Keesokkannya
Yuju POVWahh..aku teringat tentg semlam... malu gile aku dgn Jembalang smlm!! Dahlah dpn public!! Mali giler aku..jp Mali? MALI itu apa😂Malulah..
di skolah..
Seperti biasa aku dikunjungi dgn berok2 yg perasan handsome ni -,-..
"Hai,jom jln dgn sye.." ajak seorng namja yg tinggi dari aku..cewh muka nampak sgt byun -,-..
Zupp!! *sound efak fail again -,-*
"ehem! CHOI YU NA is mine now..so you you and you jgn kacau Chagi kitew.." k aku tahu tu Jembalang a.k.a Mr Rabbit😂..
Namja2 yg laen terkejut mcm tengok Najib pakai Skirt merah and bermake up (?).. nympah lak aku dgr ayt tu-,-..
Namja2 yg laen pun beredar...tah apsal mereka ni bila tgk muka Jungkook ni..bagi aku muka dia comel tapi perangai burok seburok burok tahi atau lebih burok dari tahi😂..(mian kepada fans Jungkook..😂😂just hanya dlm FF ni jew😂😂..yg reality idk..)
Aku dan Jungkook pun masok ke kelas..aku pun duduk ke arah meja aku...jap! Apsal penuh dgn hadiah2 and bunga ni? Jap bunga!
"Haa..ha!!hacum!!"
Aku takleh cium bau bunga..and aku benci bunga...
Semua yg berada dlm kelas terkejut melihat aku...
"Kau ok tak?" Tanya Sowon kepadaku..
"Ok...spe bagi bunga and hadiah nim?" Tanyaku..
"Ko dah ade peminat wey...lepas ko change diri ko..heboh yg nak idd wechat ko -,-..jealous lak aku.." kata Yerin lalu memuncungkan mulutnya mcm Penguin..penguin?hahaha😂...
"Owhh...wey..korg nak bunga ni tak?" Tanyaku dan menunjukkan bunga tersebut...
"Ofcouse!" Kata mereka dan berebut rebut mcm ade jualan murah pulak😉😂..
Now tinggal hadiah yg dibalut dgn pembalut hadiah..takkan balut dgn spendel lak😂😂...k cam kuang ajoq jew ayt tu😂..miann..
Baru sja aku ingin membuka hadiah tersebut,cg Song Joongki dh dtg...Yaaa😂😂😂 Cg Joongki aku😂😂...
***
Masa rehatHmm...aku mlas nak makan so aku stay kat kelas..Jungkook and the geng p rehat...Gfriend lak p Library..so aku jewlah an😂..
Aku dari tadi pandang satu hadiah ni...tah apsal cam menarik lak😂😂...
Aku pun buka balutan tu...Tak ku menduga ku telah membuka
Hadiah yg diberi namja aa...
Ku melihat isi di dlm..
Rupanya Buku novel remaja😂😂..Aku dot buku novel bertajuk Aku Fake Girlfriend dia..-,-.. sape lak bagi buku ni..terasa wey😂😂.. syg pulak nak buang..so aku pun baca citer ni...
Aku seorang Fake Girlfriend si Playboy itu sehinggalah aku jatuh cinta dgnnya...Tak ku sangka aku hanya Fake Girlfriendnya...
"Aku suka kau.." kataku..lalu dia berkata.."kau suka aku?maaf aku hanya mempergunakan kau saja" katanya...Hatiku terguris pabila dia katakan bergitu...
Aku berlari lari sehinggalah aku terlantak oleh Kereta berwarna Putih..
Aku melihat seorang namja menuju ke arahku...aku ingatkan si Dia...tapi permandanganku memjadi kabur...
Bukk!
Aku tak nak baca...sakit pula hati aku..siapa yg bagi buku ni??takkanlah dia...hishh!!aku dah takde mood siak!...
"Hai..kau ok tak?" aku menoleh ke belakang..rupanya V..
"Hahaha...aniyo...just bosan sorg diri ni ha😂😂.."coverku..
"Oewhh..."katanya..
"Ermm sye nak keluar dulu lah ya...bye!"kataku lalu keluar dari kelas..
end POV
V POV
Aku melihat buku di atas mejanya..hmm..buku itu...patutlah dia mcm marah semacam..Yuju,aku nak tolong kau..aku tak nak kau jadi mangsa mcm dulu...aku tak nak kau mcm adik angkat aku...aku tak nak kau sakit...aku tak nak kau bunuh diri...
Flashback..
Aku mempunyai adek angkat iaitu Eonsoo..tingginya 157cm..pendek...kulitnya putih mukanya bulat dan dia teramat comel...Aku tak tahu bahwa dia menjadi Fake Girlfriend Jungkook...
Dan sampailah aku terlihat dia dgn Jungkook sdg bercumbu di belakang skolah...Entah sakit betul hati aku tgok mereka..
suatu hari Eonsoo kata kat aku yg dia "Oppa,,Eonsoo suka kat Jungkook...sebenarnya Eonsoo jadi Fake Girlfriend dia tapi Eonsoo mcm couple betul2.." katanya... aku terkejut mendengar penjelasannya..aku pernah elaknya untuk jauhkan dirinya dari Jungkook tapi dia tidak pernah mendengar dan memarahiku...
Sehinggalah aku terkejut bahwa Eonsoo berpindah ke Canada..aku teramat sedih...dan aku terkejut bahwa Eonsoo bunuh diri di Canada...Aku melihat reaction Jungkook...Jungkook hanya membuat tidak tahu...
Aku pernah tanya kat Jungkook "kookie...kau suka Eonsoo tak?"
"Eonsoo??of couse Not Hyung...aku tak suka dia..dia ja yg mengada ngada nak dekat aku..."katanya...
Aku pun terkejut mendengar penjelasannya...lalu aku pun mendiamkan diriku dan ingin melupakan hal itu..
End Flashbackk..
Aku tak nak Yuju jadi mcm Eonsoo... Aku tak nak dia sakit hati...Aku tgok Yuju ni baik..tidak seperti yeoja2 yg laen...enth kenapa aku mcm suka dekat dia...Jungkook...aku harap ko boleh ubah diri kau tu...
Aku tahu ko bertunang dgn Hania disebabkan Parents korg paksa... sejak tu ko dah berubah sedikit..tapi bila aku dgr Hania bercumbu dgn namja skolah laen...perangai ko terus jadi mcm dulu...aku harp Yuju dpt ubah sikap ko...
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
[C]TRUE LOVE OR NOT?!
RomansaDia boyfriend aku. Tapi bukan boyfriend sebenar aku. Sebab dia hanya mempergunakan aku. By YukookHyuminMinSoo Cover:YongShiRa