I HATE YOU! - 12

1.6K 153 6
                                    

Kini tibalah hari yang kedua date bersama Jungkook...

Yuju POV

Kenapa aku rasa lain hari ni? Kenapa ya?? Kew ade something wrong hari ni??Hope takde pape...

Omma dan D.O oppa sudah tahu yg aku akan date dgn mamat sengal tu😂...Mamat sengal muka jambu😂 k just kidding...

"Kau dah bagitau yg kita balik lewat hari ni?"tanya Jungkook kepdaku..

"A'ah..Apsal balik lewat?"kataku..

"Tgoklah nanti.."kata Jungkook...

Ishh..bagi takutkan aku jew Jungkook nim -,-..

Kami pun minum di Starbucks😂... Hahaha😂😂😂 mahal air kat Starbucks right??tahlah..

"Aku nak kau pakai baju laen nanti.."kata Jungkook

"Huh?"k blank aku dtg...

"Aku nak kau tukar baju nanti.."katanya lagi..

"Oklah ni...Apsal nak tukar bju lak?" Kataku..

"Baju ni tak sesuai pergi ke tempat nanti.."katanya..

"Ishh..kau kan..yelah.."kataku akhirnya mengalah...Susah sikit si Mamat Playboy ni cause perangai cam cetan😣...

Selepas kami berdua minum di Starbucks...aku dan si mamat sengal pun pergi ke kedai...

Author POV

"Kau pakai baju ni.." kata Jungkook dan memberi baju tersebut kepada Yuju..

React Yuju teramat amat kejut mcm tgok Babi Terbang😂😂...bahahaha😂😂...

"Wey..apsal mesti pakai baju fit ni!!dahlah seksi!!" Kata Yuju..

"Baik ko pakai seblom aku mengamuk kat sini.." kata Jungkook..peh mengancam tol muka dia waktu tu mcm nak terkam org jew😂😂...

Yuju pun masok ke tempat persalinan...bukan nak bersalin(beranak)..😂😂..Jungkook takde wat pape dgn Yuju ehh...Sentuh pun belom😂..tu pun kiss jew😂😂...

Yuju pun keluar dgn muka merahnya..Peh!Sheksi!

"Wah...seksinya dia..Wey Kookie..jgn terkam dia skrg...ni blom msanya.." desis Jungkook..

"Apehal kau tgok aku mcm tu!" Kata Yuju apabila Jungkook melihat Yuju dari atas sampai ke bawah...

"Hmm..takdelah..aku ambik baju tu..ko tunggu kat luar" kata Jungkook dan pergi ke tempat Cashier...

10 minit kemudian..

"Lama betul si Mamat sengal nim -,-.." kata Yuju yg dari tadi tak senang duduk sbb ramai namja2 byuntae tgok dia...sape tak malu?? Pkaian cam tak ckup kain -,-..Fit pulak tu..

Yuju pun dah tak tahan nak menunggu terus p kedai tempat dia beli baju...

"Cewh..rupanya Jungkook p jual minyak-,-..." kata Yuju apabila melihat yeoja yg jdi cashier tu ngah goda Jungkook..tapi Jungkook just senyum...

"Apsal aku rasa sakit hati tgok dia dgn yeoja2 murahan nim -,-..aku just fake girlfriend jew!" Desis Yuju..

"Hello Choi Yu Na!" Seseorang menjerit ke arah Yuju sape lagi kalo bukan Mamat Sengal lagi -;-..

"Huh??apsal ko lambat -;-..penat tau tak tunggu ko..dahlah org tgok aku cam nak terkam aku -_-.." kata Yuju

"Yelah2..dah jom"kata Jungkook menarik tangn Yuju dgn kemas lah sgt😂😂😂...

S
K
I
P

"Kau nak aku p tempat ni wat ape?!"kata Yuju dgn marah mcm Gozzilaa..

[C]TRUE LOVE OR NOT?!Where stories live. Discover now