Teksa Ana dhe valeri qendronin sebashku ulur ne stol te perqafuar dhe te lumtur tentuan te putheshim por ndaluan ngaqe un dhe ai acaruesi ishim aty ...
Nuk e kuptoj pse na moret kur do ishte takimi vec per ju te dy ...
Thash un e inatosur duke u larguar pa ven te se dikush po me ndiqte nga mbrapa ...
Po ti qfar drecin do ???
Pul e lagur qetesou nuk mendoje se do me lije vetem me ate cift te merzitshem apo jo ??? Sidomos duke degjuar fjalet si "po te du bre tkom loqk " blleeeee ciftet ta merzisin ....
Welcom to my word ..
Thash un ..
Un qesha pak sepse ai me kuptonte dhe ecem nje kohesisht bashke vendi ishte vend i bukur dhe shumm larg qytetit ....
Shum ven i bukur vetem larg qytetit duhet te nisemi qe te mberrijm heret ne shtepi ...
Thash un ...
Ti nuk e di apo jo ???
Cfar mos ka dicka qe duhet te dij ???
Epo sonte as neser sdo largohemi qe ketu me vjen keq pul e lagur ....
Cfarrrrrr!!! Jo sesht e mundur Ana sma ka ber kete edhe pse prej saj pres gjithqka jo jo se ka ber ....Dhe un sjam pul e lagur mjaft me quajte ashtu Acarues idiot ...Errdhi nata dhe kishin rezervuar dy dhoma cift darkuam se bashku dhe un u largova pak me heret sepse nuk mund te duroja me ate acaruesin kishte filluar tme pelqente dhe edhe pak po te qendroja do e humbisja fare do ngrihesha dhe do e puthja mes te gjith njerzeve ...prit jo nuk po i mendoj un keto un jo ngrihu para se te jete teper von ...
Naten e mir te gjitheve un po ngrihem ...
Naten Emi -than ata te dy
Pul e lagur te te shoqeroj ...
Faleminderit sesht nevoja mund te shkoj vete ...Shkova ne dhom dhe hoqa nderresat kishte kaluar nje or dhe Ana sishte ngjitur akoma ne dhome .
Un kisha veshur nje pal te brenshme te kuqe dhe nje kmishe te barrdh te tejdukshme dhe isha shtrir ne shtrat duke pritur Anen dera u hap ...
Pse sndenje edhe pak ??? (IRONI)
Po ta kisha ditur qe je duke me pritur nuk do ta humbisja kete mundesi ...
Udegjua nje ze i njohur per mua qe kumboj ne veshet e mij kur hapa syte ai ishte shum ngjitur pas trupit tim dhe shum pran fetyres sime ndjeja frymarrjen ne fytyr dhe duart e tij qe po preknin trupin tim pergjat gjoksit deri tek kofshet duke me dhene te dridhura ne te gjith trupin dhe duke me lene te shtangur ...
Cfar ben ? Largohu idiot pervers acarues ...
I bertita duke i ren shpull dhe duke e larguar nga vetja ...
Dil nga dhoma ime shpejt ...
Bertit thirr ke te duash kjo dhom eshte marr ne emer te te dyve ne ndersa tjetra ne emer te atyre te dyve kshuqe un do flej ketu sonte me vjen keq ...
Po ...po un ....Ana ...Ti si ..si ka mundesi ...
Dola nga dhoma dhe shkova tek Ana trokita si e qmendur derisa dera u hap dhe Ana gjysem e zhveshur doli ...
Cfar dreqin po ndodh ??
Emi ...umm ..un ..valeri ...
Emi -e nderpreu Valeri .Naten e mir .
Dhe me mbylli deren ne fytyr u largova e acaruar duke turfulluar dhe perplasa dern e dhomes ndersa ai acaruesi ishte shtrir ne shtrat per shtat pal qefe ..
Ok ti do flesh ne divan un ne shtrat ok ...
Ok ...Un ne shtrat ti ne divan ee ne rregull jam dakord ...
Budalla qohu nga aty isha un me perpara se ti ...
Urrdhero me qo ti po deshe ..
Un nuk kam nderment te flej ne divan harroje ...
Gjithashtu ...
Aaaa po ngrihu more tani - thash un dhe shkova ta ngrij na shtrati por quditerisht perfundova nen acaruesin as vet se marr vesh si ndodhi aq shpejt ...Por tani buzet e tija ishin mbi te mijat dhe trupi i tij i rend e muskuloz ndodhej siper meje ..un nuk mund te flisja doja ti thoja ndalo por nuk munda duart e tij leviznin neper trupin tim nen kemish dhe me posht ndjeja nje ser emocjonesh te ndryshme po dridhesha e tera duart e mija shkuan drejt qafes se tij dhe duke kaluar neper floket e tij ishte puthja ime e par ishte me te vertet e quditshme dhe e bukur ishte dicka e veqant por mendova Emi qben ai esht mashtrues ..
Largohu nga un pervers cben ..
Ato qe edhe ti do ...
Tentoi te me afrohej por u perplas me pellemben e dores sime un u ngrita dhe me ton urrdherues thash
Dil jasht pervers ...
Ai u ngrit dhe me mbeshteti pas muri duke u afruar shum prane fetyres sime e duke me veshtruar si ndonje grabicar nga koka tek kembet ...
Un e urrej tme urrdherojn .
Tha duke ven duart mbeshtetur per mur pas kokes sime ...
Idiot edhe un urrej tme prekun sidomos personat si ti pervers ...
Po pak me par po me ktheje puthjen gjith pasion ..
Idiot ...
Si te duash po te le ... a po se harrova te shkon shum ngjyra e kuqe ...
Dhe me luajti syrin ndersa un pervers bertita duke e gjuajtur me jastek kokes ....Offfff kjo nat ka per te qen shum e gjat mendova .....
Heyyy my friends ky esht kapitulli me i gjat deri me tani shpresoj tju kete pelqyer .....
YOU ARE READING
FAT APO RASTESI?....
RandomShume njerez besojne ne fat ,shume t tjere ne rastesi por kur dashuria i nderthur njerzit ateher cndodh me fatin e rastesin?