Jungkook pergi ke tempat mereka duduk..tapi alangkah terkejutnya melihat Yuju sudah tiada di situ..Jungkook melihat perserkitaran taman tersebut.
Tapi tiada susuk badan Yuju.Jungkook sedih kerana Yuju meninggalkannya. Sebelum Jungkook meninggalkan tamam tersebut dia tersedar bahawa mask milik Yuju ada disana berserta beg kecil milik Yuju juga..
Jungkook amat cemas tatkala seseorang berkata bahawa semasa Jungkook pergi ada beberapa orang memakai baju hitam dan kereta hitam.
"Yuju,don't go jebal"
***
Yuju POV
"Yak!bangun!"
Aku membuka mataku seluas luasnya.Kepalaku lagi masih pening disebabkan bau obat entah apa benda tuh.Aku melihat sekeliling ruang.aku berada di dalam bilik atau paling senang ruang bawah tanah.aku agak terkejut apabila melihat setubuh yeoja yang agak kurus dan muka yang pucat iaitu omma kandungku.
Aku memeluk badannya.Ommaku tersedar dan menangis melihatku.Aku melihat siapa yang bersuara.
"Kau!Aku nak duit!kalau kau tak bagi duit!Aku akan seksa Perempuan sebelah kau tuh!"
Mr Kang ataupun lelaki sial bagiku berucap di hadapanku bersama pistol di tangannya.Ditariknya rambut ommaku sambil mengacah-acah seperti ingin menembak Ommaku.
"Jangan apa-ii kan omma aku!buatlah sesuka hati kau dekat aku!asalkan ommaku tak didera!"
Marahku sambil menangis.Mr Kang mengukirkan smirk ke arahku.Umur Mr Kang lagi masih 28 tahun manakala ommaku berumur 37 tahun.dia melahirkan aku masa sekolah lagi.Kahwin awal katakan.
"Okay,aku takkan dera kau.But aku nak kau bagi aku duit!Aku dengar keluarga angkat kau kaya bukan?"tanya lelaki sial dihadapanku.
Aku hanya menahan marah.someone selamatkan aku.Aku tak nak omma aku mati!aku rela mati!.
"Huh,yeoja pabo"
Aku amat kenal dengan suara itu.Aku melihat di sisi lelaki sial itu.Hania?whats?Apa hubungan laki sial ni dengan Hania.
"Hania?kau..kau dengan dia ada hubungan?!" Aku terkejut melihat Hania sewaktu itu.Ya,aku takut..Takut dia akan membuat perkara untuk mendapatkan Jungkook dan sanggup membunuh orang.Sebab aku dengar dari telingaku sendiri yang Hania ini pernah menjadi gila beberapa tahun dulu disebabkan cinta.
"Kenal pun.Ingatkan dah lupa.Btw,aku still benci kau!Oleh kau Jungkook tak suka dengan aku and curang dengan aku!"
"Oleh aku?!Ya!siapa dulu siapa yang curang huh!Jungkook kata kau dengan Jihyung bercium depan diri dia!Kau hanya nak harta Jungkook ja!perempuan tak kenal budi!"
Aku menjerit sekuat-kuatnya.Aku geram!Geram sangat!
"Ya!aku hanya mempergunakan Jungkook!Jungkook kaya ok.Siapa tak nak dengan dia?Kau pun macam tuh?Wanita sundal *smirk*.Btw,kau tahu tak kau tu digunakan Jungkook jugak?Macam aku tak tahu yang kau tu fake girlfriend Jungkook?takkan Jungkook terus suka kau?aku ni yang dah lama dia suka tak pernah nak confess."
Kata Hania dengan panjang lebar.Ingat aku ni bodoh?
"Kau tahu tak?!Jungkook pernah nak confess kau sebab dia dah terima jadi tunang kau but kau bercium dengan Jihyung tak berguna tuh!Muka kau dah cantik!tapi bodoh!tak tahu rasa bersyukur!ya!aku fake girlfriend Jungkook!Jungkook buat benda ni untuk kau jealous!rasa sakit bila kau bercium sambil berpeluk dengan namja lain but bukan dia!"
Hania terkejut akan kata-ii ku.Tapi hanya sekejap lalu ditariknya rambutku dengan kuat.
"Kau ingat aku kesah?Btw,ajal kau dah nak dekat.So,Aku nak duit kau jugak and aku nak Jungkook jugak.."
Hania,aku tak sangka kau tamak nak mampus.Duit?duit tak bagi kau bahagia.But cinta Hania,please kau sedar.Aku lihat laki sial di hadapanku.Dia sedang smoke sambil melihat ommaku.
"Nah,kau telefon Keluarga angkat kau supaya selamatkan kau dan omma kau!jangan lupa money ok..Aku nak 1Million."
Whats!1 Million?Are you kidding me?!Kau ingat aku ni apa!senang-ii nak minta duit!.laki sial itu mencampakkan telefon aku ke atas lantai.Nasib telefonku Iphone.(author pernah test,tak pecah and tak tercalar+tak rosak cause Author Ip user).
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
[C]TRUE LOVE OR NOT?!
Roman d'amourDia boyfriend aku. Tapi bukan boyfriend sebenar aku. Sebab dia hanya mempergunakan aku. By YukookHyuminMinSoo Cover:YongShiRa