U kthyen ne hotel dhe dyshja e dashuruar kishin dal Emi u fut ne dhom e lagur mori nderresat dhe u fut ne dush e jenaqur per lojen qe i kishte bere ati acaruesi dhe kjo nuk ishte asgje nqfar do ti punonte fundi i fundit kjo loj po e argetonte sepse po i kthente mbrapsh te gjitha atij acaruesi ...por nuk e dinte per surprizen e pakendshme kur doli nga dushi ...
Sapo kishte dal nga dushi me te brenshme dhe nje peshqir te mbeshtjell per trup dhe mjaft te shkurt shtangu ai acaruesi ishe ne dhom pa bluz vetem pantollonat kishte veshur u kthye nga ajo dhe buzeqeshi ne menyr djallezore ...Po te pelqen ajo qfar po sheh ???
Jo aspak por si mund te hysh ne dho...
Pa mbaruar akoma fjalin Kristi e ndaloi ishte shum pran saj dhe e kishte ngjitur pas trupit te tij shikimi e ti qendronte e perqendruar ne syt e saj ...Dhoma eshte e te dyve zmr keshtu qe mund te hy kurdo sido dhe sa her te dua ...
Ishte momenti perfekt per te luajtur Emi skishte ndermend te hiqte dor tani qe ishte shum pran fitores .
Ashtu mos duhet te ndajm edhe krevatin tani !!!!!!
Kris e hodhi mbi shtrat dhe qendronte mbi te duke levizur me mjeshteri duart Emi drridhej e tera dukej sikur plani po funksjononte por po binte edhe vet ne grack jo jo smund te dorzohej tani duro edhe pak sa ta qmendesh pastaj jepi duart ...Cfar ben manjak me lesho pervers i dreqit .
Ti vet deshe te sugjeroj te mos me provokosh kurr ...
Ndersa Kris vendosi buzet mbi qafen e saj Emi ndjente dritherima ne trup zemra i rrihte me shpejtesi ai acarues po e qmende loja duhet te perqendrohesh mendonte ajo ...
Kris si njeri shum i poshter dhe shum i zanatit ne kete pun e kuptoi se loja kishte funksjonuar dhe ishte momenti te ndalonte dhe te merrte hak per ate qe i kishte bere pak me par por ishte e pamundur te kargohej nga ajo po te ishte nje femer tjeter do ta linte pa nje pa dy po kete nuk munde dukej e pamundur ...donte ta prekte e ta puthte donte te shijonte shijen e buzeve te saj qe qe ne momentin qe i kishte pare donte ti kishte ...
Ai u largu loja mendoi ...Tani pul e lagur mund te vishesh un perfundova ... ai luajti syrin me djsllezi dhe u fut ne dush .
Emi qe se kishte marr akoma veten e kuptoi se ai acarues i kishte fituar lojen e skuqur nga inati filloi te bertiste:
Manjak pervers acarues gjel pa pupla ti ti ti injorant therriste ajo duke u veshur ndersa Kristi i vetkenaqur lahej per lezet ...Te betohem do ma paguash ...do te bej te me kerkosh falje ...tha Emi nen ze dhe u largua duke perplasur deren u ul poshte e acaruar .
U ul ne tavolin dhe po bisedonte me Anen e Valerin nje ze i njohur kumboi ne veshet e saj .Spaske ngren fare ?!!
Cte duhe ty mos je gje dadoja im ?!!
Jo por duhet te kete merzitur dicka ose ... te ka acaruar dikush.
Ooo rri pa merak se do marr ate qe meriton ai qe me acaroi shum shpejto mos u merzit ti .
Hahaha po po jam i sigurt .
Ana dhe Valeri spo kuptonin asgje vetem degjonin biseden gjith ironi te tyre dhe si dukej ata nuhaten dicka.Emi do dalim te blejm bashke sot ?? Te lutem .
Ne rregull me mir se ktu te merret fryma dhe me e shumta te cenohet privatesia .
Kris do dalim edhe ne te pim nga nje birr ??
Po shyqyr me ne fund se i kam ven styrin njeres dhe do e ngacmoj .
Ej ti don zhuan pse ti je beqar te betohem qe t thej brit po te ma mesosh per keq te fejuarin .
Te fejuarinnn???
Than Emi dhe Kris njezeri.Po u fejuam mbrem por ju nuk i vut re unazat ngaqe ishit shum te zene duke u grindur .
Urime zemer . Urime Valer .
Urime bukuroshe . Urime vlla dhe rri pa merak kunat kte do ta le jasht "loje " tha Kris kjo gje kumboi ne veshet e Emit duke e lene te kup dicka.
Ata dolen bene blerje dhe u kthyen te provonin veshjet ndersa djemt akoma nuk ishin kethyer ....
..........
Sonte do ndodhte nje loj e re !!!!!!!!Hey miq shpresoj tju ket pelqyer kjo pjese pjesa tjeter ne vijim do jete edhe me e bukur ..............
Love u allllllllll hug and kissis for you :* :* :* :*
YOU ARE READING
FAT APO RASTESI?....
RandomShume njerez besojne ne fat ,shume t tjere ne rastesi por kur dashuria i nderthur njerzit ateher cndodh me fatin e rastesin?