4. Bölüm: KARŞİ KOMŞUMMUŞ!

55 9 0
                                    

Sabah abimle ecem beni durttuler bende" Gidin lan basimdan!" dedim sonra bunlar sessizce " 1,2,3!" ben daha neyin ne olduğunu anlamadan suratimda bir sivi hissettim. Lan yoksa bunlar kopek salyasimi dokuyolar. Hemen gözümü actim neyseki suymus gozumu geri kapattim.

Lann!! Bunlar benim yüzüme su mu döktüler? Ben sizin ebenizin yanagindan opmezmiyim be! Yataktan firladigim gibi abimi yatağa yatirip üstüne ciktim. Abime yumruklar savururken Abim" Laggn! Benimkide kol, ciğer, böbrek, omuz, baş, dalak,..." abimin bu soyleyislerine dayanamadim ve yüzüne su döktüm.

" Bu sana yeter be abicik" dedim ve " hahahah" kotu kahkahami attim kapinin pervazina dikilmiş gülmekten karnini yirtan bir adet ecem gördüm. Ve" E simdi sira kimdeymis bakalim?" dedim alayla ecem kafasini hayir anlamında sallayarak asagiya kacti.

Bende onu kovaladim bizi durduran şey ise babamin" Erva senle önemli bir şey konusucam" demesi oldu ben merakli bir insan olduğum için babami sorguya çekip çekip durdum. Tabi adam bir şey demedi sonra "birazdan ogrenicen" dedi aaa sanki ben bahcemizden kopek sesi duydum. Hemen bahçeye firladim yavru kopek bizim bahçede duruyordu ve üstünde de bir not vardi.

Hemen notu actim içinde" yoksa bugünü unuttun mu erva? Bugün annenle benim evlilik yil dönümüm...Baban" yazıyordu. Aa bugün 19 mart mi? He durun ben size acikliym babam her 19 martta annem adina bana hediye alir bende bugünü nasil unuturum yaa.

Neyse hemen içeri kosucaktimki babam zaten bahcedeymis hemen babamin boynuna atladim babamda" Biliyorum ne zamandan beri istiyorsun kopek bakmayi. Ama ben kopek bakmaya bu zamanin uygun olduğunu görüyorum" dedi.

Ben çocukluğumdan beri kopek delisiyim köpeklerle oynamayi, onlari gezdirmeye felan bayilirim ama babam hep olmaz yasin küçük bakamazsin felan diyordu demek artik büyüdüğümü kabul ediyor.

Neyse babamdan ayrilip kopegimin yanina gittim. Babam arkamda olduğu için bagirdim" cinsiyeti neee?!" babamda"kizzz" diye bagirdi evet aklimda iki isim vardi kiz olursa 'Daisy' erkek olursa da ' Paşa' koymayi çok istiyordum. Ve onun adi artik Daisy.

Neyse hemen yukari cikip elime telefonumu aldim saate baktim saat 08.12 di ve bugün okul yoktu hemen uzerime siyah tayt, beyaz t-shirt ve de beyaz spor ayakkabilarimi giyip sacimida at kuyruğu yaptim sonrada asagi indim. Babamlara daisy'i yürüyüşe cikaracagimi söyledim.

Ve daisyle biraz dolaştıktan sonra karsimdan bize doğru gelen bir çift kuzey ve kopek gördüm. Ne yani onunda mi köpeği vardi? Neyse yanima geldi ve " gunaydin küçük cadi" dedi ve pis siritis takindi yüzüne. Bende" Sanada gunaydin ego yigini" dedim oda " Kas yigini olsaydi daha güzel olurdu bence" dedi bende" yok canim bu boyle iyi" dedim ve bi yarim saat daha yürüyüp eve gitmeye karar verdik.

KUZEY'İN AGZİNDAN

Kopegim pasayla yürüyüşe ciktik. Karsidan kendi kendine konusup ve köpeğiyle gezen Erva'yi gördüm. Ve nedense o kizi görünce onu sinir etmezsem içim rahat etmiyor. Yanina gittim biraz konuştuk ve eve gitmeye karar verdik.

Erva benim evimim nerde olduğunu bilmiyordu ve duysa sanirim soka girerdi.

'Sok pahali bime girsin'

Ya hayricim bir sus ya. Hayri= İc sesim. Neyse ervayi getirdim ve bende evime doğru giderken" nereye ya yolunumu kaybettin yoksa" diyip kahkaha atti ya bu kiz ne güzel gülüyor yaa. Aman Allah'im ne diyom ben. Bende gulerek"Evimeee" dedim sonra ben kahkaha attim o ilk sira sasirdi sonrada" N-ne yani senin evin benim evimim karsisi mi?" dedi bende kafamla onaylayip evime girdim.

ERVA'NİN AGZİNDAN

Kuzey bizim karsi komsumuzmus nasil sasirdim ya ama birden soylenirmi komsunum diye suç onda bi kerem. Simdi benle dalgada geciyordur ya Allah bilir. Aa bunlar bizi AVM ye cikaricakken bende bunlar ne çabuk geldi diyodum aha onunda sirri cikti. Zuahaaha

Neyse eve geldim. Geldiğim gibi ecem beni kolumdan tutup yukariya sürükledi. Bende " ne var kizim ya ne çekiştirip duruyorsun!" oda " Benim biricik gerizekali arkadasim, biz bugun urallarla lunaparka gitmiycekmiydik?" dedi bende " gidicekmiydik?" dedim oda" gidicektik" dedi ben " ha benim zaten basim agriyo acaba gitmesek mi?" dedim ecem bana kizginca bakip " Gidicezz!" diye bagirdi.

Bende yavru kopek oyss daisymi özledim her neyse bakisi atip"tamam abla sen buyuksun" dedim oda" ha şöyle yola gel! Simdi kalk cabuk sana kiyafet ayarliyoruz benim kiyafetim hazir" dedi bende kafa salladim ve dolabin karsisina geçtim kiyafet aramaya basladim. Ben sade şeyler cikarttikca ecem onlari dolaba tekrar atiyordu. Ben geri aliyodum, o geri atiyodu simdi sira bende kiyafeti almaya elimi atiyodumki elime vurdu birden Ve dayanamayip" Yeterr! Karisma sen! Ben bulucam!" dedi ve dolaba yöneldi.

Aradan otuz saniye geçmeden kiz kiyafetlerle bana döndü. Kiyafetlere göz gezdirdim (multimediada var) hmm güzel bir şeylere benziyordu elinden aldim ve banyoya gittim giyinmek için. Ben giyinip banyodan cikinca ecemi suzdum. Imm güzel bir şeye benzemis durunda onu sinir ediym bari" Ecem nihayet bi insana benzemissin" dedim oda kaslarini havaya kaldirip " Erva kes sesini!" dedi bende bir şey demedim.

Ve gözüme göz kalemi çekip, dudagima çilekli parlaticimi sürüp son olarakta parfumumu sıktım. Vee hazirim. Ayy ben daha eceme bunların bizim komşumuz olduğunu anlatmadim. " Ecem kuzeyler bizim karsi komsumuzmus" dediğim an kizin agzi kulaklarına yapisti resmen ve" Dogruyu şöyle" dedi bende kafami olumlu anlamda sallayinca ev sarsildi. Niye mi? Şöyle " Ayyy! Bu super! Erva ben sizden artik cikmam ki" dedi bende yavaş yavaş geri gidiyordum. Çünkü.....

Ecem sakın düşündüğüm şeyi yapma vee uff ya yanagim yine ecemin salyasi oldu sulu sulu opuyo ya. "Ecem Allah cezani versin! Defoll!!" dedim ve Ecem hemen asagi kacti. Bende cantama parami atip asagi indim.

HANİ ÖMRÜMDÜN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin