Kuzey öylece durup kalirken ben kolumu simsiki tutan adama bagirdim. "Kolumu birak yoksa ebeni severim" dedim. O adam tepkisiz kaldı bir şey yapmadı.
Bende sinirlenip kasıklarına tekme attim. Adam aciyla inleyip kolumu birakinca bende yüzüne yumruğumu gecirdim. Adam aciyla inlerken karnina tekme atip belini iki büklüm yapınca tam dirsegimi beline geciriyodum ki birisi kolumu tuttu.
" Bu sefer ki hangi angut!?" Diye bagirdim. Ve o siradada arkami döndüm. Bana sinirlice bakan bir cift kuzey gördüm. Yine her zaman ki gibi birini sinirlendirince tatlı tatlı bakmaya basladim.
" A-aa angut kimmis?" Dedim ve tatli oldugumu dusundugum bicimde sirittim. O ilk yumusadi ama sonra geri sertlesti ve " Hic oyle bakmayin hanimefendi. Simdi hesabina gelirsek: Senin burda ne isin var! Beni mi takip ettin yoksa! " diye bagirdi bende " Valla billa takip etmedim. Hem Ne seni takip edicem be! Sevgilimle bulusmaya geldim ben buraya" ayy ne sacmaladim ben yaa.
Burada sevgiliyle bulusulur mu hic? yada en onemlisi benim sevgilim var mi ki? " bildigim kadariyla sevgilin yoktur erva hanim" bende kekeliyerek "y-yoo v-var bi-ir kere. Yoksa sen bana
cirkin mi demek istiyosun" sonlara dogru biraz cirlamis olabilirim.Kuzey kolumu birakip elinle kulagini tuttu. "Ne cirliyon be kizim!" diye bagirdi. Ordaki adamlardan biri "Abi kizi n' palim" dedi bende lafa atlayip " Senin kafanda gurlesmis saclarin var ya hepsini teker teker yolarim. Ha bu bir tehdit değil sadece uyari yoksa arkadasin gibi olursun" dedim ve kuzey gozunle sandalyede ki bağlı adami işaret ederek " Su pisligide diğer pisliklerin yanina atin!" diye bagirdi.
Ve beni kolumdan tutup cekistirdi.
Kuzey beni depodan disariya cikarip kolumu hâlâ birakmayinca kolumu elinden kurtardim ve " Ben kendim yürüyebilirim" dedim ve havali havali yürürken pu Allah kahretmesin tasa takildim ve çamura düştüm ama sadece saclarim kirlenmisti.
Ben çamursuz olan yere geçip oturdum ve kendi kendime konuşmaya basladim " Allah'im niye ben ha niye? Niye hep ben rezil oluyorum? Az bir kerede izlediğim filmlerde ki, okuduğum kitaplarda ki, gördüğüm arkadaşlarım gibi bende havali yurusem ya bir kere" dedim.
Ayni anda da saclarimdaki camurlari elimle yere atiyordum. Kuzey yanimda kahkahadan yere düştü ama pislik sansli çamursuz olan yere. Bende koluna vurdum ve " Sussana be!!" diye bagirdim oda bir an ciddilesti ve " Hadi arabaya" dedi.
Bende inatlasip kalkmadim. Oda " yürüsene" dedi ben yine takmayip saclarimdaki camurlari atiyordum. Sonra kuzeyin adim seslerinin yaklastigini duydum ve bacagimin altindan ve belime sarilan ellerle bir an korktum ne yalan soyluym.
Bende hemen bagirmaya basladim " İmdatt!! Kiz kaciriyorlar!!" baktim kimseden ses yok " tecavüz ediyorlarrrr!!"diye bagirdim bu kez de. Kuzey durdu ve bana anlamsizca bakti. Sonrada siritip " burada seni benim adamlarimdan baskasi duyamaz" dedi.
Bende suratina yavaş olduğunu düşündüğüm şekilde tokat atip "indir beni yere küstüm ben sana" dedim. Oda ilk bir şey demeden durdu ve sonra beni yere birakmis gibi yapinca bende refleks seyisinden hizla kuzeyin boynuna sarildim.
Ohh mis gibi kokuyo ya.Sonra tam kafami kaldiricaktim ki kuzey konuştu
" sakin kafani ordan kaldirma" deyince bende kafami boynundan kaldirmadan konuştum. "Senden korktugumu felan düşünme sadece rahat olduğu için kafami kaldirmiyorum buradan" dedim.KUZEY'İN AGZINDAN
Erva kafasi boynumdayken konuşunca dudaklari boynuma değdi. Bende bir an tuhaf oldum. Sanki vücudum kas kati kesilmişti ya. Şimdi kesin ' sen bu kizi seviyosun ' diyosunuzdur. Ama ben boyle kiz tiplerinden hoslanmam.
Hatta nefret bile ederim ama beni bu kiza çeken tuhaf bir şey var. Kendimi onun yaninda çok huzurlu hissediyorum. Ve kendimi olduğundan güçlü hissediyorum. İyi geliyor ya bu kiz bana..😊
Sizleri seviyorum...😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANİ ÖMRÜMDÜN?
Teen FictionSaclarimi oksadi ve: "Seni sevmiyorum, sana asikta değilim Çünkü artik ben sen oldum.." Bu aşkı ayıran tek şey ise 'Ölüm'... ' HANİ BENİM ÖMRÜMDÜN? ' ' SİMDİ NEDEN GİTTİN? '