Ishte dite me shi dhe un isha zgjuar von per ne shkoll zakonisht kshu beja gjithmone zgjohesha von me qortonin prinderit me qortonin edhe mesuesit gjithashtu ...
Rruges duke ecur me vrap qadra mu prish ne gjysmen e rruges pa pasur vemendjen se ku po kaloja nje makin mu afrua me shpejtesi ...
Kisha shtangur nuk flisja fare vetem rrija si e ngrir kur makina frenoij tek kembet e mija dhe qanta me ra ne toke nga duart ...
Nga makina doli nje djale zeshkan dhe me mjekerr syt i kishte ngjyr gri taman sic kishte marr ngjyr qielli ate dite un u shtanga akoma me teper kur pash ate ...
"Cfar ben nuk je mir ?
Mos ke deshir te vdesesh kaq shume te qenka merzitur jeta moj vajze ?!!!!"
Kto fjal me sollen ne vete e tembur rash ne tok pafuqi djali mu afrua me kapi nga beli dhe me mori hopa ...
"Cben more ?!" I thash un e habitu "me lesho "
-Do shkojm ne spital -tha ai
Nuk mund te marr persiper edhe ty tani po sikur te jesh lenduar ???
-Jo jam mir me lesho tani .
-Ne rregull ... Sikur te shikoje rrugen ndonjeher nuk do beje keq .
-Oww ti ishe me shpejtesi more nuk e kam vetem un fajin . Per fajin tend po lagem ne shi si pul .
-Hahahaha .
-Cke qe qeshesh more se u shkrive .
-Te them te drejten as un sdo e kisha then me bukur "Si pule e lagur " Hahahahaha .
Ai qeshte dhe un vetem shikoja po me pelqente shume e qeshura e tij uowww un nk kam lene asnje djale deri sot te me tall do le kte idotin e panjohur ..
-Budalla .
Un ktheva shpinen me krenari dhe gjithqka do ishte ne rregull po te mos kisha harruar fare qanten ne toke .
-Vajza ??? Ke canten nuk do e marresh apo ta mbaj un qenka shum e bukur gjithsesi. Tha ai me nje ton talles un u ktheva mora qanten ne toke me nerva u ktheva nga ai i dhash nje buzeqeshje mosperfillese dhe i ktheva shpinen per tu larguar por dicka me pengoi . Ai me kishte kapur nga dora dhe me ktheu drejt vetes ."Nuk do me falenderosh " me tha lehte me nje buzeqeshje djallezore .
- Nuk kam asgje per te te falenderuar idiot . Thash un dhe u largova e ndjeja tme shikonte nga mbrapa po nk munda ta kthej koken ta veshtroj pasi nuk doja te tregohesha e interesuar aspak .Shkova nshkoll pas shum qortimesh me lejuan te ulem ne banken time por sa u ula filloi Ana "Me ka arrdhur kusheriri nga jashe " thoshte ajo e gezuar . Un vetem ula koken nuk fola isha teper e lodhur dhe e ber qull tani duhej te duroja edhe Anen qe spushonte se foluriMe ne fund errdhi pjesa me e preferuar e imja darka "Uffff cfar ditet " mendova dhe u holla ne krevat e lodhur .....
YOU ARE READING
FAT APO RASTESI?....
RandomShume njerez besojne ne fat ,shume t tjere ne rastesi por kur dashuria i nderthur njerzit ateher cndodh me fatin e rastesin?