Ders matematikti en sevdiğim ders ve bir o kadarda basarili olduğum ders. Hoca 7. Sinifta işlediğimiz konuları genişleterek anlatiyodu bende hocayi dinliyodum. Birden kolumda bi sızı hissedince hemen yanima baktim ve sizce kim? Ecemm. Kiza sinirli şekilde bakinca urkmuse benziyordu e tabi urkucek Erva'yi kimse kizdiramaz.
Ecem bir şeyler dedi ama beni ilgilendirmeyen şeyler dediği şeyde suydu" kizimm okula yeni çocuklar gelicekmis" di. Bende" banane gelirse gelsin bana mi geliyor?" dedim oda burun kivirdi ve önüne dondu.
'Aslında ben ecemi çok seviyorum ecemi kaybetmekte istemiyorum ama ona boyle kotu davranirsam elimden gitmiycegi gibi düşünceler giriyor aklima'. Ben boyle düşüncelere dalmisken kapi tiklandi.
Hoca 'gir' dedi ve kapi acildi. İçeriye iki tane çocuk geldi okulda hic görmediğim çocuklardi sanirim yeni gelicek olan çocuklardi bu çocuklar. Ay ne kadar 'çocuk' kelimesi söyledim ben Yine salaga bagladin ya. Hayriye sen bi suss. Hayriye= iç sesim
Sonra Hoca"noldiuu cocugiium?" diyince alttan hafif hafif kikirdadim. Sarimsi olan çocuk gulumseyip"merhaba biz okula yeni geldikte sinifimizda burasiymis" dedi hoca etrafta bos bir yer aradi tek bos olan yerde benim on siramdi.
Hoca onlari yerlerine oturttu ve kendilerini tanitmalarini soyledi. Esmer olan çocuk"adim Ural Sönmez " dedi sarimsi olan çocukta "adim Kuzey Soykıran" dedi. Ecem esmer olan çocuğun yani uralin içine dusucekmis gibi bakiyodu çocukta havali havali guluyodu bende boyle yapmasina sinirlendim ve sinirimi ecemin kolundan cikardim.(cimcikle)
Ecem" Ahhh! Ne cimcikliyon be kizim!" diye bagirinca hoca hemen bize dondu ve " Erva ve ecem cabuk disari!" dedi bir an tirsdim ne yalan soyluym. Ben hemen itiraz etmeye basladim" hocam ben ne yaptimki ben sizi dinliyordum zaten ecemin kolu siranin altında kalmistir" diyip masum masum baktim hocaya ama yemedi ve bizi disari atti.
Ben hemen eceme bagirmaya basladim" Ne b*k varda hemen bagiriyonki cirtlak sesinle sadece ufak bi cimcikti" dedim. Ecem kaslarini havaya kaldirmis bana bakiyodu " Ufak bi cimcik öyle mi!?" dedi bende uzatmayarak futbol sahasinin yanindaki banka geçip oturdum ecemde gelip yanima oturdu.
Zaten çok geçmeden zil calmisti bizde o sirada ecemle basketbol maci yapiyoduk.(ecem bana karşı) biz oyle oyuna dalmisken gözüm bahçedeki kiz topluluğuna kaydi biraz daha dikkat edince bunların Kuzey ve Ural'in etrafında toplandigini gördüm sonra onlari takmayarak oynamaya devam ettim.
Arkamdan biri" Bizde oynayabilir miyiz?" dedi bende kimin olduğuna bakmak için arkami döndüm sonra kuzeyi görünce kaslarimi cattim oda yavru kopek bakislari takindi yüzüne. Ben sinirle " Siz kizlarin yanina gidip oynasananiza" dedim oda kahkaha atip "yoksa güzel gözlü beni mi kiskandi?" diye sorunca deli küpüne döndüm resmen ve" Pis ukala, ego firtinasi! Ben seni niye kiskaniymki?" diyince tekrar kahkaha atti.
Sanirim ben yeni fark ediyorum ne kadar tatli guluyo ya bu çocuk. Uff ben ne diyorum ya. Kuzey" E Allah yukarida yasikliyim, karizmatigim, tatliyim daha sebep arayimmi?" diye çok bilmisce sorunca dahada sinirlendim tam agzimi acmis bir şey diyodumki " E hadi mac yapalim kizlar erkeklere karsi ne dersiniz?" ben agzimi acip 'tabiki hayir' diycekken ecem benden önce davranip" olur tabi neden olmasin" dedi ben de salak gibi sustum ve takimlari kurdular.
Ben ve Ecem, Kuzey ve Ural olduk. Sonra ural lafa atladi ve bir iddia koydu. Çok klişe iddiamiz ise 1 hafta gün boyu köle. Ve maça basladik 2-0 ondeydik. Daha sonra ecem sut atti ve 4-0 oldu derken ural atti ve 4-2 oldu daha sonra ben uclukten attim ve 7-2 oldu sonra ben yine potaya gelmişken Kuzey önüme geçti ve kaslarini on plana koydu ben onun kaslarini incelelemeye dalip gitmisken oda benden topu alip bizim potaya gitmişti ve uclukten olamaz ya. Neyse boyle devam ettik ve sonuç olarak tabi biz 27-24 yendik.
Ben ve Ecem sevinçten havaya uçarken Kuzey oradan" Sanstir sans yoksa nerden kazanicaksiniz" dedi. Bende " her neyse ne biz kazandik" dedim ve aklima bir şey geldi ve " Ecemm! Kizim benim giyicek hic kiyafetim yok" dedim Ecem bana tuhaf tuhaf bakip" kizim iki gardlop kiyafetin var ya" dedi bende kas göz yaparak bir şeyler anlatmaya basladim " ecemcim hani benim yok ya biz bu aksam AVM ye gidelim hem tek basimiza gidemicegimiz için birileride bizle gelir" diyince anladi.
Kuzey ve Ural her ne kadar itiraz etseler de sonuç olarak kabul ettirmiştim.....Çok iyiyimm(!)
Bu bölümü Nasil buldunuz? İyi dimi 😅😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANİ ÖMRÜMDÜN?
Roman pour AdolescentsSaclarimi oksadi ve: "Seni sevmiyorum, sana asikta değilim Çünkü artik ben sen oldum.." Bu aşkı ayıran tek şey ise 'Ölüm'... ' HANİ BENİM ÖMRÜMDÜN? ' ' SİMDİ NEDEN GİTTİN? '