Akoma ske fjetur ???
Degjova zerin e atij acaruesi dhe un nuk kisha ndermend ti flisja isha teper e acaruar me te dhe gjestet e tija ...
Do fik driten apo ke frig nga gogolat ?!!!
Tha ai me shaka edhe pse un nuk doja qe drita te fikej nuk doja qe ai acarues te me mposhte ...
Sapo me kishte zene gjumi ndjej nje dor te ftohte dhe te pergjakur duke me perkedhelur floket ndjeva ankth nuk mund te bertisja ndersa nga ana tjeter me afrohej nje hije e zeze me nje thike ne dor ai qe po me perkellelte floket i del perpara pora ai e vret pa meshir duke e prer nqaf ishte tmerr i vertet po me afrohej mua "jo jo jo " bertisja un me te madhe derisa u ndez drita dhe shuajti gjithqka Kristi me kishte kapur fetyren me dy pellembat e dores duke me qetsuar por me e qetsuar ndihesha pasi ai me kishte fshehur ne perqafimin e kraheve te tij ...
Qeteso vogelushe ishte veq nje mankth asgje ska per te ndodhur
.
Por... un ...ai ...e vrau ...Pershperisja un e tmerruar nuk e dija pse me ndodhte gjithmon kjo gje sa her qe erresira pushtonte dhomen un e kisha kaluar me mijera here por prap se prap un tmerrohesha nga kjo sken e tmerrshme dukej aq e vertet aq reale ishte...
Shyyyyttt asgje nuk ishte qetesou veq nje enderr e keqe asgje me teper.
Jo ajo sesht veq nje enderr ishte ...ishte ktu e pash ...ishte...ishte e vertet un..
Mjaft tani ishte veq nje ankth fshij syt e bukur dhe mos qaj me se do na permbytesh .
Ishte e pamundur te mos i degjoja fjalet e tij qe me qetesuan shum por perseri un dridhesha nga friga ai me mbajti te perqafuar per sa kohe ndrsa un peshperisja "mos e fik driten" e tmerruar ai me ledhatonte floket derisa mendoi qe me kishte zene gjumi dhe filloi te ngrihej por un e perqafova edhe me fort duke mos e lene te largohet si duket ai e kuptoi kete dhe me perqafoi gjithashtu duke me puthur ne ball dhe u shtri
pran meje "Qetesohu jam un ketu do te te mbroj nga qdo e keqe "Ndihesha e sigurt dhe ashtu e perqafuar ne krahet e tij me zuri gjumi ...U zgjova ne mengjes dhe gjeja e par qe pash kur hapa syt ishte fytyra e atij acaruesit qe ishte aq mrekullisht e adhurueshme ta shikoje dukej si perendi isha aq e hutuar saqe se kisha vene re qe ai po me veshtronte gjithashtu ...un largova syte por ai buzeqeshi duke me puthur lehte ne sup ...
Mirmengjesi pul e lagur ...
Offfff mirmengjesi acarues ...
U ulem poshte dhe u takuam me Anen e Valeri ndersa ato ishin te lumtur un jua prisha gjith lumturin duke u kethyer nga Ana kercnueshem ...
Ke per te ma paguar shtrenjet Ana te betohem .
Emi sta kemi frigen fare -tha Valeri duke qeshur .
Ndersa ai acaruesi qeshte vazhdimisht me nje te qeshur djallezore qe e karakterizonte mjaft mire dhe te bente te qmendeshe pas asaj buzeqeshje nganjehere dora e tij "si padashje" ndodhej ne kofshet e mija ndersa un skuqesha ne fytyr dhe nuk flisja fare sepse e dija qe po te flisja Ana kishte per ta ber te madhe dhe sesben do mendonte se mes ne te dyve kishte ndodhur diqka prandaj un isha e detyruar te heshtja dhe ai acarues shfrytezonte qdo moment sa e urrej ate njeri levizja e duarve te tij bente te dridhesha dhe te kuqesh ne fytyr dhe dukej se atij po i pelqente shum dhe po i shijonte jasht mase epo sduhej filozofi e madhe ketu dallohej nga buzeqeshja qe kishte ne fytyr . Ana as qe e vinte re ishte shum e zene duke puthur te dashurin e saj "Ana je e vdekur " mendoja me mendje time ndersa gjith inat pickoja acaruesin por si duket krahet e tij muskuloz as qe e kishin problem ate pickim qe i dukej si gudulisje ...
Do dal jasht .
Fola un me ne fund dhe dola pas meje degjova hapa ishte ai
Cfar do ??- e pyeta
Mos mendove se do te le vetem pas asaj qe ndodhi mbrem jo jo jo pul e lagur ska shance ok.
Un nuk fola me mjaftonte qe ai te mos pyeste me per ate enderr mbrem un isha e detyruar ta pranoja vazhdova rrugen me moskokqarje po te linte rehat ai acarues ste linte duhej seben te bente diqka qe mua te me vinte nsiklet "Te urrej acarues" bertisja me mendjen time aaaaa sa inat qe e kam marr mezi po pres qe te shkoj ne shtepi te betohem skam per te pranuar asnijeher me te dal me keto te qmendur ....
Ej pul e lagur ku po shkojm?
Ne nje vend qe ty ste interson nuk do ta pelqeje me siguri ..
Kete do ta shohim urrdhero ladys first ...
Bit*** next -ja ketheva me inat ndersa ndjeva nje dor ne fundin e shpines ishte ai acaruesi un ja ketheva me shput por si duket si beri shum pershtypje sepse buzeqeshja ne fytyren e tij e tregonte kete ..
Edhe sa duhet te duroj o zot po filloj te luaj mendsh po nese ai do loj edhe un do luaj fort ...
Do ta shohim kush di te luaj me mir ...Hey my friends
Shpresoj tju kete pelqyer kjo pjese e kam shkruajtur gjith dashuri x ty Ma_rina11 te dua mike je xhani im ...
YOU ARE READING
FAT APO RASTESI?....
RandomShume njerez besojne ne fat ,shume t tjere ne rastesi por kur dashuria i nderthur njerzit ateher cndodh me fatin e rastesin?