Rastesi e quditshme !!!!

249 19 6
                                    

Dhe.... Nuk kishte si te ndodhte ndryshe perseri u zgjua  vone . U be  gati me nxitim dhe doli nga shtepia duke vrapuar. Ishte dit shtatori dhe era po fryente si e qmendur por fal zotit nuk ishte duke rene shi kjo ishte ne favor te Emit . Me kufje ne vesh duke degjuar kengen "SRMN" te kengetarit te saj te preferuar LEDRI VULES ecte si e qmendur duke kaluar rrugen pa e pare. Nuk vonoi pa ni pa dy nje makin ju afrua me shpejtesi kete here e kishte te pamundur ti shmangej sa e pa te vinte drejt saj thjesh shtangu mbylli syt dhe priti te ndodhte me e keqja...
Emi ra ne toke sapo hapi syte e pa veten poshte nje trupi te madh plot muskuj e te palestruar mire . Nuk po merrte dot fryme makina ishte larguar me shpejtesi ndersa djali qoi koken te veshtronte Emin a ishte mire Emi kishte shtangur nuk kishte si te mos i njihte ata sy gri qe i ishin ngulitur ne mendje qe diten qe i kishte pare qendronte aq pran fytyres se tij te ashper dhe degjonte rrahjet e zemres se tij ne pellembet e dores frymarrjen e tij te shpejt ne fytyren e saj dhe ata sy qe e veshtronin ngultazi ....
Ama as ai nuk kishte si te mos habitej ne dy syt e saj te zinje qe u qelen kur veshtruan ate nuk kishte si te mos emocjonohej kur dy duart e tij e kishin mbeshtjedhur trupin e saj te holl me linja perfekte dhe pellembet e duarve te saj ndodhesin mbi gjoksin e tij ndersa ishte fiksuar ne shikimin e saj ...
"Je mire moj vajz " u degjua zeri i nje zonje paksa ne moshe dhe te dy u shperqendruan djali e ndihmoi Emin te qohej ne kemb ..
Mir jem faleminderit mund te shperndaheni .
Tha djali dhe te gjith u shperndan .
Je mir nga trute e kokes ,mos do te vdesesh ,si eshte puna me ty ??? I bertiti djali asaj Emi nuk fliste vetem e veshtronte ...
Po me degjon.je vrar a je mir ?!
Vazhdonte te pyeste ai . Por Emi nuk po pergjigjej djali i ra shpull ne faqe paksa fot gje te cilen Emin e acaroi pa mas ishte i pari person qe i qellonte ne jeten e saj .
Cfar dreqin ben kush je ti qe me gjuan mua kush ta dha ate te drejte ??!!
Un sapo te shpetova jeten . E kuptoj se jam shum i mire dhe te gjitha me deshirojne ama te pakten kthe pergjigje kur te pyesin.
Ti ishe duke me vrar par nje jave keshtu qe jemi barazim ... Sa per ty nuk je fare i mire dhe aspak ne shijet e mija ...
Si mund ta dish kete pa e provuar .
Djali ju kishte afruar shum pran fytyres dhe Emi kishte filluar te dridhej dhe ndihej quditshem ajo e shtyu larg vetes
Lagohu debil acarues mendjemadh qe te pelqen vetja nuk do doja ta provoja aspak more vesh ..
Ne rregull nje dit do vish te me lutesh .
Hah un ty asnjeher enderroje .
Kete do ta shohim PULE E LAGUR
Emi u acarua nga ata fjal dhe sidomos nga e qeshura e atij debilit ...
DE BI L e more vesh cfar je ??
Djali e shikoji dhe qeshi por kete her ndryshe ishte nje e qeshur qe Emit i pelqeu shume ...
Hej shiko ketu macja e eger ditka te thot vetem debil acarues mendjemadh hej mace si thua per nje faleminderit ??
Un te falenderoj ty ....
Por fjala u nderpre dhe vendi u erresua per Emin e cila ra ne krahet e Kristit pa fuqi Kristi e mori ne krah dhe e futi ne makin dhe ju drejtua spitalit kur Emi hapi syte ai ishte aty ajo e pyeti cfar kishte ndodhur ...

FAT APO RASTESI?....Where stories live. Discover now