"Sonra ona dedim ki
'Hey benden daha çenesizi var mı?
O rol kesinlikle benim' "" Hahahha..
Yönetmeni de ayarttın yani."" Ayartmak demeyelim ona dostum.
O rolün en iyi bana ait olduğunu anlamasını sağladım."" Sevsinler.
Çekimler ne zaman başlıyor peki?""Önümüzdeki hafta toplantı ve senaryo okuması falan olacak.
Yakında piyasaya da duyurulur oyuncu kadrosu.
Beni tebrik edersiniz artık. ""Sen beni tebrik ettin mi ki Baek?!"
"Beni de aramadı bu dangalak."
"Hayırsızsın oğlum."
" Beyler siz de beni aramıyorsunuz.
Biliyorum beni ne kadar sevdiğinizi.
Ama kendinizi tutmanıza gerek yok."" Yaww he he.."
Jongdae elinde hırsla sıktığı telefonu ile salona dönünce meraklı gözler susmuş onu izliyordu.
"JoonMyeon hyung gecikebilirmiş hatta gelemeyebilirmiş. Siz bir olurunu bulmaya çalışın falan filan dedi."
"Minseok hyung benim yerime JoonMyeon hyunga küfreder misin! Ona küfredebilecek yaşta bir sen varsın. "
"İstediğin özel bir küfür var mı Sehun?"
" Ya ne desen hak ediyor zaten şuan.
Jongin ve KyungSoo'dan önemli mi şirket işleri? "" Yine de .. Neyse biz işimize bakalım. Gelen gelir. Gelemeyenin canı sağolsun. ."
Jongdae ile diğer dördü de salonda çerez ve içeceklerle donatılmış masanın etrafına dizilmişti.
Chanyeol içecekleri doldururken söylendi." Biz o iki inatçı keçiyi birleştirmeye mi geldik , partiye mi?"
Ev sahibi olarak Jongdae ona çıkıştı.
" Kaç kez bir araya gelebiliyoruz ki oğlum?!
Buluşmuşken biraz da yiyelim, içelim güzelleşelim."" Jongdae hyung haklı. İçelim güzelleşelim."
Jongdae diğerine göz kırpıp, öpücük uçurdu.
" Ben de seni seviyorum Sehun."
" Oğlum sahnede de değilsiniz. Fanservis genlerinize mi işledi on yılda.?"
" Bunu sen mi söylüyorsun Baek. Sehun ile fanservisi bile ağlatıyordunuz.
Hem her şey fanservis mi? Seviyoruz koca bebeğimizi."" Tamam hyung tamam. Seninle evlenirim tamam. Karşılıksız aşk acılarına falan girme.
Hatta bak ne diyeceğim, seninle ben evlenelim gözler bizim KaDi'den çekilir. "" Ooooo... Ülke gündemini geç Asya gündemine bomba gibi düşersiniz oğlum."
Minseok içeceğinden büyük bir yudum alıp başını iki yana salladı.
" Asıl o zaman dikkat çekerler. Diğer üyelere de çevrilir gözler. "
" Ya bu ikisinin ilişkisi nasıl bir kumaşsa dikiş kabul etmiyor. Tamir için yama tutmuyor. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Defa
Fanfictionİyiyim ben Hep aynı şeyler işte Uyku hapları Yalan dolan gülümsemeler İyiyim ben Hem sen tanırsın beni Ne yapsam ne söylesem O geç kalmışlık hissi Son defa görsem seni Kaybolsam yüzünde Son defa yenilsem sana Hiç anlamasan da Son defa be...