Capitolul 12 : Corinne îl întâlneşte pe Ghost

2.4K 230 47
                                    

Crossover-ul este gata. Ghost este personajul din cartea 'Criminalul' a lui @ursus626 . Pe contul lui puteţi găsi aceeaşi poveste din perspectiva lui Ghost. Lectură plăcută.

După trei zile de la găsirea cadavrului lui Jace Connell, Corinne a trecut din nou la treabă. Mai avea puţin, treaba era aproape terminată. Încă doi, iar ea va putea continua cu viaţa ei în linişte.

Sau va putea muri. Va vedea după. 

Gândurile care îi cutreierau mintea au dispărut când silueta unui băiat, uşor deşirat s-a ivit după unul dintre copaci. Îl atrăsese şi pe acesta în pădure, exact cu plănuise să facă şi cu Jessica. Ăsta era băiatul care i-a bătut prietena, şi urma cel care a înjunghiat-o.

Încă puţin. Încă doi-trei paşi şi putea să facă prima mişcare. În mâna stângă ţine strâns un cuţit cu lama groasă pe care îl avea din bucătărie lui Aiden, iar în cea dreaptă ţinea o cârpă pe care o scufundase în cloroform. Nu vroia să mai stea să-i chinuie. Poliţia o putea găsi din clipă în clipă din moment ce nu mai avea o ascunzătoare bună aşa că trebuia să grăbească puţin acţiunea şi să-i termine mai repede.

Băiatul a continuat să se apropie. Încă puţin. Blonda s-a dat câţiva paşi mai în faţă, în tufiş, pregătindu-se să sară în spatele lui.

O senzaţie ciudată i-a cuprins sufletul. Simţea cum o pereche de ochi curioşi o priveau atent din umbră. Senzaţia era atât de copleşitoare că aproape a renunţat la planul ei din seara asta, ca mai apoi să-şi dea seama că probabil dacă era cineva care o privea, nu avea să o oprească.

Şi-a scuturat capul, părul auriu căzându-i pe umeri. Băiatul tocmai a trecut prin faţa ei când ea s-a dat uşor înapoi, pregătindu-se să facă saltul. A numărat până la trei în gând, după care a ieşit, încercând să acopere gura băiatului cu materialul îmbibat cu cloroform, când o palmă puternică s-a înfăşurat pe braţul ei trăgând-o înapoi. 

Victima s-a întors, ochii mărindu-i-se considerabil, după care a mers câţiva paşi cu spatele, ca mai apoi să se întoarcă pe călcâie şi să o rupă la fugă. 

Privirea blondei s-a întors către persoana care o trăsese. Ochii lui albaştri îi oglindeau pe ai ei, părul lui blond încadrându-i faţa. Pentru un moment s-a simţit de parcă şi-ar privit fratele de care nu a ştiut niciodată. 

- Cine mama dracu' te crezi? a tunat vocea fetei. Furia pe care o simţea aproape că putea fi tăiată cu arma pe care o strângea în mână. 

- Calmă, păpuşă. Vrei să faci riduri? 

Vocea lui era groasă, cu o urmă clară de sarcasm amestecată prin cuvinte. O lua peste picior. Tipul ăsta nu are idee cu cine se pune. Mâna în care strângea cuţitul s-a ridicat repede către băiatul. Acesta s-a ferit repede, era mult prea rapid.

Era greu de crezut că poate fi atât de... graţios judecând după înălţimea lui. În momentul ăsta semăna cu un munte mlădios. Băiatul i-a prins repede încheietura, strângând cu atâta forţă încât blonda a scăpat cuţitul. Cu o mişcare bruscă a încercat să-i acopere faţa cu materialul imbibat de cloroform; eşuată. Cârpa a căzut şi ea pe patul de frunze. 

Mâna lui încă era strânsă pe încheietura ei când şi-a aplecat capul privind-o direct în ochi. 

- Nu ştii cât de curios eram în privinţa ta. Credeam că eşti mai puternică de atât, m-ai dezamăgit. Un cuţit şi cloroform? Ştirile au făcut prea mare vâlvă din cauza ta şi nici măcar nu eşti în stare o omori un om în toată regula. 

Corinne a scrâşnit din dinţi, furioasă. A început să se mişte din nou, cu toată forţa de care era în stare. Din nou, era în zadar. 

Mâna lui liberă a prins celălalt braţ al Corinnei presându-l de restul corpului, făcând-o să se potolească. 

SadisticUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum