KERCIM NE SHI..

251 20 12
                                    

Sapo kushte filluar loja mes atyre te dyve si duket te dy kishin te njejti qellim te acaronin njeri tjetrin . Njeri provokonte e tjetri ngacmonte ...
Mesa duket keto dy dite do te ishin shum te gjata per to dhe si duket mjaft defryese fundi i fundit do luanin me njeri tjetrin ...

KRISTI :
Pul e lagur pse macaron kaq shum kjo femer si ka munsi qe mben ti shkoj kaq shum mbrapa un kurr si kam shkuar nje femre pas te gjitha kan arrdhur vet . Po kjo esht ndryshe nuk e di qfar ka te veqant kjo femer !!!
Mblidhe veten Krist ajo esht femer si gjith te tjerat edhe ate ke per ta ber per vete si gjith fenrat e tjera edhe pse me kete esht ndryshe spo mendoj per nje nat ...
Wow qfar po bej kam filluar te flas me vete. Cfar me ke ber moj vajze ??
Jo jo lojen time do ta qoj deri ne fund ajo do te jete e imja vetem e imja ...
Po nese ajo sbie ne lojen time ???
Hmmm duhet te mendoj diqka si tja bej . Do bej si do bej ajo do te behet e imja ...

EMI:
Acarues sdo duroj me... jo jo un duhet te duroj pasi te perfundoj lojen time pasi ti jap ndeshkimin ateher do te largohem .
Cfar duhet te bej ???
Megjithese me te esht e lehte se e di shum mir qfar do do ta qoj deri aty ku te qmendet dhe pastaj bay bay . Pastaj me te esht knaqesi pasi esht mjaft i bukur dhe ka nje trup perfekt qe me qmend sa her qe afrohet .. Jo jo qpo flet mblidhe veten Emi duhet ti japesh nje mesim te mir atij acaruesi ..
Do te paguash per te gjitha qe me ke bere Kris ...

Pra ky esht vendi interesant pul e lagur ...

Po , te thash se sdo ishe i interesuar ?!!!

Epo ke gabuar pra mua me pelqen jasht mase .

Ok mbehet qefi acarues .

Sapo u rahatuan ne ate peisazh te bukur nje rrug e gjat dhe e gjere anash me drita te ndezura pasi ishte dit e vranet dukej sikur kishte arrdhur nata perseri dhe te rinjet duke kercyer ...
Te gjith po kercenin vetem keto te dy nuk leviznin fare rrini ulur. Por ...gjithqka u prish kur filloi te binte shi dhe te gjith te rinjet u futen neper qoshe e skuta te mos lagen muzika vazhdonte ndersa Emi vazhdoi te ecte drejt shiut ngadal derisa doli ne qender te rruges dhe filloi te kercej te gjith kishin hedhur syte nga ajo disa filmonin por ama Krist kishte mbetur i shokuar e shikonte teksa levizte sinkron me melodin dhe levizjet e trupit te saj po e benin te qmendej fare trupi i dilte ne pah pasi rrobat e lagura tregonin format e saja perfekte ...
Kris ishte gojhapur derisa pa Emin duke kercyer me nje djal se nga doli se cfar u be po ai kur errdhi Krist u kujtua loja ishte momenti perfekt u fut ne qender dhe spostoi djalin

Te sfidoj Pul e lagur ...

Epo je gati te humbesh Gjel pa pupla ...

Te dy fillonin te kercenin ne sinkron me njeri tjetrin teksa shiu peshkonte trupin e tyre te tjeret vezhgonin duke brohuritur .
Kercyen asnjeri spranonte te mposhtej do ishte nje sfid e fuqishme dhe e gjat ata te dy dukej se ishin ber per te sfiduar njeri tjetrin ...
Te gjith brohuriten sapo muzika ndaloj duke duartrokirur e fishkellyer ...

Bravo pul e lagur duhet ta pranoj je e zoja ...

Epo gjel pa pupla as ti sishe keq ..

Dhe filluan te buzeqeshnin te dy te tjeret dolen ne shi duke kercyer e duke kenduar por tani ishte rradha e tyre te shijonin shfaqjen .
U ulen tek nje stol aty prane duke buzeqeshur e duke shikuar njeri tjetrin te dy ishin ber si mos me keq te lagur..

Faji jot neser do ha ndonje te ftohur ...

Ejjj un ste bera me zor Kris ...

Ata u quan nga stoli te largoheshin per te shkuar tek Ana dhe te nderroheshin ndersa doli nje djal simpatik perpara

Me falnin ...ju. ..ishit e mrekulleshme atje nqender ...um po mendoja ...

Asgje mos mendo shoku ajo esht e imja esht e dashura ime ...dhe i ven doren nqaf Emit ne menyr qe ti tregonte ati djali se Emi ishte e shqeruar dhe pse te genjente Emit po i pelqente menyra sesi kris po e mbronte por... loja duhet ti permbahesh lojes Emi ...
Emi i largon doren Kristit duke e injoruar edhe pse sdonte ta bente dhe po i pelqente shum rroli i te dashurit xheloz duhej te mendonte per lojen qe kishte nisur dhe ta qonte deri nfund ate ..

Kris un nuk jam pron private ...
Po bukurosh qfar po thoje ??

Em doja te ftoja te kercenim bashk ...po meqe je e shoqeruar ...

Owww jo ska problem ai se ka problem . Apo jo Kris zemer ???

Kristi ishte skuqur nga inati si duket Emi ja kishte arritur qellimit te saj dhe po kercente gjith gezim ndersa Kris edhe pse i inatosur me te perseri nuk i shqiste syt nga ajo thjesht ishte kaq joperfekt dhe e qrregullt gje qe Krisin po e luante mendsh dhe e bente ta deshironte edhe me shum perseri se kishte harruar lojen e kishte nje plan ...

Me ne fund mbaroi kercimi ajo u afrua drejt tij e vetkenaqur dhe me nj te qeshur djallezore ..

He u kenaqe pul e lagur tamam njashtu ke dal edhe tani si pul e lagur ....

Hahaha shiko kush flet gjel pa pupla ku i ke pulat spo i degjoj te kakarisin rreth teje "don zhuani " hahahahaha ....

Epo...si duket nuk e ke ven re sepse ishe shum e hutuar pas atij pedes atje...

Epo te them te drejten ishte mjaft i bukur sidomos trupi hata fare.

Bahh sju kuptoj ju femrat qfar ju pelqejn tek disa pede**

Epo mendoja se kur ti ishe ktu femrat nuk shikonin kend tjeter veq ty ??? Tha Emi me ironi .

Pul e lagur un nuk jam fabrik mishi moj.

Hahaha mendova se ishe aq i zoti sa t perballoje hahaha .

Epo jam aq i zoti sa te perballoj ty oer te tjerat ska rendesi ...

Po kur smundesh me keto te lehtat ...

Po pikerisht mua me pelqejn te vezhtirat ti psh ..

Dhe afrohet shum pran saj ..

Acarues je e di kte ???

Po tani qe po ma thua ti llastic ...

Eja duhet te nderrohemi nqs nuk do qe te ham ndonje te ftohur ...

Dhe kjo fal teje Emi ...

Awwww sa acarues qe je mu mu be qefi qe per her te par kerceva ne shi ...

Nuk do jet hera e fundit te premtoj - tha ai duke e kapur mbrapa nga beli e duke i peshperitur ne vesh ndersa dora i shkoi ne fundin e shpines ...

Me lesho more manjak do ta thej ...
Do me pelqente te shihja ta beje ate gje ..

Koken desha te them more pervers dreqi qe ste lejon as te mbaroj fjalin. ..

Ata u larguan qe aty per te shkuar te nderroheshin dhe te dilin me qiftin Ana-Valer ...



Heyyy dy ubdate per nje nate wowwww .... E quditshmeeeeee ....
Gjss uroj qe tju ket pelqyer kjo pjese pasi e kam shkruar edhe pergjumshem :p
Love u all .... <3

FAT APO RASTESI?....Where stories live. Discover now