11. Bölüm: BELAN OLURUM

40 5 0
                                    

Erva cama kafasini yaslamisti ve bir şeyler düşünüyor gibi duruyordu. Valla bende merak etmedim değil. "Minik cadi ne düşünüyorsun bakalim?" dediğimde bana döndü.

İlk bir şey demeden yüzüme bakti daha sonra agzini acti tam bir şey söyleyecekken "Kuzeyy! Ö-önüne bak!" deyince ervaya bakmayi kesip önüme bakinca kamyonla carpisicak gibi duruyoduk.

Ben hemen frene bastim. Ama nafile daha çok kaydi tekerler.

Bende direksiyonu kirdim ve agaclik olan bölgeye giderken tam bir ağaca carpiyodukki fren isini simdi gösterdi ve araba bir an durdu.

Bende seslice "Ohh be" dedim erva korkmusa benziyordu.

Ve ağaca odaklanip kalmisti sanirim beni duymadida. "Erva" dedim beni duymadi "Erva bakar misin?" dedim yine bakmadi. Kolunu durterken

"Ervaa!" diyince bir an koltuktan sicradi. Ve bana döndü kaslarini catti ve "birincisi neden bana bakarak arabayi suruyosun! İkincisi kulagimin dibinde ne b*k varda bagiriyosun!!" dediğinde bende korkup biraz geriye gittim ve içimden gulmedimde değil 😂

Ben geri gittikçe ervada bana doğru geliyordu.

Benim başka gidecek bir yerim kalmayip kapiya yapisinca erva kafama bir tane vurdu ve " saskoloz" dedi.

Bende bu dediğine kaslarimi catinca oda konuyu değiştirdi ve "hadi surdan cikta gidelim" diyince bende söylene söylene arabayi oradan cikardim ve kamyonun orda durdum.

Arabadan indim kamyoncuda indi. Fazla iri degildi ama benden iriligi vardi.

Ben kamyoncuya doğru giderken oda bana doğru geliyordu.

" Arabayi ne üstüme suruyon lann!" diye bagirdi.

Bende " Sesinin tonunu yükseltme yoksa ben ayarlarim" deyince " ne diyon lan sen!" dedi ve tam bana yumruk atacakken geri çekilip elinin boşa düşmesini sagladim.

Ve ben suratinin ortasina bi yumruk geçirdim. Burnu kanarken gine bana yumruk atmaya calisti. Bende dayanamadim ve kafalik attim yere düşüncede bir tane tekme attim ve " belan olurum" dedim sonrada sinirli bir bicimde arabaya ilerledim.

Arabaya bindigimde uppps
Erva...... Yaptii

Erva ne yapti ki ??

HANİ ÖMRÜMDÜN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin