kalbim yerinden firliycak gibiydi sanki her an ölecekmis bi hissi vardi içimde.
Sonra Erva konuşmaya başladı
" sakin olsana hayvanin teki zaten" dedi yumuşak ses tonuyla.Ben az önce adam mi dövmüştüm? Aaa hiçte hatirlamiyorum.
Ama bu kizin bana iyi geldiğini bilmiyorda değilim.
"Yok ya sinirli değilim zaten" dedim bende oda kikirdayip " az önce hiçte öyle durmuyordun" deyince bende gulumsedim.
O sirada da telefonum caldi. Elimi cebime götürüp telefonu cikardim ve arayana baktim.
ERVA'NIN AGZINDAN
Az önce kuzeyin telefonu caldi ve ekrana bakip şüpheli bi tavirla kulagina götürdü. Ve konuşmasi da şöyleydi.
"Alo... Evet... Tamam siz götürün ben geliyorum." deyip kapatti.
Ben bir şey anlamamistim. Ve kuzeye dönüp " o kimdi" dedim oda " işimize bakalim herkes kendi isiyle " dedi. Bende bu dediğine sinirlendim.
Ve arabadan inip kapiyida sert bi şekilde kapattim. Oda kapi sert kapandi diye biraz ürperdi. Ben ise burda taksi bekleyemiyecegimi anlayinca ana yola cikana kadar yürüdüm.
O sirada da kuzey arabayla yanimda yavaş yavaş geliyordu. Bana arabaya bin gibisinden şeyler söyleyip söyleyip duruyordu ama ben takmiyordum.
Sonuçta herkes kendi isine benim isimde kuzey DEĞİL.
Sonra ben ana yola gelip taksi beklemeye basladim o sirada da kuzey arabadan inip kolumu tuttu gitmemem icin ve " arabaya bin!" diye emir verdi.
Bende " binmiyorum lan! İsine bak sen " deyip görüş acima giren taksiyi durdurdum ve tam binecekken kuzey beni yine tuttu ehh yeter ama arkami dönüp agzina bi tane patlattim oda hemen elini agzina götürdü.
Bende o sirada hemen taksiye bindim. Taksici yasli amcaya da evimin adresini söyleyip kafami telefonuma döndürdüm.
Uff ya sarjim bitmiş napcam ben simdi diye düşünürken bi 10 dk sonra evin önünde olmuştum. Taksici yasli amca beye ücreti ödeyip kapinin önüne geldim.
Anahtarim yanimda olmadigi için zile bastim. Aradan 2 snye geçmeden kapi acildi. Gülay teyze bana sarilip bagira bagira
" Erva geldiii Erva geldii" dediğinde benden ayrilmisti. Ben daha olayi kavrayamadan Abim boğdu bu seferde beni.Noluyo lan hicbisi anlamadim.
" lann! Aggbii ölüyoggrum" deyince Abim beni birakti. Kapinin pervazinda dikilmiş catik kaslariyla bana bakan babama döndüm."Sen niye bizi haberdar etmiyorsun Erva" diye bagirdi. Bende korkudan yerimden sıçradım.Ve " beni eve gonderttirmeyen sizsiniz" dedim ve durdum. Sonra tek kasimi havaya kaldırarak " ha siz beni ne diye eve koymadiniz" dediğimde abimle babam birbirlerine bakmakla yetindi.
Ve abim tam agzini acicaktiki.....
😊😊 Sizleri seviyorum. Bu arada Ramazan Bayraminiz kutlu olsun.. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANİ ÖMRÜMDÜN?
Teen FictionSaclarimi oksadi ve: "Seni sevmiyorum, sana asikta değilim Çünkü artik ben sen oldum.." Bu aşkı ayıran tek şey ise 'Ölüm'... ' HANİ BENİM ÖMRÜMDÜN? ' ' SİMDİ NEDEN GİTTİN? '