.......

207 15 6
                                    

Ambulanca mbrriti ne spital Emi drridhej dhe ishte zbehur ne fytyr dhe perseri e mbante veten Kris dallonte diqka si neper tym por mendoj se mos e ka nga friga ndersa Kris mundohej t largonte nga trishtimi Emin ate e shtruan ne spital dhe ata te dy qendronin ne nje dhome aty hyri doktori ...

Pra djali ndodhet ne gjendje te mir fizikisht pasi ka demtuar vetem pak krahun asgje me teper vetem sonte do qendroni per siguri nerser ne mengjes jeni te lire te shkoni ..

Por ...doktor ...emmm....
Emi ishte zbehur ne fytyr mezi fliste kjo dallohej mjaft mir derisa trupi i saj ra pertok ndersa syt e saj te bukur u mbyllen Kris u ngrit nga krevati edhe pse me shum veshtursi e mori Emin paraduarsh dhe e vendosi ne shtrat doktori u afrua ta mjekonte dhe teksa doktori kerkonte vendin ku Emi ishte plagosur asaj i lageshin faqet nga lotet e Kristit .

Mos guxo te te ndodh gje se te betohem do te bej te pendohesh ...sikur e lam se njeri nga ne duhet te fitoj lojen do me lesh te fitoj kaq lehte Emi se ben kurr kete .. te lutem zhgjohu mos ma bej kete bukuroshe kete her smunda te te shpetoja dot ...

Teksa Kris i perkellelte koken dora ju be e lagesht ai e pa i quditur por me shum do thoja i tmerruar nga ajo qfar pa ....gjak jo.. jo ..skishte mundesi esht e pa mundur Kris filloi te frigsohej ..

Emi...emi hapi syt tani ..shpejt ...po te urrdheroj ...
Emi te lutem kam nevoj per ty ..kush do me acaroj mua kush do te nervozoj mua te lutem Emi hapi syt ...

Doktoret e moren ate ta mjekonin dhe e sollen ne dhom pas nje ore ..

Dokor si esht ajo ??

Esht ne gjendje te mir ka demtuar pak koken por neser esht e lir te dal qe ketu .
Tani pushoni edhe ju se keni nevoj gjithashtu naten e mir .

Naten doktor faleminderit per gjithqka ..

Doktori u largua ndersa Kris qendronte pran saj duke e veshtruar me syt me lot Emi hapi syte ..

Cfar ndodhi ? Dhe pse jam un ne shtrat pak me parishe ti per ty errdhem ne spital??!!!!

Epo si duket te pelqej kjo vemendje qe kisha un dhe si gjithmone duhej qe te ma vidhje - tha kris me tadhje me nje fytyre te nje femije te dhastuar ...

Budalla pse vemendje e madhe qenka te perfundosh ne spital ..

Jo ..por ndoshta ka ndonje ifermjere te mire qe ka turn nate do kishte qen nje perkujdesje e saj dhe do te isha sheruar ..
Kris filloi te qesh me Emin ...

Po ke te drejt ketu sikur te vinte ajo infermieria ...

Po pra do me sheronte fill ..

Desha te them si kur te vinte ajo dhe un te shkoja tek ai doktori i ri apo sishte i mir ai weee qfar trupi sa i bukur dhe me e bukura se po me gjuante heee sa keq qe me ra te fiket .

Emi je mir ...e di un te thash ke perplasir koken ...vertet mendon se ndonje doktor apo kushdo qofte ai guxon ti hell syt kur tjem un ketu ??
Ia kethen Kris me nerva teksa Emit po i pelqente kjo gje .

Jo ti nuk ishe me mua kur ai po mi hellte syte ..

Epo sdo te lejoj te qendrosh me vetem jo jo jo asnjehr me .

Hahahahaha qfar mos do te shkosh ku do qe te shkoj un !!!!

Po ta siguroj kete ...madje edhe ne shkolle do te vij ..

Cfar !?!?! Hahahaa Kris i vetmi qe ka mbetur me pasoja ketu qenke ti ...

Mir mendon se po tallem por un po flas seriozisht ..

Cfar ?!? Jo jo jo vetem per nje ngacmim po ben keshtu ncncnc Kris mvjen shum keq per ty , pastaj ne nuk kemi asgje qe te na lidh bashke ...

Emi un gjithsesi do hyj nshkollen tende sepse un se kam perfunduar akoma vitin e fundit dhe ky eshte nje shanc i mire ..pastaj kam degjuar se atje ka vajza te bukura ...

He pra me ne fund doli ne pah qellimi jot i vertete hahaha epo mir se te vish pra por ta siguroj ska per te qen e bukur dhe aspak e thjesht sidomos viti i fundit ...

Kete do ta shohim pul e lagur po fli tani se je lodhur naten e mir ..

Naten e mir gjel pa pupla ...

Brenda mbizoteroj heshtja fhe qetsija teksa Emi flinte Kris qendronte perball saj dhe e veshtronte me shum dhembshuri dhe dashuri dukej sikur kerkonte diqka nga ajo ..
Ana dhe Valer kishin qendruar nje ore jasht duke pritur ti takonin por nuk i kishin lejuar pas ishte shume von ata do te ketheheshin te nesermen perseri ............





Hey my loving friends i hope you enjoyed the part wowkikiwow this is for you honey love u so muchhh
Love u all my friends "ya da best " ..........

FAT APO RASTESI?....Where stories live. Discover now